המסך המפוצל

מלך הכוכב 7 - בואו נסגור נבחרת

חמישה כבר נחשפו מנבחרת העונה והמצב בטבלת \"מלך הכוכב\" סוער מאי-פעם.

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 16-06-2009
13 תגובות

זאת לא היתה שעתו היפה של הקוף האוטומטי, שראה כבר ימים יפים וזוהרים הרבה יותר. מי ששכח למלא הפעם טופס קיבל 16 נקודות עלובות במיוחד, בעוד כמה מהמשתתפים שדווקא כן זכרו למלא הצליחו לצבור אפילו למעלה מ-50 נקודות.


המצב בטבלה מרתק מאי-פעם, אחרי ששני המקומות הראשונים של השבוע שעבר שכחו למלא טופס, זכו ב-16 נק\' בלבד, ונפלו למקומות ה-14 וה-23. אל המקום הראשון הגיחו בצוותא באה מהשתיקה (שעלתה לשם מהמקום השביעי) ו-Shlamko JR שזינק לשם היישר מהמקום ה-16. מירב קפצה מהמקום ה-12 למקום השלישי ואיימס ביצעה זינוק מטאורי מהמקום ה-24 אל המקום הרביעי. הטבלה המלאה, המרתקת והמעודכנת נמצאת כאן.


תשובות לטופס הרביעי: שמענו 15 שירים שונים בתוכנית של יום ראשון, אבל רק תשעה בתוכנית של שני. בסך הכל הוצגו בפנינו שמונה מתמודדים שלא עברו אל הנבחרת. מספר הבנים שכבר בנבחרת עומד על ארבעה. מספר הבנות: אחת בלבד. דנה ניהלה ויכוח עם שאר השופטים על שלושה מהמתמודדים בלבד (אולי זה כי היא נעדרה לחלוטין מהתוכנית של ראשון). המילה \"לילה\" הופיעה בשלושה שירים, צבע כלשהו נשמע בשיר אחד בלבד, ומספר השירים שבמקור מבוצע ע\"י זמרות עמד על שבעה בשתי התוכניות גם יחד.


כרגיל, עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


שתי התוכניות הבאות של \"כוכב נולד 7\" הן הסיום של שלב \"מחנה האימונים\" המפרך ובו נדע מי יהיו 17 המתמודדים שישלימו את רשימת הנבחרת. התוכניות תשודרנה בימים ראשון ושני, 21/6/09 ו-22/6/09. יש לשלוח את הטפסים עד לפתיחתה של התוכנית שתשודר ביום ראשון.


 


מלך הכוכב 7 - מחנה האימונים ג\' וד\' - טופס מספר 5


1. כמה שירים שונים ישירו המתמודדים בשתי התוכניות גם יחד? (כלומר, לא כולל השירים המושמעים ברקע, לא כולל שירים שהם כבר שרו בעבר ולא כולל שיר האודישנים. המשתתף שידייק במספר השירים יזכה ב-15 נק\'. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-12 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-11, וכן הלאה) .
מספר השירים בשתי התוכניות יחד:

2. כמה מתמודדים יוצגו בפנינו, אך לא יעברו אל הנבחרת בשתי התוכניות הקרובות ביחד? (הכוונה היא למתמודדים שנשמע אותם מבצעים שיר שטרם ביצעו באודישן המקורי שלהם. המשתתף שינחש את המספר הקרוב ביותר יזכה ב-10 נקודות, הבא אחריו יזכה ב-8, הבא אחריו יזכה ב-7 וכן הלאה)
מספר המתמודדים שלא יעברו אל הנבחרת:

3. מבין המשתתפים שיעברו אל הנבחרת בתוכנית של יום שני, כמה יהיו בנים? כמה יהיו בנות? (כאמור, ארבעה בנים ובת אחת כבר נמצאים בנבחרת שתכלול השנה 22 מתמודדים. בשתי התוכניות הקרובות יוצגו, כנראה, 17 המתמודדים הנוספים. שאלה זו מתייחסת רק לתוכנית של יום שני. המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).
מספר הבנים שיעברו בתוכנית של יום שני:
מספר הבנות שתעבורנה בתוכנית של יום שני:

4. כמה פעמים יתעמתו זה מול זה שני מתמודדים במבחן אחד אחרון של שיר האודישנים, כפי שקרה בתוכנית של אתמול עם מור ואמור? (המשתתף שידייק יזכה ב-7 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-5 נק\', הבא אחריו ב-4, וכן הלאה).
מספר הזוגות שיתעמתו זה מול זה:

5. בכמה מהשירים שישירו המתמודדים בשתי התוכניות הבאות גם יחד נשמע את המילה \"אני\"? כמה מהמתמודדים יבחרו לשיר שיר של להקה מפורסמת כלשהי? (המשתתף שידייק יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר השירים בהם נשמע את המילה \"אני\":
מספר השירים של להקה כלשהי:

6. אם ניקח את כל המספרים שיופיעו בשירי המתמודדים, מה יהיה ממוצע המספרים הללו? (אם יהיה משתתף שידייק בממוצע זה הוא יזכה ב-20 נק\'. בכל מקרה, יזכה המנחש הקרוב ביותר ב-12 נק\', הבא אחריו ב-11 נק\', הבא אחריו ב-10, וכן הלאה).
ממוצע המספרים בשירי המתמודדים:

שאלת הבונוס
7. מבין החמישה שכבר עלו אל הנבחרת, מי יגיע לגמר? מי יודח מהנבחרת כבר בשבוע ההדחות הראשון? (לשם השוואה, בשלב דומה בעונה הקודמת הוצגו שישה שכבר עלו לנבחרת, שלושה מהם היו שלישיית הגמר)
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. כל מתמודד שיגיע לגמר יזכה אתכם בסך הנקודות ששמם לידו. שימו לב! סמנו את המספר 1- (מינוס אחד) ליד המתמודד שלדעתכם יעוף ראשון. אם מתמודד זה אכן יעוף תזכו בעשר נקודות. אם אתם חושבים שאף אחד מאלה לא יעוף ראשון, סמנו 1- באפשרות האחרונה

אור קולנברג: לירן דנינו:
אמור עמוסי: דניאל תבורי:
אלחי רפואה: אף אחד מאלה לא יגיע לגמר:
אף אחד מאלה לא יעוף ראשון:


כינוי 
אימייל