המסך המפוצל

מלך הכוכב - נותרו ארבעה

פחות משבועיים לפני הגמר הגדול של \"מלך הכוכב 7\" והתהפוכות בצמרת נמשכות

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 18-08-2009
11 תגובות

שוהם. מעין. לולי. באה מהשתיקה. איימס. רעות. almog30. bosco. bucky. לאקי. רעות (שוב). bucky (שוב). homer. שלושה-עשר טפסים של \"מלך הכוכב\", בכל שבוע מוביל חדש, מתוכם רק שניים חזרו לשם פעם שנייה. חסר-תקדים לחלוטין.


הפערים בצמרת ממשיכים להיות קטנים, המוביל החדש שלנו הוא כאמור homer שהגיע ל-1134 נק\', עולה לפיסגה מהמקום השני. אל המקום השני עלה אביב עם עלייה של שני שלבים ובסה\"כ 1128 נק\'. במקום השלישי bosco לאחר עלייה של ארבעה שלבים ו-1108 נק\' באמתחתו. המוביל של השבוע שעבר, bucky, ירד שלושה מקומות אל המקום הרביעי והוא אוחז ב-1103 נק\'. אל המקום החמישי עלה almog30 שלב אחד עם 1098 נק\'. רעות שישית עם ירידה של שלב ו-1094.5 נק\'. שוהם ירד ארבעה מקומות אל המקום השביעי ויש לו 1087 נק\'. מירי דורכת במקום השמיני עם 1079 נק\'. מד-דוג עולה שלושה שלבים אל המקום התשיעי והוא מחזיק 1049 נק\'. את העשירייה הראשונה שלנו חותם Shlamko JR שדורך במקום העשירי עם 1013 נק\'. בשורות טובות ל-ORI שבשבוע שעבר התלונן שהוא כל הזמן נשאר במקום התשיעי. הפעם הוא יורד שני מקומות אל המקום ה-11 עם 1006 נק\'. היזהר במשאלותיך, ORI.


שיאנית הטופס היא דפנה, שעלתה מהמקום ה-25 היישר אל המקום ה-12. היא לקחה מהטופס לא פחות מ-224.5 נק\', ויש לה בסך הכל 997.5 נק\'. במקום השני בטבלת שיאני הטופס נמצא Qiwy, ש-213 הנק\' שלקח הקפיצו אותו מהמקום ה-28 למקום ה-15 עם 976 נק\'. הטבלה המלאה נמצאת כאן.


התשובות לשאלות הטופס: ראם הודח ביום ראשון, מורן בשני. הדואטים שבשני המקומות הראשונים היו זה של ולדי ולירן (שקיבלו חסינות) וזה של רוני וראם. מיי קיבלה את הסולו המצטיין ביום שני. האירועים שקרו היו: המתמודד שדורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שהודח ביום שני (מורן), הסולו המצטיין ביום שני דורג ראשון אצל ארבעה שופטים, ושני המודחים השבוע אכן היו בן ובת. המילה \"אני\" הופיעה 13 פעמים, המילה \"לא\" הופיעה 16 פעמים. מילה מהשורש \"ידע\" הופיעה שלוש פעמים, והמילה מה הופיעה פעמיים.


תזכורת לגבי המילוי האוטומטי: מי ששכח למלא שני טפסים ברציפות או יותר - לא מופיע בטבלה.


תוכנית האולפן האחרונה של \"כוכב נולד 7\" תשודר ביום ראשון, 23/8/09. את הטפסים יש לשלוח עד יום ראשון בשעה 20:30 (כלומר, חצי שעה לפני פתיחת התוכנית).


מלך הכוכב 7 - טופס מספר 14


1. מי לא יגיע לגמר?
לרשותכם 60 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 60 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם.

לירן דנינו: מיי פיינגולד:
רוני דלומי: ולדי בלייברג:

2. מי יהיו המועמדים המועדפים על השופטים?
לרשותכם 30 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 30 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. המתמודד שיזכה בתואר הביצוע המצטיין יזכה אתכם ב-100% מהניקוד. עבור המתמודדים האחרים, כל שופט שידרג מתמודד כלשהו במקום הראשון יעניק לכם 20% מהנקודות, וכל שופט שידרג מתמודד במקום השני יעניק לכם 10% מהנקודות.

לירן דנינו: מיי פיינגולד:
רוני דלומי: ולדי בלייברג:

3. מה מבין הדברים הבאים יקרה?
לרשותכם 20 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות, כאשר ליד כל אחת מהאפשרויות - משבצת ריקה. יש לחלק את 20 הנקודות בין האפשרויות הללו, כרצונכם. האפשרות שתתרחש תזכה אתכם בניקוד ששמתם לידה

א. המתמודד שידורג אחרון בשקלול השופטים הוא גם זה שלא יגיע לגמר:
ב. הסולו המצטיין בתוכנית של יום שני ידורג ראשון אצל כל חמשת השופטים:
ג. המודח ידורג באחד משני המקומות הראשונים אצל שופט אחד או יותר:
ד. אף אחד מהדברים הללו לא יקרה:

4. כמה פעמים תופיע המילה \"לילה\" על הטיותיה בשלושת השירים הראשונים של המתמודדים? כמה פעמים תופיע המילה \"אני\" בשלושת השירים הבאים? כמה פעמים תופיע מילה מהשורש \"אהב\" ביתר שירי המתמודדים בערב זה? (המשתתף שידייק בכל שאלה יזכה ב-8 נק\'. הקרוב ביותר אחריו יזכה ב-6 נק\', הבא אחריו ב-5, וכן הלאה).

המילה \"לילה\": המילה \"אני\": השורש \"אהב\":


שאלת הבונוס
5. מה יקרה מבין האירועים הבאים?
לרשותכם 75 נקודות. לפניכם מספר אפשרויות. יש לחלק את הנקודות כרצונכם, אך אין לתת לאף אפשרות יותר מ-30 נקודות. אירוע שיקרה יעניק לכם את הנקודות ששמתם לידו
א. אייל גולן שיופיע בגמר יבצע מחרוזת של שלושה שירים או יותר ללא שלישיית הגמר:
ב. אייל גולן יבצע דואט עם אחד משלישיית הגמר:
ג. נינט תבצע דואט יחד עם מישהו משלישיית הגמר:
ד. נינט תבצע את אחד משיריה על הבמה לבד:
ה. מלבד נינט יופיעו בגמר בדיוק עוד שני משתתפים מעונות קודמות:
ו. מלבד נינט לא יופיע אף משתתף נוסף מהעונות הקודמות:
ז. מלבד אייל גולן ונינט יופיע עוד אורח מפורסם אחד בלבד:
ח. אף אחד מאלה לא יקרה:

כינוי 
אימייל