המסך המפוצל

רזי התעשיה 10/11/09

האח הגדול מתקרב, בילי אליוט עוטה ציצית, דנה ספקטור מחפשת פורמט ועוד חדשות תעשיה

מאת: רז מרקוביץ'

פורסם: 09-11-2009
8 תגובות


ערוץ 10


  בשבוע שעבר דיווחנו כאן ש\'טלעד\' - הזכיינית שנבעטה מערוץ 2 במכרז 2005 - עתרה לבג\"צ בדרישה לקיים מכרז מיידי לערוץ 10 (מתוך כוונה להתמודד במכרז, אם התנאים ייראו להם הוגנים). והם לא הסתפקו בכך: \'טלעד\' פנתה ליועץ המשפטי לממשלה בבקשה שיתערב ויקפיא את החקיקה להארכת זיכיון ערוץ 10 עד להכרעה בעתירה שהגישה החברה לבג\"צ.  בתגובה, כתבה היועצת המשפטית של הכנסת, עורכת הדין נורית אלשטיין, כי קיומו של הליך משפטי בסוגיית מכרז ערוץ 10 אינו מצדיק הקפאה של הליכי החקיקה המתקיימים בנושא. נראה מה יקרה בהמשך...


לאחר שבשבוע שעבר פרסמנו כאן כי בעלי הערוץ נפגשו עם מנכ\"ל \"קשת\" לשעבר, אורי שנער, התראיין שנער לעיתון \"כלכליסט\" והכחיש כי יש לו כוונות לחזור לתפקיד כלשהו בטלווזיה המסחרית. אנו מאמינים שיום יבוא וזה עוד יקרה.


צילומי הגרסה הישראלית של \"הרווק\" החלו לאחרונה. לאחר ספקולציות רבות בנוגע לאתר הצילומים (בין היתר נשקלה האפשרות לצלם בחו\"ל) נבחרה וילה בקיסריה. השכנים כבר הספיקו להתלונן על הרעש.


האתר הרשמי של \"הישרדות\" יצא לאחרונה בקמפיין במסגרתו הוזמנו הגולשים להוריד לטלפונים הניידים שלהם קטע שצולם על האיים הפיליפינים בו מציצות המצלמות באינה בקלמן המתקלחת (להרגע, חרמנים - היא עם ביקיני). כעת מתברר שה\"קמפיין\" עלה לאוויר ללא ידיעתם של בקלמן ושל סוכנה האישי, רוברטו, שנודע להם על קיומו כאחד הגולשים. גם בערוץ 10 לא אהבו את המיזם, יצאו בהודעת התנצלות ודאגו שהקמפיין יורד לאלתר.


קשת


העונה החדשה של \"האח הגדול\" עולה לשידור בתחילת השבוע הבא (15.11) והבלוגוספירה מתחילה לפמפם את הבאזז. אצל גיא פינס נטען שאחד המתמודדים ש(אולי) יכנס לדירה הוא... שימו לב... בובליל. אחרי עינב ויוסי מגיע לוילה הבן הבכור, מתווך דירות שהיה גם הבוייפרנד של אסתי גינזבורג. אצל עומרי חיון אפשר כבר לראות תמונות (לכאורה) מהוילה המשופצת.


בחברות הכבלים והלוויין החליטו לשנות את שיטת הגבייה עבור ערוץ 20 המשדר את המתרחש בוילה 24 שעות ביממה. אם בעונה הראשונה שודר הערוץ בחינם למנויי הכבלים ובעונה השניה נגבה בגינו תשלום חד פעמי עבור שלושת החודשים בהם שודרה התכנית,  כעת ייאלצו הצופים המציצנים להיפרד מסכום של 9.90 ₪ עבור כל חודש בנפרד.


בימים אלה נערכים ליהוקים לסדרה החדשה \"חיים אחרים\". מדובר בסדרת דרמה שיפיק צפריר קוחנובסקי (\"מרחק נגיעה\") על בחור דתי שחולם להיות רקדן. הסדרה שואבת את השראתה מהסרט המפורסם \'\"בילי אליוט\" והיא צפויה להתחיל צילומיה בתחילת השנה. כרגע, מסתמן כי המועמד המוביל לתפקיד הראשי הוא עוז זהבי (\"האי\", \"עצפור\"). 


   
HOT


מיני סדרה חדשה נמצאת בפיתוח, \"שלושה\" שמה. דרך סיפורם  שלושה חברים שדרכם מתפצלת נחשף למציאות החיים של אנשי העליה הרוסית והאוליגרכיה. ריקי שלח תיפיק.


