המסך המפוצל

הישרדות, עונה 20, פרק 13

הפרק שודר ביום חמישי 13/5/10. ספוילרים לפרק

מאת: okok4

פורסם: 14-05-2010
23 תגובות

בחסות:


There\'s like a million applications


ספוילר גם לעונה 19

סנדרה - בפעם הראשונה בתולדות המשחק שמה נכתב על קלף (שלא במועצת השבט האחרונה) - וגם עכשיו זה לא נחשב: יש לה אליל (כלל לא נחוץ, בדיעבד; אבל עדיף מאשר לקחת את הסיכון). ראסל לא רוצה לקחת את פארווטי לגמר כי הוא בטוח שהיא תנצח אותו; פארווטי לא רוצה לקחת את שאריות הגיבורים בדיוק מאותה סיבה, והנה משתחלת לה לגמר הכבשה השחורה, שקנה לעצמה עוד כמה נקודות בקרב המושבעים ברגע שהיא נתנה לג\'ף את אליל החסינות. יתנו לה את המיליון בפעם השניה? בעלה באפגניסטן נלחם בנבל אוסמה בן לאדן, איך אפשר שלא?

אגב, אם היא היתה נותנת את האליל לרופרט בתמורה שיצביע לראסל, אז יכול היה להיות לנו בליינדסייד נהדר:
פארווטי, ג\'רי, ראסל - רופרט
סנדרה, רופרט - ראסל
קולבי - סנדרה
רופרט ניצל, ראסל הולך הביתה וסנדרה זוכה באמון המושבעים על שהעיפה את הנבל. אבל היא כנראה לא מספיק מתוחכמת בשביל הדברים האלה.

קולבי - אם לצד שבט \'הגיבורים\' ושבט \'הנבלים\' היו מקימים שבט \'העלובים ביותר מכל בחינה שהיא\', קולבי היה שם, כנראה לצד איש ההפקה שהחליט שזה רעיון טוב ללהק אותו. ומה שהכי מדהים בקטסטרופה המהלכת הזאת שהוא עדיין פה, הגיבור האחרון בפיינל 5. אם הוא שורד את שתי ההדחות הבאות ומגיע לגמר אז... זה יהיה בזבוז זמן מוחלט. מלבד רופרט אף אחד לא יצביע לו.

ג\'רי - מהלך מטופש מצידה להשאיר את ראסל מאחור לזמום מזימות בזמן שהיא, פארווטי, סנדרה, וקרובי המשפחה הנודניקים שלהם צופים באגוזי קוקסים נפלטים מקילוח מים בעוצמה גבוהה (אני כמעט בטוח שככה אנשי סמואה נפטרים מקשישי השבט).

רופרט - חוק ראשון של הישרדות - אסור להתדיין על חלוקת הפרס; חוק שני - אסור להשתמש באלימות; חוק שלישי - לא מפריעים לשבט שלך לישון בלילה. עונה שלישית שלו במשחק והוא עדיין לא הפנים את העניין הפעוט הזה. ברמת המקרו, הפרקים האחרונים שיפרו את תדמיתו: הוא התחיל רע מאוד ולאט לאט נכנס לקצב של המשחק. אז את המיליון הוא כבר לא יקבל, ולמען האמת, אם יחלקו גם בעונה הזאת מיליון לאהוב הקהל - גם השיק הזה יוענק לשחקן אחר (ג\'רי?). נמאס ממנו. לא נתגעגע.


טריוויה: טרנטינו ביים את האתגר

ראסל - הוא היה יכול לעוף במקום רופרט. אם פארווטי היתה רוצה הוא היה עף. אבל היא לא רוצה, ולמה שתרצה? כשהיא תשב שם במועצת השבט האחרונה וכשתשאל למהלכיה המלוכלים היא תטפול אותם לראסל. את הקדריט למהלכים האלגנטים תשמור לעצמה. ראסל חפר לעצמו את אותו בור של עונה 19: זה לא עוזר לך להגיע לגמר אם רוב המושבעים חושבים ששקרת כל הדרך להדחתם. הסיכוי הטוב ביותר למיליון הוא לקחת את קולבי וג\'רי (דניאל וקנדיס שונאות אותה) איתו לגמר, אבל התסריט הזה נראה קצת מופרך נכון לעכשיו.

פארווטי - נבגדה ע\"י ראסל במועצת השבט האחרונה אבל בניגוד אליו מבינה שאת הנקמה היא לא תשיג באמצעות השלכתו מהמשחק אלא ע\"י זכייה בפרס הראשון. בפרק הנוכחי היא הדקה יחסים עם סנדרה וג\'רי, שלפחות אחת מהן לא תשב לצידה בגמר (לכולם ברור שפארווטי הולכת לזכות גם באתגר החסינות הבא בהליכה, כן? ז\"א בריצה). המתמודדת עם המטרה הגדולה ביותר הצליחה להחזיק עד (כנראה) הסוף. אז בעלה של סנדרה מחפש את אוסמה, ביג דיל. פארווטי תקח את הפרס.

ביום ראשון הגמר.

ציון: 10.




רופרט מגיע לפונדירוסה