המסך המפוצל

מלך הכוכב - נשארו... כמה בעצם?

\"מלך הכוכב\" ממשיכה לשבור שיאי מתח, תהפוכות וסיפורים מרגשים. הטירוף נמשך

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 04-08-2009
33 תגובות

צדי: תראה, אתה יודע... אה... כן... לא! מה? כן, בהחלט טבלה משוגעת.
המאסטרו: תראו, אין ספק שזו תחרות \"מלך הכוכב\" הכי מרתקת שהיתה אי-פעם. האווירה משגעת, הבחורות יפות והכל בסדר.
מרגול: אני לא יכולה יותר! זה פלילי! הגזמתם לגמרי!!!
צביקה הדר: דנה, חמש מילים!
דנה: טבלה. מטריפה. שחבל. על. הזמן.
גל: אני תמיד אחרון, אז אני ארשה לעצמי לחרוג ממסגרת חמש המילים ולהגיד שלפי דעתי \"מלך הכוכב 7\" התחילה עכשיו!


כרגיל השופטים לא טועים והטבלה רותחת יותר מאי-פעם. אז קודם כל הנה הטבלה המעודכנת. אני לא זוכר כל כך הרבה מהפכים וקרב צמוד כמו שיש השנה ב\"מלך הכוכב\". בכל שבוע יש לנו מוביל חדש, יש עליות מטורפות, ירידות דרמטיות ואי אפשר לנחש בכלל מי יהיה המלך הנוכחי. את המקום הראשון כבשה הפעם רעות, שלקחה מהטופס הנוכחי 159 נק\', והיא עולה לשם מהמקום השלישי. במקום השני, עם עלייה מטורפת מהמקום ה-17(!), ועם שיא הניקוד לטופס הנוכחי - 210 נק\'(!) -אפשר למצוא את almog30. הפער מהמקום הראשון: רק 13.5 נק\'. מטורף. במקום השלישי עם עלייה של שלב אחד ניצב homer והמרחק שלו מהמקום השני עומד על 2.5 נק\' בלבד. במקום הרביעי עוד עלייה משוגעת של תשעה שלבים לשוהם שמרוחק רק 25.5 נק\' מהפסגה! שבע נקודות אחר כך ניתן למצוא את bucky שעלה לשם מהמקום השישי. אביב מזנק מהמקום ה-15 היישר אל המקום השישי והוא נמצא במרחק של פחות משלוש נקודות מהמקום החמישי ובמרחק של 34.6 נק\' בלבד מהמקום הראשון (טבלה מטורפת או לא טבלה מטורפת?).


במקום השביעי ניצבת מירי עם ירידה של שני שלבים, לאקי שמיני עם צניחה דרמטית מהמקום הראשון, אבל גם הם נמצאים בפער סביר מהפסגה - 42 נק\' ו-45 נק\' בהתאמה. ORI דורך במקום התשיעי ולולי דורכת במקום העשירי, עם פערים שממשיכים להיות לא גדולים. הפער בין המקום השמיני לתשיעי עומד על 11 נק\', ובין המקום התשיעי לעשירי יש פער של 22 נק\', כשגם הפערים שאפשר למצוא אחר כך לא גדולים במיוחד - הפער בין המקום העשירי למקום ה-21 עומד על 48 נק\' בלבד, הפער בין המקום הראשון למקום ה-29 עומד על 164 נק\' בלבד (פחות משיא הטופס הנוכחי, למשל), כשגם למשתתפים שנמצאים אחר כך יש סיכוי להתברג גבוה יותר בהמשך. טירוף.


ובמסגרת פינתנו - מה עשה Qiwy הפעם? - נציין ש-Qiwy השיג 118 נקודות, לא הרבה מאוד, אבל גם לא מעט.


התשובות לטופס: חובי סטאר ניצח בתוכנית גלגל ההצלה. המילה \"אני\" הופיעה בשירי המודחים 8 פעמים, והמילה \"לילה\" על הטיותיה לא הופיעה כלל. המודחים היו פאולה וראם. לירן זכה פעמיים בתואר הביצוע המצטיין, ומי שהעניק לו את כל הנקודות, זכה ב-60 נק\' שלמות מהשאלה הזו. המילה \"נשמה\" על הטיותיה הופיעה 8 פעמים בארבעת השירים הראשונים בספיישל שלומי שבת. בחמשת השירים שלאחר מכן הופיעה מילה מהשורש \"אהב\" לא פחות מ-20 פעמים. בספיישל האירוויזיון קיבלנו רק פעם אחת מילה מהשורש \"עלה\" בשלושת השירים הראשונים. \"חי\" ו\"אני\" לא הופיעו כלל בשירים הרלוונטיים. בשתי התוכניות היו שני שירים שהכילו מילים שאינן בעברית.


מתוך אירועי שאלה 6 התרחשו רק שניים: אותו מתמודד זכה בסולו המצטיין בשתי התוכניות והסולו המצטיין של יום שני דורג ראשון אצל שלושה שופטים או יותר (ארבעה, למעשה). הסולו של ראשון דורג ראשון אצל שניים מהשופטים בלבד, מה שגרם לאירוע \"הסולו המצטיין של ראשון ידורג אצל שופט אחד או פחות\" לא להתקיים.


