המסך המפוצל

הממיר 7/2/10

דקסטר בסיום מבריק, אבודים בפתיחה חזקה, 24, האוס ועוד

מאת: איתן גשם והמערכת

פורסם: 06-02-2010
51 תגובות

 


10.   \"דקסטר\" עונה 4, פרק 12. וואו, ואוו, וואו. בדיוק כשנדמה היה שהכל בא על מקומו בשלום והעונה תיגמר באנטי-קליימקס, בא הטוויסט בסיום הפרק והפך את היוצרות לחלוטין. האמת היא שהאפשרות שריטה תירצח בהחלט עברה בראש במהלך השבועות האחרונים כיוון שנראה היה שראוי שדקסטר ישלם מחיר על הכישלונות החוזרים ונשנים שלו לחסל את הטריניטי, ובמיוחד על כך שהוא מתעקש לעשות זאת בעצמו, אבל הדרך שבה הדבר נעשה, כשנדמה לצופים שריטה כבר בחוף מבטחים כך שהאפשרות הזאת כבר נראית לא ריאלית, רק כדי לגלות שהיא שכחה את תעודת הזהות ושהדברים שטריניטי אומר לדקסטר בסצינה המדהימה שבה דקסטר מצליח סוף סוף לחסל אותו (\"זה כבר נגמר\") מקבלים פתאום משמעות חדשה – בהחלט היה מעולה, וגם התמונה המצמררת של הריסון הקטן בתוך שלולית הדם הענקית, חווה את אותה חוויה מחרידה שדקסטר עבר הייתה מדהימה, ובהחלט שלחה רמז עבה למה עשוי להיות עתידו של הילד. מאד אהבתי גם את הגילויים של דב על עברו של דקסטר, כמו גם את העובדה שהיא בינתיים דווקא לא מקשרת בינם לבין הסוד הגדול שלו, ויהיה מאד מעניין לראות מה יקרה בעונה החמישית, והאם הבלשית שמאופיינת בחוסר היכולת שלה להרפות מרמזים וגילויים ובחוש ריח מפותח מאד תדע לחבר את הנקודות. אחלה סיום עונה.
וסכפ\"ש של אפי טריגר פה


