המסך המפוצל

חמשו\'\'ש 15-17/4/10

אסור לפספס ה\'-ש\': רוק 30 עונה 4, בית-ספר לריאליטי, דוקטור הו, ספיישל: מי המאדים, מאולפני אבי רוד, דוקטור הו: מאחורי הקלעים, גראן טורינו, בית קדרות, תקומה, חלומות אלקטרוניים, באטמן מתחיל, מועדון קרב

מאת: roswella & Lemon

פורסם: 13-04-2010
7 תגובות


up\">למעלה



16/4/10

17:10 מאולפני אבי רוד 2 - פרק 3 (מופיעים: סטריאופוניקס, קולבי קאליי, ג\'ואן ארמטריידינג), Hot משפחה/Yes Stars בסיס. 
18:00 אמריקן איידול 9: 8 הפיינליסטים, Hot משפחה/Yes Stars בסיס.
20:15 בונז - עונה 2, פרקים 3-4, Hot משפחה/Yes Stars בסיס.  



דיוויד, תזהר לא לשבור משהו בנסיון להוכיח שיש לך יותר מהבעה וחצי.


18:50 אי אפשר בלי טד - עונה 1, פרק 4, Yes Stars קומדיה
19:15 הפמליה - עונה 6, פרק 2, Yes Stars קומדיה
 19:45 רוק 30 - עונה 4, פרק 1, Yes Stars קומדיה
22:40 סקרבס - עונה 9, פרק 4, Yes Stars קומדיה
23:05 סקינס - עונה 3, פרק 9, Yes Stars Next


18:30 פרוייקט מסלול - עונה 6, פרק 12, Hot 3
18:55 מרק הוליוודי, E!
20:00 זירת פשע: ניו יורק - עונה 6, פרק 10, Hot Zone
20:20 קולדפליי - אז ועכשיו, Hot 3
20:45 זירת פשע - עונה 8, פרק 10, Hot Zone
22:00 פרינג\' - פרק 6 (ש.ח.), Hot 3
22:50 ילדי האנרכיה - עונה 2, פרק 5 (ש.ח.), Hot 3




17:30 חוצה ישראל עם רינו צרור, ערוץ 2
21:15 ארץ נהדרת 7 - פרק 12, ערוץ 2
22:40  מאולפני אבי רוד 2 - פרק 4 (מופיעים: סטריאופוניקס, קולבי קאליי, ג\'ואן ארמטריידינג), ערוץ 1







13:05 מדע מסתורי 3000: הסרט, HOT Fun

15:55 מדגסקר ולאחריו: מדגסקר 2: הבריחה לאפריקה, HOT Fun

17:15 למצוא את ארץ לעולם לא, HOT GOLD

17:42 סיפורו של ויל האנטינג, YES1

17:50 רומן בלתי נשכח, HOT Prime  - סיפור האהבה הקלאסי והמצוטט בכיכובם של קרי גרנט ודבורה קר מתאר את סיפורם של גבר ואישה, הנשואים כל אחד למישהו אחר. השניים נפגשים ומנהלים רומן קצר בזמן הפלגה מאירופה לניו-יורק. לאחר מכן הם קובעים להיפגש בעוד שישה חודשים, על גג בניין האמפייר סטייט.

21:00 הסוד שמעבר למילים, ערוץ 1 - בחורה עם בעיות שמיעה יוצאת לחופשה ונקלעת לאסדת קידוח נפט בים ומציעה את עזרתה לאחד הבחורים שאיבד זמנית את ראייתו, בין השניים מתפתחת מערכת יחסים אינטימית מיוחד במינה השוזרת בתוכה סודות, שקרים, אמיתות ולא מעט כאב. עם: טים רובינס, שרה פולי.

21:30 טמפל גרנדין, YES1
בכורה. דרמה ביוגרפית. קלייר דיינס מגלמת את הסופרת והמדענית האוטוסיטית המפורסמת טמפל גרנדין. הסרט מראה כיצד התגברה גרנדין על האוטיזם שלה ועל הדעות הקדומות והפכה לאחד מהמומחים הגדולים בעולם להתנהגות בעלי חיים. שחקנים: קלייר דיינס (\"אבק כוכבים\", \"רומיאו וז\'ולייט\"), דייויד סתראת\'רן (\"לילה טוב ובהצלחה\"), קתרין אוהרה (\"שכחו אותי בבית\"), ג\'וליה אורמונד (\"רוחות של תשוקה\").

