המסך המפוצל

שרה קונור, עונה 2, פרק 1

הפרק שודר ביום שני, 8/9/08. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 12-09-2008
3 תגובות
אין לי מושג מה היה הדבר שגרם לקאמרון, הרובוטית הטובה שנראית כמו ריבר טאם, להפוך פתאום לרעה. הפרק הסביר את זה בצ'יפ דפוק, שזה קצת דבילי, אם כי אני מניח שניתן לתרץ זאת בפיצוץ שהתרחש שם ואתחל אותה - זה לא באמת משנה, כי זה גרם לסצנת הפתיחה של פרק פתיחת העונה להיות מאוד מאוד מגניבה, גם בגלל העריכה שלה, גם בגלל הסאונד שלה, וגם בגלל ההתרחשויות עצמן.

בכלל, כל הפרק היה עמוס בהרבה מאוד אקשן מגניב, רובן ככולן שמו את קאמרון במרכז. שתיים מהן בלטו במיוחד: סצנת המרדף שבסיומה היא עוצרת את המכונית מתחת לגשר והסצנה שבה היא תקועה בין המשאיות, וג'ון קונור מנסה להוציא ממנה את הצ'יפ. מאוד אהבתי את ניסיונות השכנוע של קאמרון להוכיח לו שהיא "טובה עכשיו", והצורה שבה הוא הבין שהיא מדברת שטויות.



קצת פחות אהבתי שהפיתרון היחיד להשאיר אותה בסדרה היה לגרום לג'ון להתנהג בצורה טיפשית וחסרת אחריות, אבל שאר אירועי הפרק, כמו גם הצורה שבה קאמרון מבטלת את הוראת החיסול במחי פקודת-מחשב-עוקפת, פיצו על כך, והעניקו לנו, בסיכומו של דבר, פרק פתיחת עונה חזק וטוב. איך זה ישפיע על המשך הסדרה הזאת קצת קשה לדעת, בעיקר אחרי שרוב העונה הקודמת היתה לא מאוד מלהיבה. ציון: 9.