המסך המפוצל

שני, 1/12/08

אי אר, עובדה, אמא`לה, זירת הפשע ניו יורק, פרק אחרון בעמוק באדמה. ב-HOT: קיין. ב-yes: המירוץ למליון 8, בני וג`ון, הישרדות 17: גבון, העדים, סקרבס, איך פגשתי את אימא, שומרת סוד, פילדלפיה זורחת.

מאת: roswella

פורסם: 30-11-2008
5 תגובות
יום האיידס הבינלאומי


לפני כשבוע הושק ב- yes ערוץ נשים חדש: She. התשובה הנשית לערוץ אגו, רק בלי הפורנו. בערוץ משודרות תוכניות לא רעות, כמו תוכנית האירוח של אלן דג'נרס, מה לא ללבוש, ו... זהו בערך. כלומר, אלא אם כן אתן/ם בעניין תוכניות הרזיה, הורות, חתונות, בגדים וחייהן המרתקים של דוגמניות. בטור זה שיבצתי לראשונה תוכניות מהערוץ, ועל כן ההקדמה.


היום בטלוויזיה

14:30 אבודים, Xtra Hot.
עונה 4, פרק 6. שידור יומי. שידורים נוספים ב- 19:55, 23:35.

15:05 שמש שחורה, Hot Prime.
דוקומנטרי. סיפורו של האמן הניו-יורקי הוגו דה מונטלמבר, שבשנת 1978 עולמו הפך חשוך לאחר ששני שודדים פרצו לדירתו. במהלך העימות עמם הוא איבד את מאור עיניו.



16:11 ארוחת בוקר בטיפני, yes 3.

16:25 מחיר היופי, She.
צדה האפל של תעשיית היופי. והפעם: על הפופולאריות העולה של ניתוחי הגדלת חזה ועל הסכנות הכרוכות בהם. ניתוח שנערך בגיל צעיר מתברר כהרה-אסון בהמשך הדרך, מנותחת אחרת מגלה שגופה דוחה את השתלים.

17:10 קומדיה סקסית בליל קיץ, MGM.
של וודי אלן.

17:45 המירוץ למליון 8: מהדורה משפחתית, yes stars 2.

17:40 אלן דג'נרס, She.
תוכנית האירוח של אלן דג'נרס בשידור יומי (בהמשך ההמלצה תועבר לרשימת הירקות למטה). עם כריסטינה אגילרה. שידור נוסף ב- 23:00.


ג`ון, נערה יפה ושנונה, בעלת נפש לא יציבה, חיה עם אחיה, בני, שלקח על עצמו להגן עליה מפני העולם. הכל משתנה כשלשכונה מגיע סם. עם ג'וני דפ (!).

18:30 כל הטיסות בוטלו, Hot Gold.
קומדיה לכל המשפחה. מספר נערים הטסים ללא ליווי מבוגרים, נתקעים בשדה התעופה בעקבות סופת שלגים ונסחפים להרפתקה מיוחדת במינה. עם, ווילמר ואלדראמה (פז, "מופע שנות ה-70"), פג'ט ברוסטר, ג'סיקה וולטר (לוסיל בלות', "משפחה בהפרעה").

18:55 ליפסטיק, Hot דרמה.
דרמה עפ"י סיפור אמיתי. מפיקה צעירה מגלה כי לקתה בסרטן השד. היא מתמודדת עם המחלה באומץ, הומור ועם שפתון אדום, שמסמל את גישתה החיובית לחיים. עם שרה צ'וק.



18:55 השיבה, Hot אקשן.
מותחן אימה עם שרה מישל גלר.

19:00 רקורד חזק (אמפייר רקורדס), yes 2.
עם ליב טיילר, רנה זלווגר, רובין טאני.