9.5 \"אבודים\", עונה 6, פרקים 1 ו- 2. אז מה היה לנו? הרבה תשובות ועוד יותר שאלות חדשות, נו... מה חדש? ואכן, במהלך הפרק למדנו לא מעט מידע חדש – האיש שהשתלט על לוק (כנראה \"האיש בשחור\" מסיום העונה הקודמת) הוא, בעצם, המפלצת, מעגל עשוי מאפר יכול לבלום את המפלצת (לפחות זמנית...),  לריצ\'ארד אלפרט ולמפלצת יש היסטוריה משותפת והכי חשוב – הפיצוץ שג\'ולייט יצרה הצליח! אבל גם לא הצליח? או בקיצור: קיבלנו את הסרט \"דלתות מסתובבות\" בגרסת \"אבודים\" – שני קווי זמן מקבילים, כשהגיבורים שלנו חוזרים לשנת 2007 ובקו הזמן השני המטוס לא התרסק. האמת היא שהעלילה במטוס הייתה הרבה פחות מעניינת מהעלילה שעל האי, ו\"הרגישה\" קצת כמו הפלאשבקים בשלוש העונות הראשונות (כלומר: נותנת לנו פרספקטיבה על האופי של הדמויות). ובכל זאת, היה מעניין לראות את ההבדלים בין הטיסה \"הזאת\" לבין הטיסה המקורית מהפרק הראשון – זה מתחיל בפרט זניח לכאורה כמו העובדה שג\'ק מקבל הפעם רק וודקה אחת מהדיילת (ולא שתיים כמו במקור), וממשיך עם פרטים הרבה יותר ברורים, כמו דסמונד שנמצא בכלל על המטוס, הכשלון של בון להביא את שאנון, הרלי הוא בכלל איש בר-מזל, צ\'רלי מנסה למות בשירותים והכי מרתק – האי נמצא מתחת לקרקעית! (בסצינה פשוט מדהימה מבחינה ויזואלית). המשך העלילות בלוס אנג\'לס לא היה כל כך מעניין כמו מה שהלך על האי, אבל פתח פתח לאופציות מעניינות בהמשך: הגופה של כריסטיאן שפרד נעלמת, קייט מצליחה להימלט ופוגשת את קלייר, צ\'ארלי נעצר, ג\'ין נעצר, סון מסרבת לדבר אנגלית ולהציל את ג\'ין, ג\'ק נפגש עם לוק לשיחה נחמדה – מעניין לאן הכותבים יילכו עם זה. אבל עם כל הכבוד לקו הזמן הזה, קו הזמן השני היה הרבה יותר מעניין: הגילוי על כך שג\'ולייט חיה, אבל אז מתה (?) ועל כך שהיא איכשהו יודעת שה\"ניסוי\" הצליח (איך באמת? הנה עוד שאלה...), העימות החריף בין סוייר לג\'ק, המוות של סעיד, ההתגלות של ג\'ייקוב להרלי שמובילה למסע אל המקדש, הגילוי של \"האחרים\" ה... אחרים בראשות יפני קצר רוח והיפי (שיכונו מעתה והלאה: \"ג\'ון ויוקו\"), הגילוי מצדם על מותו של ג\'ייקוב והתגובה המשונה שלהם לכך, הניסיון להחיות את סעיד, הכישלון ו... ההצלחה?  אז מה קרה שם בסוף? האם זהו אותו סעיד שחזר לחיים או שמא, כמו ג\'ון לוק, ג\'ייקוב נכנס לתוכו?  לסיכום: היה פרק טוב מאד, עם קצב טוב ברובו והרבה עניין להמשך. יאללה, מתי מקבלים עוד תשובות?
וסכפ\"ש של אפי טריגר פה


9.  \"15 דקות\". לא יצא לי לצפות בפרקים הראשונים, ואיכשהו מצאתי את עצמי פותח את הטלוויזיה על הערוץ בדיוק בתחילת אחד הפרקים השבוע, ואני חייב להודות שהופתעתי לטובה מהמהלך הבלתי צפוי והנועז שבו נקטו הכותבים עם המוות של אחת המשתתפות בתכנית הריאליטי שפותח פתח להרבה מאד כיוונים מרתקים ולימד אותנו (ועוד ילמד אותנו) לא מעט על אופיין של הדמויות המעורבות. במיוחד מעניינת אותי הדמות של דורון, בגילומו של שי גולדשטיין בהופעה לא פחות ממבריקה, שמתגלה כמורכבת במיוחד. אבל הציון הגבוה הולך לא רק לכותבי הסדרה ולשחקניה, אלא גם לאנשי yes אשר - לפחות לפי מה שאני ראיתי - לא \"ספיילרו\" את הטוויסט הזה בפרומואים לסדרה (אם כי ייאמר לגנותם, שאני מצאתי את אותם פרומואים די מעצבנים וזו אחת הסיבות שלא צפיתי בסדרה עד אז), וזה בהחלט לא עניין של מה בכך, כי הפיתוי לספיילר במקרה כזה הוא ענק, ובכל זאת הם עמדו בו - שאפו. בהחלט יהיה מעניין לראות לאן הסדרה תלך מכאן, והאם ההתמודדות של כולם עם האירוע המסעיר תהיה אותנטית, והאם בעצם הבחירה ללכת על סיפור כזה ישנה אמירה בפני עצמה מצד אנשי הסדרה על עולם הריאליטי.


