המסך המפוצל

שרה קונור, עונה 2, פרק 2

הפרק שודר ביום שני, 15/9/08. ספוילרים לפרק גם בתמונות

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 17-09-2008
4 תגובות
אחרי פרק פתיחת עונה טוב, הגיע פרק שני גרוע ומעצבן, שהכיל קטעי אקשן מעטים מדי, רגעים משעממים רבים מדי, וגם כמה דברים לא הגיוניים. הסיפור עם קרל גרינווי (פול שולץ, האב פיל ב"הסופרנוס", בתפקיד אורח) ותחנת הכוח הגרעינית לא היה מספיק מעניין. היה שם דווקא רגע אחד יפה שבו שרה, דרק וקאמרון הגיעו למסקנה שמה שהם לא יעשו זה יוביל לניצחונה של סקיינט, אלא שזו היתה בערך נקודת האור היחידה בפרק. בין אירוע משעמם אחד (מושא העניין החדש של ג'ון, למשל, ריילי) למשנהו (סוכן ה-FBI והדינמיקה שלו עם צ'ארלי, האקס של שרה), קיבלנו קטע תמוה ודבילי במיוחד שבו נראה היה שהבוס של גרינווי (בתפקיד אורח: דין נוריס, האנק מ"שובר שורות") עובד על שרה שהיא ספגה את הקרינה.



לא אהבתי גם את הקטע שבו גרינווי נרצח ומוחלף ברובוט. בכלל, יש יותר מדי רובוטים רעים בסדרה הזאת, שהמטרה שלהם היא לא לחסל את ג'ון קונור. אני מבין את הצורך בליצור עלילות כאלה, אני לא מבין את ההיגיון הפנימי של המכונות לעשות זאת, וזה לא מוסבר בצורה מספיק טובה בסדרה. חלק ניכר מההנאה מסדרת הסרטים הזאת היתה המלחמה העיקשת בין הרובוטים שבאים לחסל את ג'ון (ומכאן השם של הפרנצ'ייז הזה) לבין אלו שנשלחו להגן עליו.

לא ממש הבנתי (לא שבשלב הזה כבר היה אכפת לי) את סצנת הסיום של הפרק, עם כתובת הדם המוזרה על הקיר. בקיצור, פרק לא טוב. ואם הסדרה תמשיך בכיוון הזה, לא בטוח שאני אשרוד. ואפילו הופעת האורח של ביזי פיליפס לא הצליח להציל אותו משממון. ציון: 2.