המסך המפוצל

אז... מה רואים?

המסך המפוצל גאה להציג: מערכת הסדרות החדשה של האתר!

מאת: bosco

פורסם: 10-06-2009
69 תגובות

כחובבי טלוויזיה בכלל וסדרות טובות בפרט, אנו מוצאים את עצמנו לא מעט מתחבטים בשאלה הנצחית והקיומית - \"מה רואים?\". בכל עונת שידור משודרות ברשתות השידור והכבלים בארה\"ב מאות סדרות שונות ומגוונות, ולמרות שרובן לא שוות התייחסות, יש די והותר שדווקא כן חבל לפספס. אם מוסיפים לזה תכנים בריטיים, הפקות ישראליות מעניינות, ושאר ירקות, יש לנו מספיק תוכניות כדי למלא שעות על גבי שעות של צפייה מהנה ואין ברירה אלא לסנן, כך שתמיד קשה לדעת מה לבחור.

יש לא מעט גורמים שמשפיעים על הבחירה והסינון שאנחנו עושים. באזז סביב סדרה מסוימת, ז\'אנרים וסגנונות שאנחנו יודעים שקרובים לליבנו (או רחוקים מהם), יוצרים מסוימים שאנחנו אוהבים ומעורבים בסדרה שעוד לא ראינו, העובדה שאנשים שאנו מעריכים את דעתם או קרובים לטעם שלהם ממליצים לנו על סדרה כלשהי (או ממליצים נגד), וכו\'.

בסופו של דבר אנו מוצאים את עצמנו עומדים מול שאלות דוגמת \"אין יותר פרקים של פושינג דייזיס, מה אראה עכשיו?\" או \"טוב, הגיע הקיץ, כל הסדרות בהפסקה, בא לי להשלים משהו שכולם תמיד מדברים עליו ואף פעם לא ראיתי. אבל יש לי זמן רק לסדרה אחת. מה הכי כדאי - אוז? לוסט? ארסטד דיבלופמנט? למה הכי אתחבר?\" וכן הלאה וכן הלאה.
מנגד, קיים גם הצורך ההפוך - להמליץ על סדרה אהובה, לגרום לכל מי שאנו מכירים ויודעים שייהנה מהסדרה הזו, לצפות בה. להגיד \"מה?! עוד לא ראית המשרד?! השתגעת? אתה חייב חייב חייב להתחיל עכשיו.\"


מתוך הצרכים הללו, נולדה מערכת הסדרות החדשה של \"המסך המפוצל\", אותה אנו גאים להשיק כעת. מתלבטים מה לראות? לא עוד.

במערכת החדשה יש דף ייעודי לכל סדרה, עם תיאור קצר ופרטים מינימליים. כל גולש יכול לסמן לעצמו אם הוא צופה בסדרה, לדרג אותה, ולהוסיף ביקורת. המערכת כרגע בהרצה ראשונית אך מתוך הדרוגים והביקורות תיווצר בסופו של דבר מערכת דינמית ואינטרקטיבית שמייצגת באופן מלא את כל מה שצריך לדעת כדי להחליט אם לצפות בסדרה או לא. ניתן יהיה בקלות לראות מה הסדרות שהכי הרבה גולשים צופים בהן, או שיש להן את הדירוג הכי גבוה, או שההמלצות עליהן קולעות לטעם הספציפי שלכם וכו\' ולהסיק מכך מה מבין הסדרות שאתם עדיין לא צופים בהן הכי מתאימה לכם. ככל שיהיו יותר גולשים, יותר ביקורות וכו\', המערכת תהיה שלמה יותר.
אז אתם מוזמנים להיכנס, ליהנות, להתחיל לדרג ולסמן, להיות הראשונים שחונכים את המערכת באופן רשמי, לחפש את מה שאתם אוהבים, להפיץ לחברים, לשלוח הצעות לסדרות נוספות, ולבדוק מה עוד בא לכם לראות.


המערכת מוגשת באהבה גדולה לגולשי האתר, וחובבי טלוויזיה טובה באשר הם, אז קדימה, בואו נראה מה רואים!