ועוד 9. \"האוס\", עונה 5, פרק 22. או, סוף סוף פרק מוצלח! ממש נהניתי מהפרק הזה. היה כיף לראות את האוס מארגן מסיבת רווקים ועושה זאת באופן כל כך מקצועי, האינטראקציות שלו עם יתר הדמויות היו מצוינות, וכמובן, ההזיות שלו היו מעניינות במיוחד. היה נהדר לראות שוב את אמבר, אפילו במתכונת הזאת, והדיאלוגים שלהם היו ממש מצוינים. אבל במיוחד מצא חן בעיני הגילוי על כך שהאוס באמת חשב לרצוח את צ\'ייס שבבת אחת הזכיר לנו עד כמה המצב של האוס מסוכן, ואפילו נוטה לפסיכוטי, ויהיה מעניין מאד לראות לאן הכותבים ייקחו את העניין. חוץ מזה, קמרון וצ\'ייס היו דווקא חמודים יחד (ואהבתי את הקטע של ה\"חטיפה\" שלו), לא היה שום דבר מה\"זוגיות\" של פורמן ו- 13 (שבפני עצמה דווקא הייתה בסדר גמור בפרק הזה) וגם החולה השבועי היה חביב, וההחלטה שהאוס קיבל היה מרתקת ואמרה משהו מעניין על השינוי שעובר על הדמות שלו, ואולי גם משהו על מה שעובר על הדמות שלו בימים אלה בכלל. שימשיכו ככה.



8.5 \"בית הבובות\", עונה 2, פרק 3. אני לא ממש חסיד גדול של הפרקים ש\"עומדים בפני עצמם\", אבל אם כבר פרקים כאלה, אז שיהיו כמו הפרק הזה. עצם העובדה שויקטור היה במרכז העניינים הפעם כבר שדרגה את הפרק עבורי. אנבר גז\'וגז\' (או איך שלא כותבים את שמו) התגלה כשחקן פשוט מבריק, ודומה שבכל פעם הכותבים מנסים לבדוק מה גבולות כשרון המשחק שלו, וכל פעם מגלים שהם מאד רחבים. הפעם נתנו לו לגלם אישה, ואפילו את זה הוא עשה באופן מושלם, ואפילו הצליח להפיל אותי לרצפה יותר מפעם אחת, במיוחד בסצינת הריקוד. מאד אהבתי את הדרך שבה העלילה של אקו והמורה - שנראתה די סתמית בתחילה - השתלבה באופן מושלם בעלילה ה\"גדולה\", וכל העסק היה עשוי מצוין - מותח, קצבי, מעניין (ככה זה כשנותנים לכותב מוכשר כמו טים מייניר לכתוב פרק). אפילו העובדה ששוב משהו משתבש לא כל כך הפריעה לי, כי כל העניין עם ה\"ניסוי מרחוק\" נראה לי מעניין מאד וחשוב להמשך, כך שטוב שטעמנו ממנו כבר עכשיו. הדבר היחיד שקצת הפריע לי היה בלארד ששוב שעמם אותי ונקווה שהכותבים ימצאו דרך לשלב אותו טוב יותר בעלילה.


8. \"מדיום\", עונה 5 פרק 1. לאחר עונה רביעית דיכאונית למדי נפתחה לה העונה החמישית בפרק נחמד. החמצתי פרקים רבים מסיום העונה השלישית וחלק גדול מהרביעית, בגלל התעקשות של HOT לשדר את הסדרה בשעות אחר הצהריים של יום שישי ללא שידורים חוזרים, ותודה ל-HOT על כך שהתעשתו שם ומצאו שעת שידור שפויה ואפילו שידורים חוזרים...). נכון לעכשיו נראה שהוסרה המועקה ששררה על העונה הקודמת, וג\'ו חזר להיות שנון כרגיל. עלילת הפרק הייתה קצת יותר מדי מסובכת לטעמי (\"הרוצח של עצמו היה המאהב של אחות של אישתו... כנראה\" זאת לא העלילה של מלרוז פלייס?). קרה משהו בעונה הקודמת שהשכיח מכולם את העובדה שאליסון (וכנראה גם הבנות) היא מדיום? עוד פעם כולם מופתעים (כולל היא) שהחלומות שלה והציורים של הילדה אמורים להגיד משהו. בסך הכל היה נחמד (רכזת תרבות).