19:30 על כנפי התבוסה, yes דוקו.
טייסי הקמיקאזה היפאנים, אשר יצאו למשימות התאבדות והתרסקו עם מטוסיהם עמוסי הדלק על מטרות האויב, במלחמת העולם השניה, הפכו למיתוס של פנאטיות והקרבה עצמית. לאחר התבוסה, סרב הצבא היפני להשלים עם חוסר יכולתו להילחם ושלח אלפי טייסים אל מוות ללא מטרה. מעטים יודעים, כי מאות טייסי קמיקאזה שרדו את המלחמה. רבים מהם, נטשו את מטוסיהם, או המתינו להוראות שלא הגיעו. כיום, כשהם בשנות השמונים לחייהם, מספרים הטייסים ששרדו כיצד אולצו "להתנדב" לטיסות המוות. הסרט מביא את עדויותיהם הנדירות, על האימונים הברוטליים, שטיפות המוח וההתמודדות עם האובדן של אלפים מחבריהם. סיפורם חושף אמת היסטורית בלתי נתפסת ומעלה שאלות מוסריות קשות על מידת האחריות שיש לשלטון בעת מלחמה כלפי חייליה ואזרחיה.

19:32 גברים בצד, yes 1.
דרמה קומית. זמרת מועדונים לסבית, צעירה חולה באיידס ונערה שחברה מכה אותה מתחברות, על אף השוני ביניהן, ולומדות לסמוך אחת על השניה ועל עצמן. עם וופי גודלברג, מרי לואיז פרקר, דרו ברימור, מת'יו מקונוהי, ג'יימס רמר (הארי מורגן, "דקסטר").

20:05 נערי ההיסטוריה, Hot Prime.


עונה 13, פרק 4.

20:20 טים אמריקה: משטרת העולם, Hot Fun.



21:10 למה מה?, ערוץ 8.
צחוק, צחוק, אבל צחוק זה לא צחוק. לאורך ההיסטוריה הוא נתפש בעיקר כשלילי ופסול חברתית. להרבה אנשים הפרכוסים המוזרים, הקולות הנשנקים והעוויות הפנים נראו מגוחכים. רק לפני כמאתיים שנה החלו להעריך את היכולת לצחוק ולהצחיק ולייחס לה את הכבוד הראוי לה. לפניכם עשרה דיונים רציניים בהחלט על צחוק.

21:15 שני גברים וחצי, Yes Stars 1
עונה 5, פרק 10.


עם טום הנקס, דנזל וושינגטון.

21:35 סקס חיובי, ערוץ 8.
ריצ'רד ברקוביץ המציא את הסקס הבטוח. בניו יורק של תחילת שנות ה-80', שם היה 'אדון' ליחסי מין הומוסקסואליים סאדו-מזוכיסטיים, בחינם או להשכרה - הוא היה האקטיביסט הראשון שהבין את הסכנה של מגיפת האיידס והצורך להתגונן בפניה. הוא שילם מחיר יקר על יציאתו לציבור בהצהרות בנושא, ופועלו בתחום לא זכה להכרה הראויה מעולם.

21:40 מבט שני, ערוץ 1.
6 נשים מספרות על שירותן בשטחים, שזימן להן סיטואציות של חיכוך עם אוכלוסיה פלשתינאית והתמודדות עם דילמות מוסריות. היום כאזרחיות, במבט לאחור על שירותן הצבאי, הן מקיימות חשבון נפש נוקב על החלטות שנעשו במהלכו.


עונה 3, פרק 10.


פרק 6.