כרגיל עדיין לא מאוחר להצטרף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור לעצמכם כינוי שילווה אתכם לאורך כל המשחק. הכינוי יכול להיות שמכם האמיתי, הניק בו אתם מגיבים באתר, או כל אפשרות אחרת ובלבד שתשמרו עליו לאורך כל המשחק. חשוב להדגיש: מי שלא יצרף לכינוי שלו כתובת אימייל פעילה, לא יוכל להשתתף במשחק.


מדי שבוע יפורסם טופס באתר. בכל טופס יוצגו שאלות, כל תשובה נכונה מזכה בנקודות. אין שום צורך לבחור מועמד מועדף, למעשה אין צורך אפילו לצפות בתוכנית. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח את טפסי התחרות. על חלק מהשאלות נקבל תשובות בשלבים מאוחרים יותר של התוכנית, ורק אז יחושבו נקודות אלה.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה. כל משתתף חדש שימלא לפחות שני טפסים ברציפות יקבל מילוי אוטומטי על הטפסים שהחמיץ.


הטופס הנוכחי מתייחס גם לתוכנית \"הצילו, אני כוכב נולד\" שתשודר ביום חמישי הקרוב בערוץ 24 בשעה 21:00 (שהיא התוכנית האחרונה לעונה), וגם לשתי תוכניות האולפן הבאות של \"כוכב נולד 7\" שתשודרנה בימים ראשון ושני, 9/8/09 ו-10/8/09. את השאלות הקשורות לתוכנית בערוץ 24 יש לשלוח עד יום חמישי בשעה 20:00 (כמובן שמי שמעוניין יכול לשלוח את הטופס במלואו עד למועד זה). בכל מקרה, יש לשלוח את הטפסים עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית).


 


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 12


הצילו, אני כוכב נולד
1. מבין המודחים שנותרו בתמונה, מי ינצח בתוכנית בערוץ 24?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המודח שינצח יעניק לכם את הנקודות ששמתם עבורו:

חובי סטאר: פאולה ולשטיין:
ראם כהן:

2. כמה פעמים נשמע את המילה \"לא\" בשירי המודחים? כמה פעמים נשמע את המילה \"מה\" על הטיותיה בשיריהם? (המנחש הקרוב ביותר בכל שאלה יזכה ב-6 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-4 נק\', הבא אחריו ב-3, וכן הלאה).
המילה \"לא\":
המילה \"מה\":

התוכניות עצמן
3. מי יודח בשתי התוכניות הבאות?
לרשותכם 120 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 120 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם, אבל אין לתת יותר מ-60 נקודות לאף מתמודד.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
דניאל תבורי: עומר אדם: ולדי בלייברג:
מורן מזוז: המתמודד שיחזור בגלגל ההצלה:

4. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים בתוכניות הסולואים?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות. הערה: ניקוד יינתן גם עבור התוכנית של יום ראשון וגם התוכנית של יום שני, כך שניתן לזכות בשאלה הזו ב-60 נקודות.

לירן דנינו: מיי פיינגולד: רוני דלומי:
דניאל תבורי: עומר אדם: ולדי בלייברג:
מורן מזוז: המתמודד שיחזור בגלגל ההצלה:

5. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 40 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 40 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שיודח ביום ראשון:
המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שיודח ביום שני:
המודח בתוכנית של יום ראשון ידורג במקום הלפני-אחרון בשקלול השופטים:
המודח בתוכנית של יום שני ידורג במקום הלפני-אחרון בשקלול השופטים:
אותו מתמודד יקבל את הסולו המצטיין בשתי התוכניות:
הסולו המצטיין בתוכנית של יום ראשון ידורג ראשון אצל שופט אחד או פחות:
הסולו המצטיין בתוכנית של יום שני ידורג ראשון אצל ארבעה שופטים או יותר:
המודח בתוכנית של יום ראשון ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
המודח בתוכנית של יום שני ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
המתמודד שיחזור בגלגל ההצלה ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר בלפחות אחת משתי התוכניות:
אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

6. כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"גדל\" בארבעת השירים הראשונים בספיישל גידי גוב? כמה פעמים תופיע המילה \"אני\" ביתר שירי המתמודדים בערב זה? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"שמע\" בשלושת השירים הראשונים בספיישל היהודים? כמה פעמים תופיע המילה \"אותי\" בארבעת השירים שאחר כך? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

השורש \"גדל\": המילה \"אני\":
השורש \"שמע\": המילה \"אותי\":

שאלת הבונוס
7. מי יגיע לגמר?
עליכם לנחש שלושה שמות. ניחוש מדויק אחד שווה 20 נקודות. שני ניחושים נכונים שווים 50 נקודות. שלושה ניחושים נכונים שווים 100 נקודות.

המשתתף הראשון בגמר:
המשתתף השני בגמר:
המשתתף השלישי בגמר:

כינוי 
אימייל