המסך המפוצל

חג תש\"ע שמח!

המסך המפוצל מאחל לכל גולשיו שנה טובה, גמר חתימה טובה, ומעניק לכולם מתנה חגיגית ומגניבה.

מאת: המערכת

פורסם: 18-09-2009
45 תגובות

חגי תשרי בפתח, ריח של סתיו באוויר, הסדרות הנהדרות שלנו חוזרות, וכולם מתכוננים לחגוג את ראש השנה! ועוד דבש עם תפוח! ועוד דבש עם תפוח!

זו היתה שנה משובחת לטלוויזיה, כפי שניתן לראות במועמדים והתוצאות של טקס פרסי השייני היוקרתי, וזה בדיוק הזמן לאחל לכל גולשינו שנה טובה ומתוקה, ומי יתן והשנה הקרובה תהיה שנה מצוינת של טלוויזיה, טובה יותר, משובחת יותר, ועם עונות, פרקים, סדרות, דמויות, עלילות וכו\' שכיף לצפות בהן.


לכבוד השנה החדשה, המסך המפוצל שמח להעניק לכם, גולשיו היקרים, מתנה שימושית: לוח סדרות שבועי להדפסה, של עונת הסתיו שהחלה בימים אלו. לוח, אותו תוכלו לתלות בבית או במשרד ותמיד לדעת באיזה יום אתם צריכים לבקש מהדודים באמריקה איזו סדרה. הלוח הוא לוח יחודי מסוגו בעולם, מעבר לכך שהוא היחיד מסוגו בעברית, הוא גם היחיד שמרכז בצורה כזו את הסדרות הטובות ו/או הפופולריות מכל רשתות השידור והכבלים.


זוכת פרסי הטוני, השייני והאמי, קריסטן, המתוקה מדבש, עם תפוח

כמובן, כמות הרשתות והכבלים מאוד גדולה ויש הרבה סדרות, אז המדריך הוא מקיף, אך אתם מוזמנים להוסיף את הסדרות האהובות עליכם או להוריד את אלה שלא מעניינות אתכם, על גבי הלוח לאחר ההדפסה (או לפני, למי שיש עורך מתאים ואז גם לשחק עם תמונות). כמו כן חשוב לציין שהמידע רוכז מהאתרים השונים של גופי השידור ולכן נתון לשינויי מצבי הרוח וגחמות האולפנים. בכל מקרה זו הרשימה המקיפה ביותר שתוכלו למצוא אז תהנו! ובהתאם לביקוש יעודכן לוח נוסף בתקופת הביניים בעוד מספר חודשים ולוחות עונתיים דומים בעתיד.


מידע על הסדרות הרצות והחדשות של הרשתות ניתן למצוא כאן בכתבות האתר:


NBC
CW
ABC
FOX
CBS


וגם בשאר הכתבות הנהדרות, בפורומים וב\"מה רואים\".
שתהיה לכולנו עונת סתיו משובחת, טלויזיה נהדרת, שנה טובה ונפלאה, וגמר חתימה טובה!