המסך המפוצל

הקרב על הרייטינג 9/11/09 - 22/11/09

סיכום נתוני הרייטינג בארה\"ב בשבועיים האחרונים

מאת: תתש

פורסם: 29-11-2009
5 תגובות

טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 9/11 - יום א\' 15/11



כרגיל, משחק הפוטבול של ראשון מוביל בשני המקומות הראשונים, כשסיכום משחק אחר ואפילו סיכום המחזור גם הם נמצאים בטבלה. \"האנטומיה\", \"האוס\" ו\"עקרות\" (עם שיא עונתי) עם עליות משמעותיות מהשידור האחרון שלהן הובילו בקרב הסדרות המתוסרטות.


טקס פרסי ה-CMA רשם הופעה חזקה במקום הרביעי, \"המפץ הגדול\" יציבה מהשבוע שעבר, \"שני גברים וחצי\", NCIS, \"סימפסון\", \"איש משפחה\" ו\"המשרד\" גם הן עם עליות מהשידור האחרון. \"CSI\" עם עלייה של כמעט 20% משבוע שעבר בעקבות הקרוס-אובר עם שתי סדרות הבת שגם הן רשמו עלייה משמעותית.


\"הישרדות\" משווה שיא עונתי, \"מרפאה פרטית\" הרוויחה מהעלייה של \"גריי\", \"V\", שרק בשבוע שעבר הובילה את הסדרות המתוסרטות מידרדרת ב-27%, \"יורדים בגדול\" עם עלייה קלה, \"Extreme Makeover\" ממשיכה להתנדנד בין כניסה לטבלה ויציאה ממנה, \"המנטליסט\" יציבה מהשבוע שעבר, ו\"איך פגשתי את אמא\" נועלת את הטבלה עם עלייה. באופן כללי כמעט כל תוכנית עלתה השבוע לעומת השידור האחרון שלה.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 9/11 - יום א\' 15/11



משחק הפוטבול של ראשון הצליח לנצח את \"NCIS\" בקרב על כלל הצופים עם יותר מ-22 מיליון צופים. למרות היעדרותה של \"רוקדים\" מהטבלה למעלה, היא עדיין פופולרית בקרב אנשים מבוגרים. \"CSI\" זינקה למקום הרביעי בעקבות הקרוס-אובר, כש\"CSI: מיאמי\" ו\"CSI: ניו יורק\" מרוויחות בגדול: מיאמי הוסיפה קצת פחות משני מיליון צופים, ואילו ניו יורק הוסיפה 2.5 מיליון צופים. \"NCIS: LA\" הוסיפה מיליון צופים מהשבוע שעבר, \"האנטומיה\" ו\"עקרות\" מוסיפות כמעט מיליון צופים כ\"א, \"The Good Wife\" ממשיכה להיות הסדרה היחידה בטבלה בלי ייצוג בטופ 25 בקרב בני 18-49, \"הישרדות\" רושמת שיא עונתי. \"V\" מאבדת כמעט 4 מיליון צופים מהשבוע שעבר.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 7, 9-15 בנובמבר 2009



בלי ה-World Series מסיימת FOX רק במקום השני השבוע, בעוד ABC מצליחה לעלות מהמקום הרביעי למקום הראשון בעזרת פרסי ה-CMA. רשת CBS במקום השלישי בקרב בני 18-49, כש-NBC ניצבת רק 4 מאיות מאחור, אבל בקרב כלל הצופים CBS עדיין מנצחת למרות התחרות הקשה. CW כמעט ללא שינוי לעומת שבוע שעבר.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
21 בספטמבר - 15 בנובמבר 2009



השבוע הטוב של ABC העלה אותם טיפה בכל קטגוריה, אבל זה לא השפיעה על המובילה FOX שנשארה יציבה לעומת שבוע שעבר ורק עם ירידה קטנה בקרב כלל הצופים. בקרב כלל הצופים ניצבת CBS מעל כולם, וזה כנראה לא הולך להשתנות עד סיום העונה. בקרב גילאי 25-54, מובטחת CBS להוביל עד החורף, אז תעלה \"איידול\" ב-FOX שתנסה לקחת גם את קטגוריה זו. NBC ו-CW ללא שינוי לעומת שבוע שעבר.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
עונת 2008-9 לעומת עונת 2009-10 במשך 8 השבועות הראשונים






טופ 25 בני 18-49 יום ב\' 16/11 - יום א\' 22/11



בכל הנוגע לפוטבול, המצב דומה לזה של השבוע שעבר. טקס פרסי ה-AMA במקום השני עם רייטינג כמעט זהה לזה שהיה לפרסי ה-CMA שבוע שעבר. \"האנטומיה\", \"המפץ\" ו\"האוס\" כהרגלן מובילות בקרב המתוסרטות ומשלימות את הטופ 5.