22:00 גראן טורינו, HOT GOLD
בכורה. דרמת מתח משובחת של קלינט איסטווד. וולט קוואלסקי, מכונאי פנסיונר וממורמר, אשר לחם בעבר במלחמת קוריאה, חי לבדו לאחר שהתאלמן לאחרונה מאשתו. הדבר היקר ביותר בחייו כעת הוא מכוניתו, גראן טורינו מודל \'72, ואת רוב זמנו הוא מעביר בניקיונה ובישיבה עם פחית בירה כשכלבתו המזדקנת לצדו. בשכנות אליו גרה משפחת מהגרים אסייתיית, אשר וולט לא רואה בהם שכנים אלא חורשי רעות שרוצים במפלתו. כאשר לילה אחד מנסים חברי כנופייה מקומית לגנוב לו את המכונית, וולט הנזעם יוצא להתעמת איתם ותופס על חם את בנם המתבגר של שכניו. וולט מחליט ללמד את הנער הצעיר לקח, ובכך נרקמת בינו לבין שכניו מערכת יחסים בלתי צפויה ונוגעת ללב. שחקנים: קלינט איסטווד, בי ואנג וכריסטופר קארלי.


 


22:00 פרוייקט לזרוס, YES4
בכורה. מותחן פסיכולוגי עם אלמנטים מיסטיים.בן ניומן הוא אסיר לשעבר שעובד קשה כדי לבנות חיים חדשים יחד עם אשתו ובתו. אך לאחר שהוא מפוטר מעבודתו, בן מצטרף אל אחיו לשוד נוסף. לרוע המזל, השוד משתבש לחלוטין – אחיו והמאבטח נהרגים בחילופי ירי ובתור האדם האחראי בן נמצא אשם ומוצא להורג בזריקה קטלנית. באופן מפתיע אחרי ההוצאה להורג בן מתעורר ברחוב מבולבל ואין לו שמץ של מושג היכן הוא ואיך הגיע לשם. האם הוא מת וחזר לחיים או שבעצם בכלל לא הוצא להורג מעולם? שחקנים: פול ווקר (\"מהיר ועצבני\") פייפר פראבו (\"חופשיות על הבר\").

22:00 מלחמה בע\"מ, YES2
בכורה. ג\'ון קיוזאק כתב את התסריט ומשחק בתפקיד הראשי בקומדיה פרועה זו שלועגת למלחמות, לתאגידים, לתרבות הפופ ולקשר בין כולם. קיוזאק מגלם רוצח שכיר שנשלח למדינת טורקיסטן (במסווה של עוזר לכוכבת פופ צעירה (דאף)) כדי לחסל את מנהיג המחתרת המקומית. עד מהרה הוא מבין שמי ששולט במדינה הוא תאגיד ענק שבראשו עומד סגן נשיא ארה\"ב לשעבר (אקרויד), ושהחיסול הוא בעצם חלק מהתוכנית העסקית שלו. שחקנים: ג\'ון קיוזאק (\"מפגש בגרוס פוינט\"), מריסה טומיי (\"בן דודי ויני\"), בן קינגסלי (\"לצאת נקי\"), דן אקרויד (\"האחים בלוז\"), הילארי דאף (\"ליזי מקגוויר\"), ג\'ואן קיוזאק (\"המהפך של הלן\").



נשק לא קונבנציונלי במלחמת תאגידים, הילארי דאף.


22:00 ימים ועננים, HOT Prime  
בכורה. דרמה עטורת שבחים. סיפורם של אלזה ומיקלה, זוג איטלקי בורגני שחי בנוחות בגנואה. מערכת היחסים של בני הזוג נקלעת למשבר פתאומי, לאחר שמיקלה מגלה לאלזה כי הוא פוטר מעבודתו ושהוא למעשה כבר חודשיים מובטל, הבית שבו הם גרים מוצע למכירה והחסכונות הולכים ואוזלים. עם: מרגריטה ביי, אנטוניו אלבנס וג\'וזפה באטיסטון.

23:49 לקרוא ולשרוף, YES2



למעלה






 פינת הבועית הריקה
הפינה האהובה חוזרת!
הכללים: צריך למלא את הבועית (או הבועיות) במשפט או דיאלוג. מותר בהחלט להחליט להעביר או להוסיף בועית לדמות אחרת בתמונה.
זהו. Go nuts. הגולש עם הצעת הכיתוב האהוב ביותר ע\"י כותבות הטור יזכה בעיתון מסוף השבוע שעבר, שייתכן ש- (Wait for it...) יגיע עם דג בתוכו! 

ונפתח את הפינה דווקא עם סדרה שכולם אוהבים להשמיץ: \"שני גברים וחצי\".




תודו שהתגעגעתם.