22:00 שמנצ'יק, yes דוקו.
סביר להניח ששמעתם את הדיווחים הדרמטיים על מגפת ההשמנה שפשטה ברחובות אמריקה. אולי גם יצא לכם לראות את "לאכול בגדול" (Size Super Me) של מורגן ספרלוק. אז יכול להיות שהאכילו אתכם הרבה ג'אנק, כך טוען הקומיקאי (ועיתונאי הבריאות לשעבר) טום נוטון. נוטון מספק את התשובה לניסוי של ספרלוק ולטרנד העליהום על מקדונלדס - הוא פוצח בדיאטה עתירת שומן של ג'אנק-פוד ו... יורד במשקל. על הדרך, הוא מוכיח שכמעט כל מה שאמרו לנו על השמנת יתר בטעות יסודו. תוך פרודיה משעשעת על "לאכול בגדול" משלב נוטון שפע של עובדות מעניינות למדי, כמו למשל, שממדיה של "מגפת השמנת היתר", כפי שתוארו ע"י ה-CDC האמריקאי (המרכז הממשלתי למניעת מחלות) היו מוגזמים ביותר; או שלאנשים שהממשלה מסווגת כסובלים ממשקל יתר יש תוחלת חיים גבוהה יותר מאשר לאלה שמוגדרים בעלי "משקל נורמלי"; או שדווקא כולסטרול נמוך מסוכן לבריאות; או שדיאטות דלות שומן יכולות להוביל לדיכאון או לסוכרת; או ששומן רווי אינו גורם למחלות לב, אלא דווקא סוכרים, עמילנים ושמנים צמחיים מוקשים.


חלק ראשון בסדרת מתח בארבעה חלקים. גופת נערה נמצאת בתוך הר זבל בקיבוץ בצפון הארץ, וכך הופך המקום המהוגן לזירת פשע. אל זירה זו מגיעה בת המשק לשעבר דפנה הראל (ענת וקסמן), אשר עזבה את הקיבוץ לפני שנים בטריקת דלת. כעת היא החוקרת הראשית בתיק הרצח, בו כל החשודים שזורים בחייה אם תרצה בכך או לא. שידור נוסף ב- 01:00.
שאר פרקי הסדרה ישודרו בימים הקרובים, ג'-ה', באותה שעה. כמו כן יהיה שידור נוסף בשישי ושבת של כל הפרקים: שני פרקים בכל יום, ב-21:15.

22:00 מה לא ללבוש, She.

22:00 קיין, Xtra Hot
פרק 8.


שנות ה-80, לאנשים עדיין אין מושג כי עומד להתרחש בחייהם שינוי גדול בעקבות מגיפה חדשה שהתגלתה. סיפורם של מספר אנשים המגיעים לחופשה משותפת בריביירה הצרפתית. סופרת ואם טרייה (עמנואל ביאר) עם בעלה מהדי ובחור בשם מאנו עם אחותו זמרת האופרה. בין הבעל והבחור מתפתח קשר ארוטי הזוכה לתמיכה מצד אשתו של מהדי. מאנו לוקה במחלה מסתורית, מחלה שתשנה את חיי הארבעה ואת פניי האנושות כולה.

22:00 בוני וקלייד, Hot Prime.
על צמד הגנגסטרים המפורסם משנות ה-30.

22:00 עולמו של וויין, Hot Fun.
ובשעה 23:35: עולמו של וויין 2.

22:00 הלוחש לסוסים, Hot דרמה.


עונה 7, פרק 5.


עונה 3, פרק 5.


עונה 1, פרק 4.

