המסך המפוצל

ראשון, 5/7/09

המקור, כוכב נולד, פולישוק, הנוכלים, הסיפור האמיתי. ב-HOT: מה שנחוץ לרווק, כרטיס לגן עדן, איך תשרוד תאונת מטוס, חיים של אחרים, HOT SUMMER. ב-yes: אהבה גדולה, הארמון, אשפי המד\"ב, אחים בדם, צ\'ייסרס 2, שחקנית סוג ד\', ראניה, מלכת היוטיוב, yes stars Real.

מאת: okok4

פורסם: 04-07-2009
16 תגובות


yes stars Real
כמו שמנויי יס כבר יודעים ממתקפת הפופ-אפים הברוטלית, ערוץ הריאליטי הליילי חוזר. במצב נורמלי קודם מגיעים התכנים ואז מתקינים את הערוץ אבל במקרה דנן נראה שקרה ההפך. את העונה החדשה והנהדרת של \"השרדות\" (שתגיע רק באוגוסט לערוץ) ואת \"המרוץ למיליון\" אפשר היה להמשיך לשדר ביס-סטארס אקשן. מה גם ששידור יומי לא עושה להן טוב. על האיכות של שאר התכנים בערוץ אפשר להתווכח (בעצם, וואלה, אי אפשר. הרוב זבל).

22:30 המירוץ למיליון 14
23:15 יורדים בגדול 6
24:00 הפנתרה The Cougar
היא סדרת טלוויזיה חדשה, מאת מייק פלייס (יוצר \"הרווק\"), הרוכבת על טרנד ה\"קוגריות\" (או הMILFיות) - נשים בשלות שיוצאות עם צעירים מהם. במרכז הסדרה ניצבת סטייסי אנדרסון, בלונדינית יפיפייה וסקסית בת 40, גרושה ואם ל-4 ילדים, אשר תבחר מחזר מתאים מקרב 20 \"גורים\" - גברים צעירים בשנות ה-20 לחייהם (הכי מבוגר בחבורה הוא בן 29, הכי צעיר 21) אשר יתחרו על לבה - ואחד בשני.

HOT SUMMER
דבר היחצ\"ן:
לקראת החופש הגדול החליטה חברת HOT להשיק ערוץ חדש, HOT SUMMER, המיועד לבני נוער וצעירים וישדר בחודשים יולי-אוגוסט בערוץ 20. לוח השידורים של הערוץ יכיל מגוון של סרטים שוברי קופות, סדרות חדשות ואירועים טלוויזיוניים נוספים. הערוץ החדש ישדר במהלך יולי-אוגוסט 31 סרטים בבכורה טלוויזיונית, ביניהם בלוקבאסטרים כמו ’אינדיאנה ג’ונס 4’, ’אל תתעסקו עם הזוהאן’, ’איירון מן’, ’ספיד רייסר’, ’הענק הירוק’, ’רעם טרופי’, ’רובוטריקים’, ’קונג פו פנדה’, ’הנקוק’, ’המומיה 3’ ועוד. בכל ליל שבת ישודרו שלושה סרטי אימה ברצף, החל מהשעה 22:45. בנוסף, ישודרו בערוץ מגוון סדרות קלילות לצעירים כמו ’גריק’, ’אחת שיודעת’, ’מגרש ביתי’, ’90210’ וסדרות המדע בדיוני שישודרו לראשונה בערוץ החדש: \"סטארגייט אטלנטיס\" - סדרת הבת של אחת ההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות ביותר בתחום המד\"ב, \"סטארגייט SG-1\", ו\"מרלין\" - פנטזיית ההרפתקאות המצליחה והמבדרת מבית ה-BBC, המבוססת על האגדות על המכשף מרלין ויחסיו עם הנסיך ארתור.

11:30 סטארגייט: תיבת האמת
סרט באורך מלא המתחיל בנקודה שבה הסתיימה הסדרה “סטארגייט”. אנשי צוות הסטארגייט יוצאים להרפתקה המרגשת ביותר שהיתה להם, במסגרת החיפושים אחר נשק עתיק-יומין בשם “תיבת האמת”, שעשוי לעזור להם להביס את האוריי, שכנראה נמצא בגלקסיית הבית שלהם. במקביל, האוריי מתכננים לשלוח ספינות חלל אל גלקסיית שביל החלב ולתקוף את כדור הארץ. עד מהרה נקלעית אנשי ה-SG-1 לעימות מול שני אויבים חזקים בגלקסיה מרוחקת. שחקנים: בן ברואדר, בו ברידג’ס, מייקל שנקס, אמנדה טפינג, כריסטופר ג’אדג’, קלודיה בלאק, קארי גרהם. בימוי: רוברט סי קופר (ארה”ב/קנדה 2008).