7. \"ארץ נהדרת\". מעניין מאד לראות שכותבי \"נהדרת\" ממשיכים בקו שמאפיין את העונה הזו, בעיקר במערכוני הפאנל – בעיטה חזקה בפרות קדושות, תוך שימוש באלמנטים \"עממיים\" כקריצה לקהל הרחב יותר, אבל גם תוך ויתור מודע על כמות ההצחקות. הפאנל שעסק בצה\"ל שבודק את עצמו היה נועז למדי והחיל ביקורת סאטירית נוקבת ומפתיעה בעצמתה (עזית הכלבה הצנחנית חברה בועדת החקירה, ההשוואות שעושה סוניה פרס לכך שצה\"ל בודק את עצמו ועוד) ונראה שהשימוש בדמות של הרס\"ר שמש מהסרט \"ספיחס\" (כמו גם בדמות של סוניה פרס על תקן זו שאומרת את כל מה שאינו פוליטיקלי קורקט) נועד לרכך את המכה, ואיזן יפה בין הדברים. המערכון על \"עג\'מי\" (\"גאווה ישראלית\") היה מעולה ונוקב במיוחד והצליף בצורה חכמה בצביעות המבחילה של התקשורת הישראלית שמתייחסת לסרט הזה כאילו הוא מייצג מדינה שלמה.  
גם המערכון של מומי – כמו תמיד – היה מבריק ממש, והצליח לשלוח מסר נוקב (ויפה!) על הפער בין המוסיקה המזרחית של פעם שבאה ממקום אמיתי של כאב לבין המוסיקה המזרחית של היום שכולה מבוססת על כסף וקומבינות. המערכון על שתי המוכרות בחנות האופנה היה חביב (עם פוטנציאל קאלט), ונרשם שיפור גם ב\"מבזק החדשות\". אבל האכזבה הגדולה שלי היה מהמערכון על בית הספר של ליטל מעתוק – היה לו פוטנציאל גדול להיות מצחיק ולגעת בסוגיה חשובה: החיפזון של מורים להפנות תלמידים לשימוש בריטאלין כפתרון נוח, מבחינתם, לבעיות. במקום זאת, הכותבים ברחו דווקא לכיוון פחות מעניין, והאמת? גם לא היה כזה מצחיק. גם המערכון של טל ברודי כבר די מיצה את עצמו, ונראה כמו דרך נוחה להעביר את הזמן.  אבל בסה\"כ היה לא רע בכלל.


6. \"24\", עונה 8, פרק 6. בינתיים, אני די נהנה מהעונה הזו. כל ה\"שטיקים\" הקבועים שם: מנהל CTU שלא מבין את ג\'ק עד שהוא מבין שלא יוכל בלעדיו, חפרפרות ובוגדים, רומנים בתוך CTU, סיפור אישי של סוכן/נת CTU שמסתבך/כת וכו\'. מה שמוצא חן בעיני, בינתיים, הוא המעורבות החזקה של רנה שהפכה לדמות דומיננטית מאד בסדרה, במובן מסוים גם על חשבונו של ג\'ק, אם כי אני עדיין לא סגור על כך שאני אוהב את העובדה שהפכו את הדמות שלה ל\"מעורערת\" (סטריאוטיפ \"קלאסי\" לנשים בטלוויזיה). מצאה חן בעיני גם העובדה שלמדנו על כך שלאותו נשיא \"מהמדינה המזרח תיכונית\" יש גם צד פחות יפה (ומאד אכזרי) כשזה מגיע להישרדות האישית שלו, בקונטרסט להתנהלות שלו מול האמריקאים. לעומת זאת, בינתיים, הסיפור של הסוכנת \"דיינה\" די משעמם אותי, וממש חבל שמבזבזים שחקנית סופר-כריזמטית כמו קייטי סקהוף על עלילה משמימה כזו (אם כי נראה שבקרוב העניינים שם יתחילו לזוז). לא אהבתי גם את העובדה שעל אף שטורחים להראות לנו כל הזמן שקלואי בוחנת אותה שוב ושוב במבט חושד, משום מה היא דווקא לא מגלה עניין רב בכך בהמשך – תמוה מאד. מכל מקום, קשה עדיין לשפוט את העונה בכללותה, אבל אנו מתקרבים אט אט לשלבים החשובים יותר של העונה, שם נלמד מה באמת קורה, ומי עומד מאחורי הכל.




