המסך המפוצל

חמישי, 9/4/09, פסח א\' התשס\'\'ט

פשוט מאוהבת. ב-HOT: הכוכבים של שלומי, 24, מבול של צרות. ב-yes: הרווק עונה 13, פשע מן העבר, קדימה תריץ אחורה, קוראים לי ארל, איש משפחה, שמש נצחית בראש צלול, בטלסטאר גלקטיקה.

מאת: roswella

פורסם: 08-04-2009
6 תגובות


מישל גונדרי ב- yes 2
22:00 קדימה, תריץ אחורה
בכורה בלעדית. קומדיה שנונה ומפתיעה. כאשר ג`רי מתמגנט בטעות, השדה המגנטי שנוצר סביבו מוחק את תוכן כל הקלטות בחנות הוידאו בה עובד חברו הטוב ביותר מייק. כדי להציל את משרתו של מייק בטרם ישוב הבוס הם מתחילים לצלם מחדש את הסרטים שנמחקו כשהם הבמאים, השחקנים והצלמים בסרטים אלו. למרבה ההפתעה, \"הגרסאות החדשות\" של סרטים כמו \"מכסחי השדים\", \"רובוקופ\", \"הנהג של מיס דייזי\" ועוד, הופכות להצלחה מסחררת והצמד מקבל הזמנות לעוד סרטים רבים. עם ג\'ק בלאק, מוס דף (\"מדריך הטרמפיסט לגלאקסיה\"), מיה פארו, דני גלובר (\"נשק קטלני\"). של מישל גונדרי (\"מדעי החלום\", \"שמש ניצחית בראש צלול\"). הביקורת בעין הדג.
23:42 שמש נצחית בראש צלול
ג\'ואל מגלה שאהובתו עברה תהליך למחיקת הזיכרון ומחליט לעבור תהליך דומה. אך במהלכו הוא עושה הכל להשאירה בזכרונו. עם ג\'ים קארי, קייט ווינסלט, אלייז\'ה ווד, קירסטן דאנסט, דייויד קרוס (טוביאס, \"משפחה בהפרעה\").


פליטים שאיבדו את ביתם בתאונת ביעור חמץ


סרטים ישראליים
17:00 הכוכבים של שלומי, HOT בידור ישראלי
שלומי הוא נער מוזנח במשפחה מסוכסכת במעמד כלכלי קשה. האם מתקשה לנהל את המשפחה, ושלומי נאלץ לשאת בחלק נכבד מהעול המשפחתי. אבל אף אחד מבני המשפחה לא ממש רואה את שלומי, עד שמבחן במתמטיקה גורם למוריו לחשוד ששלומי הוא ילד מיוחד, בעל יכולות חריגות. בעזרתם ובעזרת שכנתו היפה, רונה, שלומי מצליח למצוא את השביל בדרך לעצמו. עם אושרי כהן, איה קורן, אריה אליאס, אסתי זקהיים, יגאל נאור, אלברט אילוז, רותם אבוהב, אסי כהן, יונתן רוזן. ישראל 2003.
22:10 בקרוב יקרה לך משהו טוב, ערוץ 2.
סרט המבוסס על סיפור באותו שם של עוזי וייל. נער מקיים קשר לא שגרתי עם האחות שברחה מהבית, ופוגש גם זקן ערירי וקומוניסט. עם אסי דיין, טינקרבל. ישראל 2006.
23:30 יינגלע, ערוץ 2.
כדורגלן מצליח מצוי בקונפליקט בין היותו שחקן מקצועי לבין אורח החיים החרדי עליו גדל. המתח בין שני העולמות שהוא נקרע ביניהם מגיע לשיאו כשהוא מקבל הצעה להצטרף לקבוצת כדורגל זרה הרחק מהארץ ומנסה למצוא את הדרך לזכות בכל העולמות. עם אפרת בוימוולד, גיא אריאלי ואלי ישראלי.






12:02 לאחות את השברים, Yes 1
מיני סדרה בשלושה חלקים. חייהם של שתי משפחות משתנים מקצה לקצה כאשר אם מגלה שבתה, אליס, נחטפה מחוף הים לפני 10 שנים, ולא טבעה. איחוד המשפחה גורם לכאב לב, ולאליס להקרע בין שני עולמות. בריטניה 2007. שלושת החלקים ישודרו ברצף.

14:06 ג\'ק פלאש המקפץ, Yes 2
פעולה קומית. טרי היא עובדת בבנק המתקשרת באמצעות המחשב עם לקוחות בכל העולם עד שאחד מהם, גורם לא ידוע, מסבך אותה בפרשיית ריגול מסועפת. עם וופי גולדברג, פיל הרטמן. של פני מארשאל.