22:00 סטארגייט אטלנטיס
ימים ראשון-שבת. סדרת הבת של “סטארגייט”, אחת ההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות ביותר בתחום המדע הבדיוני. כמו בסדרת האם, גם כאן ישנו “סטארגייט” – שער מיוחד המעניק גישה לעולמות אחרים עם תרבויות שונות, אלא שכאן מתרחשת העלילה בעיר האבודה אטלנטיס, שכעת נמצאה ע”י משלחת חוקרים ואנשי צבא בגלקסיית פגסוס המרוחקת. המשלחת הגיעה לאטלנטיס באמצעות הסטארגייט, אבל היא עשתה זאת בשיגור חד-כיווני ומבלי שתהיה לאנשיה היכולת לחזור.באטלנטיס, הם ממשיכים לחקור את המקום ואת סודותיו, ובתוך כך נאלצים להתמודד עם אויבים עיקשים. המרים ביותר מקרב האויבים הם “הרפאים” – גזע בן מיליוני שנים שהביס את “הקדמונים”, תושביה של אטלנטיס בעבר שהיו מתקדמים משמעותית מ”הרפאים”, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה מנטאלית, ומתקדמים יותר מהמשלחת החדשה. חיים קלים, אם כן, לא יהיו להם.
שחקנים: ג’ו פלניגן (”פרופיילר”, “אחיות”), רייצ’ל לטרל, טורי היגינסון (”NCIS”), ג’ייסון מומואה (”משמר המפרץ”), אמנדה טפינג. במהלך הסדרה נזכה גם להופעות אורח של חבר’ה מהסדרה המקורית באותם תפקידים, כולל ריצ’ארד דין אנדרסון.

22:45 הענק הירוק
הריבוט מ2008. לא משהו.

yes stars דרמה
21:00 אהבה גדולה - עונה 3, פרק 5.
21:55 הארמון -פרק 2.

yes stars אקשן
21:45 אשפי המד\"ב
\"בריחה בתודעה\". מד\"ב עפ\"י סיפור מאת ג\'ון קסל. בעתיד אפוקליפטי פסיכיאטרית מנסה לסייע למטפל לשחזר עשרים וחמש שנים שנמחקו מזיכרונו. עם: סם ווטרסטון, ג\'ודי דייויס, אליסון הוסאק. במאי: מרק ריידל.
22:30 אחים בדם - עונה 3, פרק 6.

yes stars קומדיה
22:30 צ\'ייסרס - עונה 2, פרק 2.
23:00 אומיד ג\'לילי - עונה 2, פרק 3.

Hot Family / yes Stars Base
20:15 חוקי המשחק - פרק 4.
20:35 משחקות את המשחק - עונה 2, פרק 4.

Hot Zone
לו\"ז חדש בהוטזון, אם יש לכם שאלות אחד יאדו ישמח לענות.
18:30 על טבעי - פרק 1.
19:15 סמולוויל  - עונה 7, פרק 1.
20:00 וויצ\'בלייד - פרק 1.
20:45 גבולות המסתורין - עונה 3, פרק 1. כן שוב. אפילו שעונה 4 לא תמה.
21:30 מרגלות בע\"מ - פרק 1.
שתי העונות של הסדרה ישודרו ב- HOT Zone ברצף.

23:00 CSI זירת פשע - עונה 7, פרק 2.
23:45 CSI מיאמי - עונה 7, פרק 1.
עונה שביעית וחדשה לגרסת מיאמי של אחת מסדרות המתח הפופולריות ביותר בעולם – גופות, רציחות ותעלומות, על רקע שטוף השמש והביקיני של מיאמי. בסוף העונה הקודמת נורה הורשיו קיין (דייוויד קארוזו) -  האיש, המשקפיים ושורות המחץ. כעת נגלה מהן ההשלכות לכך, בעוד הצוות מנסה להבין מי רוצה במותו של הורשיו קיין, והאם יש קשר להתקפות ירי שמתרחשות ברחובות מיאמי. לצד דייוויד קארוזו מופיעים בסדרה גם אדם רודריגז, אמילי פרוקטר, רקס לין וג’ונתן טוגו.

HOT3
21:30 מחוברות, HOT3
סדרה יומית חדשה המורכבת מיומני וידאו של חמש נשים ישראליות, שקיבלו מצלמות וידאו אישיות והתבקשו לתעד את חייהן. לפחות שעה ביום. חמש הנשים המשתתפות בסדרה הן בגילאים שונים - הצעירה ביותר בת 16 וחצי, תלמידה בתיכון בחולון. המבוגרת ביניהן בת 42, תל אביבית נשואה ואם לשלוש בנות (נדמה לי שזו מירי חנוך, אני קורא אותה במוסף הארץ, נחמדה מאוד. וגם זרוב בעסק, אם לא נמאס לכם ממנה). ימים א\'-ה\' (שידור נוסף ב-00:30).
22:10 מה שנחוץ לרווק - חלק 6 ואחרון.