5.  \"הכל דבש\", עונה 2, פרק 5.  קצת קשה לי להתלהב מפרק שמוקדש, רובו ככולו, לרומן של יעל עם \"ג\'ימי\" (ציון ברוך). דווקא הסצינה ה\"מפורסמת\" בבית הקפה עם תיאורי המין הבוטים לא כל כך הפריעה לי בפני עצמה (וקצת מצחיק לשמוע אנשים שרוטנים על השפה בסדרה הזאת. אהה... הלו, אתם צפיתם בסדרה בעבר, עוד לא קלטתם שגסויות הן חלק בלתי נפרד ממנה?) ואפילו הייתה די משעשעת וחדשנית בנועזות שלה, אבל משהו שם לא הרגיש אמין, כמו כל הרומן הזה. מה שכן מצא חן בעיני הוא שנראה שאט אט יעל מתפכחת למרות הרגשות העזים, ויפה לראות שהסדרה (באמצעות דמויות המשנה שפותחות ליעל את העיניים) לא מתעלמת מעניין האופי הבעייתי של ג\'ימי. חוץ מזה, נראה שבפרק הבא כבר יהיו התפתחויות מעניינות בגזרה – אז, יאללה, שתיגמר כבר העלילה הזו. לעומת זאת, אני מודה ומתוודה שלא ממש הצלחתי להבין לאן פוליאקוב הולכת עם העלילה שנוגעת לשלוגי (ערן) ולמוניק המנקה. מאד אהבתי את הסצינה הראשונה שבה בני המשפחה מדברים לידה בעברית ו\"מלכלכים\" חופשי תוך שימוש באנגלית רצוצה – סצינה ששיקפה את הישראליות במהותה, אבל לא כל כך אהבתי את ההמשך עם הסצינה שבה ערן מזמין אותה לעשן אתו והיא נרדמת לידו – אפשר רק לקוות שיהיה לזה המשך עם איזשהו היגיון, אחרת זה באמת חסר טעם.

2. \"שבת צחוק\" – הנה רשימת האורחים שהופיעה עד היום בתכנית הזאת: ארז טל, עידן אלתרמן, עידו רוזנבלום, אלי פיניש, יובל סמו ומריאנו אידלמן. מה משותף לכולם, למעט אלתרמן? נכון, ילדים – כולם טאלנטים (איך אני שונא את המילה הזאת) של \"קשת\". באמת חסרים אנשים מצחיקים במדינה הזאת, שאפילו השתתפו במערכון זה או אחר בחייהם שהם לא אנשי \"קשת\", מלבד אלתרמן?  וזה באמת נחוץ \"לפמפם\" כל כך תכנית שמשודרת ביום שבת בבוקר? למה שמישהו יטרח לצפות בדבר הזה בשעה כל כך מוקדמת בשבת? ואם כבר ל\"קשת\" כל כך חשוב לקדם אותה למה היא \"תקעה\" לה כזה שיבוץ מעפן? דבר אחד בטוח – אני לא צפיתי ולא אצפה בתכנית, שמהמעט שראיתי בקטעים בודדים ממנה נראית כמו מסע יחצ\"נות פרטי של הזכיינית לעצמה. יש לי דברים טובים יותר לעשות בשבת בבוקר.


