המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו 11

נבחרת של שלושה-עשר הפכה תוך יומיים לנבחרת של אחד-עשר, והטבלה ממשיכה לנפק אקשן קייצי משובח

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 21-07-2009
14 תגובות

שני חובשי הכיפה הודחו השבוע מהנבחרת והביאו לטבלה המופרעת של \"מלך הכוכב\" מהפך סוער בפסגה, כש-bucky כובש אותה בסערה באמצעות לא פחות מ-108 נקודות שלקח מהטופס התשיעי. בסך הכל יש לו כ-570 נק\', שהם 11 נק\' יותר מל-bosco שירד למקום השני (עם 79 נק\' בלבד בטופס). לאקי עלה למקום השלישי מהמקום החמישי והוא נמצא כ-22 נק\' אחרי bosco. רעות עלתה אף היא שני שלבים אל המקום הרביעי והיא מרוחקת מהמקום השלישי בפחות מנקודה(!). שש נקודות בלבד לאחר מכן מצויה לולי שזינקה אל המקום החמישי היישר מהמקום ה-13. לנוכח כל העליות המטורפות הללו נאלץ almog30 לפנות את המקום השני לטובת המקום השישי, ואילו מירי ירדה שלב אחד בלבד אל המקום השביעי. ג\'וני ממשיך לטפס, והוא כבר במקום השמיני עם עלייה של שני מקומות. nuritwe זינקה מהמקום ה-25 היישר אל המקום התשיעי לוקחת מהטופס לא פחות מ-139 נקודות, אבל היא אפילו לא שיאנית הטופס, אליו נגיע בהמשך. את העשירייה הראשונה חותם Shlamko JR שעלה שלב אחד. הפער בין המקום השלישי למקום ה-13 עומד על 38 נק\' בלבד, וזאת כשהפער בין המקום הראשון למקום השלישי עומד על 33 נק\'. מעניין מאוד.


שיאן הטופס הוא משתתף חדש יחסית בשם סבבה 5 שצבר בטופס הנוכחי 173 נקודות מופרעות במיוחד. שאפו.


התשובות לשאלות יפורסמו מחר. כך נראית הטבלה המעודכנת.


כרגיל עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:00, וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 26/7/09 ו-27/7/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 20:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית).


 


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 10


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין המודחים שנותרו בתמונה, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

אושרי אלמוריש: אור קולנברג:
אלחי רפואה:

2. כמה פעמים נשמע את המילה \"לא\" בשירי המודחים? כמה פעמים נשמע את המילה \"אני\" בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"לא\":
מספר הפעמים בהם נשמע את המילה \"אני\":

התוכניות עצמן
3. מי יודח בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: דניאל ברזילי:
ולדי בלייברג: דניאל תבורי: עומר אדם:
רוני דלומי: חובי סטאר: פאולה ולשטיין:
מורן מזוז: ראם כהן:

4. מי יהיו ארבעת (או חמשת) המועמדים להדחה בתוכנית הדואטים של יום ראשון?
עליכם לנחש חמישה שמות. שווי השאלה: 4 נק\' על ניחוש נכון אחד, 6 נק\' על שני ניחושים נכונים, 16 נק\' על שלושה ניחושים נכונים, 20 נק\' על ארבעה ניחושים נכונים, 25 נק\' על חמישה ניחושים נכונים (אם זה אפשרי, כמובן).

מועמד ראשון להדחה:
מועמד שני להדחה:
מועמד שלישי להדחה:
מועמד רביעי להדחה:
מועמד חמישי להדחה:

5. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בתוכנית הסולואים של יום שני?
לרשותכם 50 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 50 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: דניאל ברזילי:
דניאל תבורי: עומר אדם: ולדי בלייברג:
רוני דלומי: חובי סטאר: פאולה ולשטיין:
מורן מזוז: ראם כהן:

6. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

מגבלת חמש המילים תחזור:
בדיוק שלושה שופטים יתנו את ביצוע הדואט המצטיין לאותו דואט (כפי שקרה בשתי תוכניות הדואטים):
הדואט שידורג במקום האחרון ע\"י השופטים ידורג באחד משני המקומות האחרונים המשוקלל (מה שלא קרה בשתי תוכניות הדואטים):
.המודח בתוכנית של יום ראשון לא יסיים במקום האחרון בדואטים אצל אף שופט. זה קרה בתוכנית הדואטים הראשונה, אך לא בשניה:
כל השופטים יתנו את המקום הראשון מבין המועמדים להדחה לאותו מתמודד. גם זה קרה בתוכנית הראשונה, אך לא בשניה:
בתוכנית של יום ראשון יהיו חמישה מועמדים להדחה:
כמו בתוכנית של אמש, הסולו המצטיין לא ידורג במקום הראשון אצל אף שופט:
כמו בתוכנית של אמש, המודח בתוכנית של יום שני לא ידורג במקום האחרון אצל שני שופטים או יותר:
אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

7. בשלב הדואטים, כמה פעמים תופיע המילה \"אני\" בשירים של דואטים שיועמדו להדחה? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"הלך\" בשלושת השירים הראשונים? כמה פעמים תופיע המילה \"לא\" בשני השירים הבאים? מבין שירי הסולו של יום ראשון, כמה פעמים תופיע המילה \"כן\"? כמה פעמים יופיע שם של איבר גוף כלשהו בחמשת הסולואים הראשונים של יום שני? כמה פעמים יופיע שם של צבע בחמשת הסולואים האחרונים של יום שני? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

המילה \"אני\": השורש \"הלך\":
המילה \"לא\": המילה \"כן\": איבר גוף:
צבע:

שאלות הבונוס
8. לאיזה מקום יגיע חובי סטאר? איפה תסיים מורן? ומה לגבי ראם? ומיי? שווי השאלה: 30 נק\' לכל ניחוש מדויק, 15 נק\' לפספוס של מקום אחד

חובי סטאר:
מורן מזוז:
ראם כהן:
מיי פיינגולד:

9. הזדמנות נוספת: נסו לנחש מעכשיו ועד סוף העונה (כולל התוכניות בערוץ 24) מה יהיה סכום המספרים שיופיעו בשירי המתמודדים.
אם יתרחש נס, ויהיה משתתף שידייק במספר, הוא יזכה ב-100 נק\'. בכל מקרה יקבל המשתתף הקרוב ביותר 40 נק\', הבא אחריו יקבל 32 נק\', הבא אחריו יקבל 25 נק\', הבא יקבל 24 נק\' וכן הלאה. אם כבר מילאתם את השאלה הזאת בטופס הקודם, תוכלו להגדיל את סיכוייכם לקבל נקודות עם ניחוש נוסף. הניחוש הקרוב ביותר שלכם משני הטפסים הללו יזכה אתכם בניקוד

סך כל המספרים עד סוף העונה:

כינוי 
אימייל