15:52 נקמת הפטיש העברי, Yes 2
הבלש של הקהילה היהודית האורתודוקסית הידוע בכינויו \"הפטיש העברי\" יוצא להציל את חג החנוכה מידי בנו המרושע של סנטה קלאוס. עם אדם גולדברג.

17:05 הארי פוטר וגביע האש, ערוץ 10.
הסרט הרביעי בסדרה.

18:49 אחי, איפה האוטו שלי, Yes 2
עם אשטון קוצ\'ר, שון ויליאם סקוט.

18:59 תראו מי שמדבר, יסבבה (yes 5).

20:14 מכסחי השדים, Yes 2
עם ביל מאריי, דן אקרויד, סיגורני וויבר


משוודי השדים


20:20 קלולס, HOT Fun

20:33 היירספריי, יסבבה (yes 5).

21:45 המסע של פליקס, HOT סרטים

21:00 עשרת הדיברות, yes דוקו.
הסידרה המצליחה והמשובחת עם רונאל פישר תשודר בשידור יומי במהלך חול המועד פסח. בסדרה מחפש פישר את הדרך בה נשזרות הדיברות בחייו האישיים ובחיי מרואייניו. הוא עורך מבחן מציאות לערכי המוסר הבסיסיים, האם וכיצד עומדת החברה הישראלית בערכים הללו והיכן עומד הוא עצמו באותו סולם. במרכז כל פרק יעמוד סיפור תיעודי רלוונטי המשקף את ערכי הדיבר. במקביל יעבור פישר טיפול פסיכולוגי מצולם עם הפסיכולוגית איריס רייצס ויציף את הקונפליקט היומיומי והאישי שלו בין היצר לקוד המוסר. הדיבר הראשון: \"אנוכי ה\' אלוהיך\" עם השחקן שולי רנד: הציווי הראשון בעשרת הדיברות מציב את האמונה באל כעוגן בחייו של האדם. מהו אם כך, העוגן בחיי האדם החילוני? מפגש עם איש הקולנוע והתיאטרון שולי רנד, שמצא את העוגן בחייו לאחר שחזר בתשובה. השניים בשיחה על הגבולות בין אמונה לכפירה ובין טוב לרע ובין תחושת שייכות לתלישות.

21:30 ניסן נתיב, ערוץ 1.
סרטה של איטה גליקסברג הבוחן את אישיותו של ניסן ואת המאפיינים בחייו - רומנטיקה ומסתורין, מימוש והחמצה, משחק וצניעות, מהו לימוד משחק? ועוד. משתתפים: רמי הויברגר, קרן מור, משה איבגי ואחרים.

21:30 אהבה וצרות אחרות, yes 1.
בכורה בלעדית. ג\'אקס עובדת כעוזרת עורכת במגזין האופנה \"ווג\" שבלונדון. יש לה דירה מגניבה, שותף גיי והיא מאוד אוהבת לבחוש בחיי האהבה של הסובבים אותה. אך מתי היא תבין כי עליה להתמקד בעצמה ולמצוא זוגיות ואהבת אמת? עם בריטני מרפי (\"עיר החטאים\"), מת\'יו ריס (\"טיטוס\"). ארה\"ב 2006.

21:45 ג\'אם וירושלים, BBC Prime.
פרק 3.

22:00 אחותי, אני אוהב אותך!, yes דוקו.
בכורה. סרט על אהבה של גילוי עריות. הסרט מציג אחים ואחיות שלא הכירו זה את זה כשהיו ילדים, אך נפגשו והתאהבו כשהיו מבוגרים. אחד הסיפורים יוצאי הדופן הוא זה של אח ואחות גרמנים שהביאו ארבעה ילדים לעולם ונלחמים בבית המשפט העליון כנגד חוקי גילוי העריות. זהו סרט נוסף שמגיע אלינו מהממלכה הבריטית בנושא הזה וגם כאן ההתעניינות התקשורתית הייתה רבה מאד.

22:00 מייקל קלייטון, Yes 4
מותחן משפטי. מייקל קלייטון עובד בחברת עורכי דין גדולה בניו יורק, ואחראי לתקן נזקים ולפתור בעיות בלתי צפויות שעשויות להזיק לחברה. כאשר אחד מעורכי הדין בחברה מתערער נפשית ומחבל בתיק באחריותו השווה מיליונים ועתיד לפגוע בחברה, מוצא עצמו קלייטון מול האתגר המסובך, הקשה והמסוכן בקריירה שלו. עם ג\'ורג\' קלוני, טום ווילקינסון.