1. השבוע לא שודר פרק חדש של \"מד מן\" ב- HOT3, על אף שנותרו שני פרקים בלבד לסיום העונה. הסיבה? השידור החוזר של \"אבודים\" עלה על משבצת השידור החוזר של \"מד מן\", והפתרון המתבקש הוא פשוט לא לשדר את השידור הראשון של \"מד מן\". ולחשוב שישנם אנשים שמקבלים שכר על ניהול הערוץ הזה (okok4).



בשולי הממיר

ב\"חוק וסדר: כוונה פלילית\" התארח דבון גאמרסל, שזכור לחדי הזכרון בתפקיד בריאן מ\"אלה הם חיי\" העתיקה, ומהעונה הראשונה של \"ישנן בנות\" בתפקיד ליסה the lesbian identified man.


ב\"על טבעי\" התארח דימור בארנס מ\"היחידה\", ואדריאן פאליקי (טיירה מ\"אורות ליל שישי\") שבה להתארח בתפקיד ג\'סיקה.


זליקו איבנק, השחקן בעל אלף הדמויות (\"אוז\", \"רצח מאדום לשחור\", \"Damages\", \"גיבורים\") ועשרות הופעות אורח, התארח הפעם ב\"מספ7ים\"


קאלום קית\' רייני (ליאובן מ\"בטלסטאר גלקטיקה\") ביקר בשני פרקי \"24\" ששודרו השבוע


ב\"חוק וסדר: מדור  מיוחד\" התארחה ג\'יין אטקינסון (קארן הייז מעונה 6 של \"24\")


ב\"90210\" נצפתה רומר וויליס, בתם של ברוס וויליס ודמי מור, וכן התארח ג\'ון שניידר (ג\'ונת\'ן קנט מ\"סמולוויל\")


מייקל הוגאן (סול טיי מ\"בטלסטאר גלקטיקה\") התארח ב\"בית הבובות\".


בפרק האלווין ב\"משפחת סימפסון\" התארחו ד\"ר פיל בתפקיד עצמו ופראן דרשר (\"נני\").


מליסה ליאו מ\"רצח מאדום לשחור\" התארחה ב\"חוק וסדר\".


ב\"Glee\" התארחו ויקטור גרבר (\"זהות בדויה\") כאביו של וויל, והזמר ג\'וש גרובן בתפקיד עצמו.


אזורה סקיי (קאסי מעונה 7 של \"באפי\") הופיעה ב\"המנטליסט\".


בפרקי \"סטארגייט אטלנטיס\" ששודרו השבוע שב להופיע דייויד אוגדן סטירס (הכומר פארדי מ\"החצי האפל\" ו\"מ.א.ש\"), וכמו כן התארח כריסטופר ג\'אדג\' (טיל\'ק מ\"סטארגייט SG-1\").


ב\"האנטומיה של גריי\" התארחו אדריאן ברביאו (רות\'י מ\"קרניבל\") וג\'יימס פריין (\"שושלת טיודור\").




מה יהיה לנו השבוע?


ביום ראשון: תוכנית הגמר של \"רוקדים עם כוכבים\", פתיחת עונה שמינית של \"החיים זה לא הכל\", ותחילת העונה החמישית של \"ניפ/טאק\" (ערוץ 2). כמו כן ישודר הפרק האחרון בעונה ה-18 של \"חוק וסדר\" (ערוץ 1), ופרק הגמר בעונה 19 של \"הישרדות: סמואה\" (yes stars אקשן).


ביום רביעי: ישודר הפרק האחרון בהחלט של \"קוראים לי ארל\" (yes stars קומדיה), וכמו כן פרק סיום העונה הרביעית והאחרונה של \"היחידה\" (yes stars אקשן).


