המסך המפוצל

רזי התעשיה 2/11/09

MTV בהליכי גיור, עינב גלילי נגד מאה, שני כהן עוברת צד, הפינים יאהבו את אנה ועוד חדשות תעשיה

מאת: רז מרקוביץ'

פורסם: 02-11-2009
8 תגובות

מאחורי הקלעים


חרף העובדה שהספקטרום הטלוויזיוני בישראל כולל ערוצי נישה רבים, ברשת MTV מאמינים כי יצליחו להגיע לקהל הישראלי באמצעות ערוץ מקומי. סגן נשיא הרשת אישר השבוע לעיתון \"כלכליסט\" כי: \"בשנה הבאה יעלה לאוויר MTV ישראל\". הערוץ החדש – שבהפקתו יושקעו 6 מיליון ₪ - ישדר מוזיקה באנגלית ובעברית. המימון יגיע משת\"פים עסקיים וממכירת תוכן לחו\"ל.


ערוץ 10


מספר פגישות מפתיעות נערכו לאחרונה בין בעל המניות המרכזי בערוץ 10, יוסי מימן, לבין אורי שנער, לשעבר מנכ\"ל ונשיא זכיינית ערוץ 2 \"קשת\". בפגישות השתתף גם מנכ\"ל הערוץ יוסי ורשבסקי.
נכון לעכשיו אין לשנער תוכניות קונקרטיות לשוב לתחום הטלוויזיה, אך מקורבים מספרים כי לא מן הנמנע ששנער יחזור \"בדלת האחורית\" לטלוויזיה המסחרית. מכל מקום, אם יש לערוץ איזשהו סיכוי להצליח הוא חייב לגייס אנשים בעלי ניסיון והבנה בטלוויזיה כמו שנער.


בזכיינית מעוניינים בהפקת עונה נוספת של השעשועון \"1 נגד 100\". מאחר שאברי גלעד פרש מהנחיית התכנית מחפשים שם כעת מחליף הולם. בשבוע שעבר צולם פיילוט בהנחיית עינב גלילי. אולי כדאי שילמדו שם מתי צריך להוציא תכנית לפנסיה מכובדת.


משחק מכור?

קשת


בעקבות חריגה של הזכיינית בזמן הפרסומות והפרומואים במהלך גמר \"כוכב נולד\" האחרון, החליטה הרשות השנייה להעניש את \"קשת\" ע\"י נטילת כ-10 דקות פרסום ממנה. כפי שפורסם ב\"מעריב\" בזמנו, במהלך התוכנית שודרו 96 פרסומות שנפרסו על פני יותר מ-59 דקות - בעוד התוכנית עצמה נמשכה כשעתיים וחצי. על פי כללי הרשות השנייה, זכייני הערוצים המסחריים יכולים לשלב זמן לא-תוכניתי בהיקף של 12 דקות, לכל היותר, בשעה.


\"רעידת אדמה\" קלה בעולם הבידור סיפקה לנו השבוע שני כהן שהחליטה לעזוב את \"שבוע סוף\" של \"רשת\"  ולעבור לחיקה החם של הזכיינית המתחרה. כהן אמורה להשתתף כשחקנית ראשית בסדרת דרמה חדשה שמפתחים תמר מרום ורם נהרי ל\"קשת\" וצפויה ליטול חלק במספר תוכניות בעונה החדשה של \"ארץ נהדרת\" שתעלה בינואר 2010.


yes


אביעד קיסוס עוזב את התכנית \"Y בעשר\" לאחר 4 עונות בהן שימש כמנחה. בעונה החמישית (שצפויה לעלות בינואר 2010) ישתנה מבנה האולפן, כמו גם הקונספט הכללי.


ב\"טדי הפקות\" עובדים על סדרה קומית בכיכובה של זוכת \"כוכב נולד 7\", רוני דלומי. דלומי תשחק, תשיר ותרקוד על מסך הטלוויזיה בסדרה פארודית על עולם הבידור והזוהר בסדרה בסגנון \"האנה מונטנה\". לצידה של דלומי יככב תומר שרון שיגלם סוכן/מפיק שמוביל אותה בנבכי תעשיית הבידור המקומית. בנוסף, יופיע בכל פרק אמן אורח. הסדרה, שצילומיה יחלו בחודש הבא,  תשודר ככל הנראה אצל חברת הלוויין, אם כי החוזה בין הצדדים טרם נחתם.


יונה ויזנטל חלק השבועי עם הגולשים בחשבון ה\"טוויטר\" שלו תמונה ראשונה מתוך הסדרה \"טקסי דרייבר\" שמופקת בשיתוף פעולה עם \"רשת\" ותשודר במהלך השנה הקרובה. הסדרה סיימה את שלב העריכה וכעת תזכה בוודאי לשבת על המדף בחוסר מעש, כמקובל במקומותנו ביחס לסדרות ישראליות חדשות.


You Talking To Me?

HOT


בחברת הכבלים עובדים בימים אלה על המיני סדרה \"שלושה\" שתעקוב אחרי סיפור עלייתם של שלושה עולים מרוסיה, דרך חייהם והתאקלמותם בישראל. במאי הסדרה - הנמצאת בשלבי ליהוק ראשוניים - הוא ליאוניד פרודובסקי, התסריטאי הוא ארז קו-אל והמפיקה - ריקי שלח.


צילומי עשרת הפרקים של העונה השלישית של \"הבורר\" אמורים להתחיל בפברואר הקרוב. בחברת הכבלים מקווים שהעונה החדשה תעלה לשידור כבר בסתיו הבא.


צילומי העונה החדשה של \"בטיפול\' צפויים להתחיל בקרוב ובשבוע הבא נביא כאן את כל הפרטים על הקונספט החדש של הסדרה.


HOT נמצאת במגעים עם ירון ליכטנשטיין, בעליה של סוכנות ייצוג השחקנים והדוגמניות \"לוק\" לפתיחת ערוץ צעירים חדש. שם הערוץ יהיה \"ADD\" על שם תסמונת הפרעת קשב. לוח השידורים של הערוץ המתגבש יורכב מהפקות מקור ורכש והרעיון הוא, ככל הנראה, לספק תשובה למיתוג החדש של ערוצי הבית של yes שעל פי הערכות מתכננת להפוך את אחד מערוציה לערוץ יעודי לצעירים.


תגובות,הצעות וסקופים מעניינים אתם מוזמנים לשלוח למייל: dht160@gmail.com