22:35 המתנה, ערוץ 8.
בכורה. מחלת האיידס מוכרת לרפואה למעלה מ-20 שנה ולמרות שעדיין לא נמצאה תרופה יעילה, המודעות לגבי מין בטוח ומניעת הפצת הנגיף - בעלייה. או שזה לפחות מה שהיינו רוצים לחשוב? בסרט זה תופעה שמנוגדת, לכאורה, להגיון האנושי: אנשים שבמודע ומתוך רצון מלא, רוצים להידבק במחלה. מולם, הנשאים, או החולים, שרוצים ומוכנים להדביקם, להעניק להם את "המתנה". מה גורם להם לעשות זאת? ולאן האופנה המסוכנת מובילה?
הסרט עוקב אחר התופעה של הדבקה, או הידבקות מכוונת בנגיף ה-HIV. עשרים שנה אחרי הפאניקה הראשונית שסחפה את העולם, מתחילה כעת דאגה נוספת, עקב האופנה המסוכנת הנובעת מהרושם המוטעה שכיום האיידס היא מחלה הניתנת לטיפול. הסרט מכניס אותנו אל תוך עולמם של החולים ומגלה עולם מושגים חדש לגמרי, בו המחלה נחשבת ל"מתנה", אנשים חולים מדביקים בריאים ואנשים בריאים נדבקים מהחולים, מתוך כוונה תחילה ומין לא בטוח הוא עניין שנעשה לשם הסיכון והריגוש שטמון בכך. דרך סיפוריהם של שני בחורים צעירים, משרטט הסרט את הדרך שעוברים האנשים כדי להגיע למצב בו הם מחפשים את ה"מתנה" של האיידס. הסיפורים שלהם מתנגשים עם סיפורם של ארבעה צעירים הנמצאים במרכז תמיכה לנשאי HIV בלוס אנג`לס. הסרט יוצא הדופן חושף את התהילה לה זוכים יחסי המין הבלתי מוגנים ואת החלטתם המוזרה של חברי הדור הצעיר להידבק במכוון במחלת האיידס.




עונה 3, פרק 14.


עונה 3, פרק 20.

23:05 איפה צדקנו, ערוץ 2.

23:15 רובין הוד, yes stars 2.
עונה 2, פרק 11.

23:35 פלאש גורדון, AXN.
פרק 12.

23:50 טרילוגיית הזין, yes דוקו.
כל מה שרציתם לדעת על איבר המין הזכרי בשלושה פרקים רציניים ומעמיקים: מה הופך זין למושלם, האם איבר מין גדול הוא ברכה או קללה, מה היה האימפקט של סיפור ג'ון בוביט על גברים נואפים ברחבי העולם ומה מניע אדם ממוצע לעבור ניתוח לקיצור זין (יש דבר כזה). לרגל הקיץ מגיש לכם yes דוקו מיני סדרה מהסוג שאי אפשר להישאר אדיש כלפיו.

23:55 סימון, yes 3.
קמיל ההומו מתיידד עם סימון הסטרייט בעליו של קופי שופ. השניים נפגשים שנית לאחר 14 שנה כאשר סימון חולה במחלה סופנית. הולנד.


עונה 5, פרק 12 ואחרון בסדרה. פרק מופתי ומאוד מומלץ.

01:45 הזמן שנשאר, yes 3.
צלם הומוסקסואל שנודע לו שהוא חולה סרטן ושנותרו לו חודשים ספורים לחיות מחליט לצאת למסע אישי של פרידה ממאהבו, חבריו ובני משפחתו.


ש"חים, יומיים ושאר ירקות:

16:00 אלן דג'נרס, Xtra Hot.
18:15 סטארגייט SG-1 (עונה 3), AXN. שני פרקים.
19:30 ערב טוב עם גיא פינס, HOT3.
19:45 הישרדות 9, AXN.
20:05 בוסטון ליגל (עונה 4), yes stars 3 / HOT3.
21:00 חוק וסדר (עונה 11), הולמרק.
21:00 ג'ימי קימל, Star World.
21:20 ד"ר הו (עונה 2), AXN.
22:00 מלך השכונה (עונה 2), HOT3.
22:25 ג'יי לנו, yes stars 3.
22:50 דייויד לטרמן, Xtra Hot.
23:10 קונאן או'בריין, yes stars 3.
23:21 בטיפול (עונה 2), HOT3.
23:35 סיינפלד (עונה 4), ערוץ 2. שני פרקים.
23:45 האנטומיה של גריי (עונה 4, פרק ראשון), yes stars 1.
23:55 ג'אג (עונה 9), yes stars 3 / HOT3.
00:35 חברים (עונה 4), ערוץ 2.