ביום חמישי: \"המפענחת\" חוזרת בעונה חמישית (yes stars אקשן)


ביום שישי: פתיחת עונה 6 של \"זירת הפשע: ניו יורק\", ועונה 8 של \"זירת הפשע\" (Hot Zone) וב\"אמריקן איידול\" תצטרף אלן דג\'נרס לצוות השופטים
(Hot Family / yes stars Base)



לא תהיה פודל

רצועה יומית, א\'-ה\':
\"חדשות הבידור\", תכנית יומית חדשה בהגשת ליאון רוזנברג (HOT3)


השבוע ב- Hot VOD :
אקס מן המקור: וולברין (ארה\"ב 2009)
מפלצות נגד חייזרים (ארה\"ב 2009)
ספיישל סרטים ליום האהבה הבינלאומי
ספיישל פסטיבל ברלין (החל מ-11.2)




מסביב למסך המפוצל

בניגוד לסרטים דוקומנטריים שמציירים תמונה אמביוולנטית של גיבוריהם, \"חיים ואדם\" חושף אמן עם נפש רגישה ואינטינגלציה רגשית נדירה. אדם חושף בפני המצלמה את הקרע בין תקופת התהילה והמחיר הבלתי אפשרי הכרוך בפרסום והצלחה בביצה הישראלית (\"חיכו לי 500 ילדות מתחת לבית בכל רגע נתון. לא נהנתי מזה בכלל\") לבין האנונימיות והצורך להתפרנס מעבודות זמניות ומדכאות. לכתבה מלאה (נטע אלכסנדר, עכבר העיר, על הסרט \"חיים ואדם\")


\'צעד אחד קדימה, שניים אחורה\', היה הביטוי השכיח ביותר בקרב המבקרים והמעריצים בהתייחסותם לעונה החדשה והאחרונה של \"אבודים\", שעלתה אמש בארה\"ב. צמד הפרקים הפותחים ששודר אתמול ניסה לענות על כמה מהשאלות החשובות שהתעוררו בעונות הקודמות של הסדרה, אבל בעיקר הצליח לפתוח דלתות חדשות לתעלומות נוספות. לכתבה המלאה (ידידת המדור קרן בר לב, מאקו, בסקירת תגובות המבקרים והבלוגרים לפרק פתיחת העונה החדשה של \"אבודים\").



\"בלילה שחלף עלתה לשידור בארצות הברית וירדה אל הלפטופים ברחבי העולם העונה השישית והמצופה של \'אבודים\' שתהיה גם העונה האחרונה של הסדרה המצליחה. במשך זמן רב הצליחו יוצרי הסדרה לשמור את פרטי העלילה באפלה, וב-48 השעות שלפני השידור הציפו את הרשת בפרומואים חדשים, ראיונות ורמזים על העלילה, שהתפשטו במהירות האור ויצרו את האפקט המבוקש של הייפ עצום סביב הפרמיירה. לכתבה המלאה (חן חדד, עכבר העיר, ניתוח שני פרקי הפתיחה של העונה השישית של \"אבודים\" - זהירות, ספוילרים כבדים!)



במקום שיהיה קטן וחכם, חתרן ואופוזיציוני, ערוץ 10 מתנהג כמו מובטל שיושב כל היום בבית וטוחן בורקסים. הוא כבד, חסר מעוף, איבד את המוטיבציה, מאשים את כל העולם בכאביו, וכשהוא כבר נאלץ לעשות משהו, זה תמיד מלווה בייעוץ נומרולוגי, כי יכול להיות שיום שישי זה היום שבו הוא אמור להביא את המכה. לכתבה המלאה (אלון עידן, עכבר העיר, על התשובה של ערוץ 10 לליל שישי של קשת)



 


 





מעוניינים לכתוב לממיר? מגניב! שלחו ל: editor@tve.co.il