\"שני גברים וחצי\" עולה בעשירית, \"NCIS\" יורדת 3 עשיריות, \"רוקדים עם כוכבים\" חוזרת לטבלה אחרי היעדרות ממושכת, \"הישרדות\" עם ירידה קלה משבוע שעבר אבל זה לא מפריע לה לטפס שישה מקומות, \"מחשבות פליליות\" חוזרת לטבלה עם מספרים נאים, \"Modern Family\" מחוזקת באדוארד נורטון ואליזבת\' בנקס רושמת את הרייטינג הכי גבוה מאז הפרימיירה, \"CSI: מיאמי\" מובילה על אחיותיה, \"המשרד\" יורדת לא מעט ואף מאבדת את כתר \"הקומדיה הכי מצליחה מחוץ ל-CBS\", \"המירוץ למיליון\" ממשיכה להרשים למרות תחרות קשה, \"CSI\" שפעם היה לה רייטינג פי 3 מזה של \"המירוץ\" ממשיכה בשקיעה שלה, \"איך פגשתי את אמא\" ללא שינוי, \"NCIS: LA\" יורדת, \"סימפסון\" ו\"קליבלנד\" עם רייטינג די חלש ביחס לממוצע אבל ניתן לייחס את זה לתחרות המשולבת של פרסי ה-AMA והפוטבול, \"60 דקות\" חותמת את הטבלה.


טופ 25 מספר צופים כללי יום ב\' 16/11 - יום א\' 22/11



\"NCIS\" חזרה למקום הראשון בקרב כלל הצופים בעוד משחק הפוטבול רק במקום השלישי. \"רוקדים עם כוכבים\" במקומות השני והרביעי, \"60 דקות\" מפתיעה ומתייצבת במקום החמישי. ההשפעה של הקרוסאובר בין סדרות ה-CSI פגה מהר ו\"המנטליסט\" חזרה להוביל על \"CSI\". במצב הזה זה לא יפתיע אם CBS יחליטו להחליף את שעות השידור שלהם. \"פשע מן העבר\" - פעם תוכנית טופ 20 קבועה - חוזרת לטבלה.


ממוצע שבועי של הרשתות הארציות
שבוע 9, 16-22 בנובמבר 2009



ABC ו-CBS צמודות כמעט לחלוטין, כש-ABC מנצחת במאית נקודה בלבד. NBC ו-FOX (עם שבוע רע מאוד) נאבקו על המקום השלישי, כש-NBC מצליחה להפתיע ולהקדים את FOX. זו הפעם הראשונה העונה ש-NBC מסיימת לא במקום הרביעי. CW כמעט ללא שינוי לעומת שבוע שעבר. לנילסן היו בעיות השבוע ולכן הרייטינג של בני 18-34 ו-25-54 חסר.


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
21 בספטמבר - 22 בנובמבר 2009



השבוע הטוב הנוסף של ABC עזר לה לצמצם קצת פערים בקרב בני 25-54 ולעבור את FOX בקרב כלל הצופים. FOX אמנם ירדה השבוע, אבל ההובלה שלה בקרב בני 18-49 נראית די בטוחה עד ש\"איידול\" תחזור באמצע ינואר כדי להביס את המתחרים. בקרב בני 18-34 מובילה FOX בפער גדול שיהפוך לעצום כש\"איידול תחזור\".


ממוצע עונתי של הרשתות הארציות
עונת 2008-9 לעומת עונת 2009-10 במשך 9 השבועות הראשונים



אם אתם מעוניינים ברייטינג של סדרות שלא הופיעו באחת מהטבלאות או בסדרות שמשודרות בכבלים אתם מוזמנים לבקש זאת בתגובות.