לאחר ההצלחה לה זכתה \"מחוברות\" מנסים בכבלים למצוא לדנה ספקטור פורמט טלוויזיוני בו תוכל להביא לידי ביטוי את כשרונה. אחת האופציות עליה מדברים כעת היא שעשועון הכרויות אותו תנחה.


בנוסף, בכבלים נערכים לקראת התוכנית החדשה של רועי לוי ודנה מודן \"בדרך לחתונה\" שאמורה להיות מעין גרסה מחודשת ל\"דאבל דייט\" ותעקוב אחר זוגות טריים שעושים את דרכם לחופה.


רוני קובן ינחה תכנית חדשה בערוץ 8. התוכנית תתבסס על הפורמט הבריטי \"24 שעות עם\" בהנחיית ג\'יימי קמפבל, כשהרעיון הוא שמראיין ומרואיין אורח נכנסים לאולפן המעוצב כחדר סטודיו ושוהים שם במשך 24 שעות, במהלכן נשאל המרואיין שאלות ככל שעולה על דעתו של המראיין. התכנית צפויה לעלות בחודש הבא.

yes


ב- yes מחפשים מועמד/ת להנחיית הגרסה החדשה של מגזין הבידור \'Y בעשר\'. באתר Ynet פורסם כי ירון ברובניסקי הוא המועמד המוביל להנחיית התוכנית החדשה אך יונה ויזנטל, סמנכ\"ל התוכן, הכחיש נמרצות את הידיעה בפרסום ב\"טוויטר\" שלו.


רשת


השבוע עלתה לאוויר – לאחר דחיות רבות - העונה החדשה של \"רוקדים עם כוכבים\". למרות נתוני הצפיה הנאים להם זכתה תוכנית הבכורה (22.8%) נשמעה ביקורת קשה על ביצועיה הירודים של ההפקה היוקרתית (עלות הפקת תכנית ממוצעת מוערכת בסכום של כ-200 אלף דולר). השבוע נחשפו הסכומים אותם זוכים לשלשל לכיסם משתתפי העונה: כל מועמד יקבל עבור תקופת החזרות כ- 12 אלף שקלים ועל הופעה בכל תוכנית סכום של לפחות 2,000 דולר.


הבדרן יעקב כהן עובד בימים אלה על תוכנית חדשה במסגרתה יארח חמישה סטנדאפיסטים מתחילים, כאשר המשימה העיקרית בתוכנית תהיה להצחיק את הקהל כמה שיותר.


משה זונדר והמפיק עמי אמיר עובדים עם \"רשת\" על סדרת דרמה חדשה העוסקת ביחידה החוקרת מקרי רצח לא מפוענחים. הסדרה תעסוק בכל המחלוקות, התככים, עולמם הפנימי של החוקרים והחוויות הקשות שהם עוברים. NCIS ישראלית ראשונה? או אולי \"חוק וסדר\"? בעצם, מה דעתכם על \"CSI: פתח תקווה\"?


ערוץ 1


יוסי מדמוני (\"בת ים ניו יורק\", \"מלנומה אהובתי\") עובד על דרמה לערוץ הראשון בשם \"30 שקל בשעה\" שתביא את סיפורן של ארבע נשים העובדות כפועלות ניקיון פשוטות שמפוטרות מעבודתן לאחר שחברת כוח אדם מחליטה להביא במקומן פועלים זרים. ארבע הנשים מחליטות לאחד כוחות ומצליחות לקבל את משרתן בחזרה, ובמפתיע הופכות בעצמן למנהלות של חברת כוח אדם בסגנון דומה לזו שהביאה לפיטוריהן.


לירון ויסמן תחליף את לירון לבו על כיסא המגיש של \"טלסינמה\". למי שתהה במה מדובר – הכוונה היא למגזין הקולנוע השבועי של הערוץ.


ולסיום - קטנה


רני בלייר (\"שבתות וחגים\", \"פרשת השבוע\") עובד על מיני סדרה חדשה בשם \"אדמה\", שתביא את סיפורה של משפחה בעלת משק בנגב המערבי. שובו של הנכד לאחר 20 שנה בארה\"ב טורף את הקלפים, כשברקע המשבר הכלכלי פוגע במשק המשפחתי וגורם למריבות בין בני הבית. איזו זכיינית/חברת שידור תרים את הכפפה ותרכוש את הזכויות לסדרה?


תגובות,הצעות וסקופים מעניינים אתם מוזמנים לשלוח למייל: dht160@gmail.com