המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 26/10/09 - 1/11/09

סיכום נתוני הרייטינג בארה\"ב בשבוע השידורים החולף

מאת: תתש

פורסם: 05-11-2009
10 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 26/10 – יום א\' 1/11


ארבעת המשחקים הראשונים של ה-World Series והתארכות של משחק פוטבול נתנו ל-FOX שישה מקומות, כאשר חמשת המקומות הראשונים בשליטה מוחלטת של FOX.

בקרב הסדרות המתוסרטות, \"האנטומיה\" ו-\"עקרות\" הובילו כהרגלן, כאשר שידור חוזר של \"המפץ הגדול\" ניצח את כל שאר הסדרות מלבד שתי אלה ו-\"המשרד\".

\"יורדים בגדול\" ו-\"הישרדות\" ממשיכות להחליף מקומות בינהן, Modern Family עם עלייה מהשבוע שעבר, The Mentalist מצליחה סוף סוף לנצח את \"מרפאה פרטית\", \"רוקדים\" ללא שינוי, CSI במקום ה-18 ושידור חוזר של NCIS נמצא רק עשירית נקודה מאחוריה.

שאר הטבלה מולאה ע\"י שידורים חוזרים של CBS וסדרות שלא מצליחות להכנס בדר\"כ לטבלה.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 26/10 – יום א\' 1/11


גם בקרב כלל הצופים FOX נמצאת גבוה מעל כולן בעזרת בייסבול ופוטבול.

\"רוקדים עם כוכבים\" הייתה התוכנית הכי ניצפת השבוע, מלבד שידורי ספורט. אפילו בשידורים חוזרים הדרמות והסיטקומים של CBS מצליחים להביא מספרים שמנהלים של רשתות אחרות מתפללים שיהיו לסדרות שלהם. NCIS ממשיכה להדהים עם 16 מיליון צופים לשידור חוזר.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 6, 26 באוקטובר – 1 בנובמבר 2009


עם ה-World Series הכי נצפה מאז 2004, FOX שלטה השבוע באופן מוחלט בכל קטגוריה והשאירה את שאר הרשתות הרחק מאחור. באופן כללי, ספורט בפריים-טיים = רייטינג גבוה.

ABC במקום השני עם עלייה קלה מהשבוע שעבר. CBS התחבאה השבוע מ-FOX מאחורי שידורים חוזרים אבל עדיין הצליחה להביא מספרים מכובדים. לעומתה, אין שום דבר מכובד במספרים של NBC, שיורדת בעשרות אחוזים לעומת השבוע שעבר.

CW עם עלייה משמעותית מהשבוע שעבר כאשר חמש סדרות שלה שוברות או משוות שיאים עונתיים שלהן (ו-Vampire Diaries מנצחת את Parks and Recreation בקרב בני 18-49).


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
21 בספטמבר - 1 בנובמבר 2009



FOX מגדילה את הפער שלה באופן משמעותי בקרב בני 18-49 ו – 18-34 בזכות ארבעת משחקי ה-World Series.

CBS, ABC ו-NBC די זהות לעומת השבוע שעבר עם הבדלים של עשירית נקודה פה ושם.  CWעם עלייה נאה מהשבוע שעבר בקרב בני 18-34 וכלל הצופים.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
עונת 2008-9 לעומת עונת 2009-10 במשך 6 השבועות הראשונים



השיפור החיובי של FOX בקטגוריות הגיל ובקרב כלל הצופים לעומת התקופה המקבילה אשתקד ממשיך לגדול. השאר נשארות באותה מגמה שציינו בשבוע שעבר.


אם אתם מעוניינים ברייטינג של סדרות שלא הופיעו באחת מהטבלאות או בסדרות שמשודרות בכבלים אתם מוזמנים לבקש זאת בתגובות