22:00 מבול של צרות, HOT GOLD
בכורה. חבר קונגרס זוכה להתגלות של אלוהים, הדורש ממנו לבנות תיבה כדי להציל את האנושות ממבול קרב. מה שנדמה תחילה כהזיה, מתברר כמציאות לכל דבר.... עם סטיב קארל (\"המשרד\"), מורגן פרימן, לורן גראהם, ג\'ון גודמן, ג\'ונה היל (\"סופרבאד\"). ארה\"ב 2007.


- לבנות תיבה?! השתגעת?! אתה לא יכול פשוט לחצות לנו את הים?
- עוד אין לי את הטכנולוגיה לזה


22:00 אמא סדרתית, HOT Fun
עם קתלין טרנר, ריקי לייק. של ג\'ון ווטרס.

22:15 עור רגיש, BBC Prime.
פרק 3.

22:30 משולש ברמודה, yes stars אקשן.
מיני סדרה בת שלושה חלקים שתשודר בשידור שבועי. חלק ראשון. מיליונר עשיר וקר רוח מגייס צוות של מומחים על מנת שיספקו לו הסבר להיעלמות הספינות שלו באזור. עם סם ניל, קתרין בל (\"ג\'אג\", \"נשות קבע\").

22:30 פשוט מאוהבת, ערוץ 1.
הפסיכולוגית של רפי, גרושה טרייה בת 37, מגלה לתדהמתה שהמאהב החדש של רפי הוא בנה הצעיר. עם מריל סטריפ, אומה תורמן.

22:35 זהירות נהג קשיש, ערוץ 8.
האם כל הקלישאות על נהגים קשישים נכונות? האם הם באמת אף פעם לא מסתכלים אחורה? ואיך זה בעצם כל כך משעשע?

22:50 נקודת שבירה, הולמרק.
פרק 6.

23:00 מחיר היופי, She.
דרמטולוגית נחלצת לעזרתה של אישה מבוגרת שעברה זריקות קולגן לא מורשות, בעוד המשטרה מחפשת אחר הנוכל שהזריק לה אותן. וגם: טיפול לייזר להסרת \'\'דליות\'\' מהרגליים.

23:02 השטן לובשת פראדה, Yes 1
עם מריל סטריפ ואן הת\'אווי.

23:20 סטודיו למשחק עם..., ערוץ 8.
שרה ג\'סיקה פארקר חוזרת לסטודיו שנית, מספרת על \"סקס והעיר הגדולה - הסרט\", דנה בדמיון שבינה לבין דמותה של קארי ברדשאו ועל הטמעת הרגליה האישיים בדמות, מספרת על האימהות ועל תפקידה מאחורי הקלעים כמפיקה שותפה, ואף שרה עם קצת עזרה מהקהל.

23:35 טיסה נעימה 1+2, HOT Fun
פארודיה פרועה והילארית על סרטי טיסות. עם לסלי נילסן. סרט ההמשך - בשעה 01:00.

00:00 וידויים של מוח מסוכן, yes 4.
דרמת מתח. סיפורו של איש טלוויזיה מצליח שחי חיים כפולים - ביום הוא מפיק ומנחה ובערב הוא סוכן CIA, שמבצע התנקשויות עבור ממשלת ארה\'\'ב. עם סם רוקוול וג\'ורג\' קלוני (שגם ביים).

00:52 פגז מן העבר, Yes 1


ש\"חים, יומיים ושאר ירקות
19:20 נמלטים 4, yes stars אקשן. שני פרקים.
19:30 אלן דג\'נרס,  Hot Family / yes Stars Base.
19:30 סקרבס 3, yes stars קומדיה.
20:40 האוס - עונה 1, HOT3.
20:45 ג\'ימי פאלון, yes stars קומדיה.
21:00 חוק וסדר מדור מיוחד 5, yes stars אקשן.
21:00 בקר 3, Hot Family / yes Stars Base. שני פרקים.
21:25 חשופים 2, HOT3.
21:50 שולחן לחמישה - עונה 4, פרק 1, Hot Family / yes Stars Base.
22:00 איך פגשתי את אמא 2, yes stars קומדיה.
22:30 עמוק באדמה - עונה 4, yes stars דרמה.
23:30 הדשא של השכן 2, yes stars דרמה.
23:40 חוק וסדר 11, הולמרק.
23:40 ג\'ימי קימל, HOT3.
00:00 היפה והחנון, ערוץ 10.
00:00 סוכן מחוק, yes stars אקשן. רצועה יומית חדשה לקראת העונה השניה שתחל ב-23/4
00:05 סקס והעיר הגדולה, ערוץ 2.