המסך המפוצל

הישרדות, עונה 20, פרק 14 - הגמר

פרקי הגמר והאיחוד שודרו ביום ראשון, 16/5/10. זהירות, ספוילרים.

מאת: okok4

פורסם: 18-05-2010
110 תגובות

שימו לב: ספוילר לזוכה הישרדות עונה ה-20. וגם 19


אתגר אחד בו קולבי אינו כישלון מוחלט

מדוע \'הישרדות\' הצליחה להגיע לעונתה ה-20? בידור. בידור טוב. אנחנו אוהבים את המשחק; ולא בגלל שבסופו מחולק שיק על סך מיליון דולרים לזוכה. זה סתם נספח ביורוקרטי. אך בשביל שהמשחק יעבוד צריך שחקנים טובים. ויש גם קאץ\' - שחקנים לא טובים יכולים לנצח. פרדוקס, לא?

שורה תחתונה: סנדרה שחקנית גרועה. זה לא אומר שאין לה חושי משחק או יכולות ניווט ביקום של \'הישרדות\', אבל כשחקנית-דמות, כזו שמופיעה על המסך ואמורה לעורר עניין, היא גרועה. במבט לאחור, עם תום עונה 20, העונה שריכזה את הקרם דל-לה קרם של משתתפי הסדרה לעונותיה, אני חושב שמוטב היה לנו בלעדיה. לא הייתי מרגיש בהבדל לו ההפקה היתה מחליטה ללהק שחקן אחר במקומה. או לשתול עציץ במקום. לעומת זאת, אתם מתארים לעצמכם את העונה ללא ראסל או פארווטי? המשחק היה נראה אחרת לחלוטין. לחלוטין-לחלוטין.

נחזור רגע לפרק עצמו

אהבתי מאוד את שני האתגרים: הראשון - \'אתגר המלצרים\' מהעונה בסין (ווהו, פארווטי זוכה) ואתגר המבוך מעונה 6, שהיה מורט עצבנים עד לרגעיו האחרונים: ראסל מתקרב לחסינות מימין, ג\'רי משמאל, פארווטי באמצע. \'רוצי פארווטי\' צעקתי, אבל ראסל הגיע לשם שניות ספורות לפניה. באותם רגעים הייתי בטוח שהיא סיימה את דרכה במשחק. כמה מעצבן זה לעוף רביעי.


רוצי ישר!

מועצת השבט, ג\'ף קורא את הפתקים: סנדרה-ג\'רי-ג\'רי-ג\'רי

WTF. איזו עריכה נכלולית.

למה ראסל מעדיף את פארווטי על פני ג\'רי? מוזר. ולמה הוא כל כך בטוח שהוא יקבל את קולה של ג\'רי? לא ברור. אז נותרנו עם שתי זוכות עבר ופיינליסט אחד. פארווטי מבהירה לראסל שבמידה והיה בוחר להעיף אותה ולהשאיר את ג\'רי, את המיליון היא היתה מעניקה לסנדרה. מתוקה פארווטי - מכינה את ראסל לקראת מה שעומד להתרחש במועצת השבט. וזה לא שהוא היה קלולס לגמרי, חודש וחצי לפני הוא ישב בדיוק באותו מועצה ובאותו לוקיישן (עונה 19) ושמע את המושבעים הממורמרים מספרים לו כמה שהם נפגעו ממנו ויאדה יאדה. ראסל חשב כנראה ששועלי \'הישרדות\' ותיקים ידעו להוקיר רב אמן שכמותו. חשב.


צליבת ראסל

נאומי פתיחה היו צפויים:
סנדרה: אני שונאת את ראסל, וגם אתם, אז תצביעו לי.
ראסל: עשיתי משהו רע? בסה\"כ שחקתי את המשחק.
פארווטי: הייתי האיום מהיום הראשון והשתמשתי בראסל לצרכיי.

סנדרה קלטה יפה מי קהלה וכיצד אפשר לקנות אותם בקלות; בהעדר טיעונים אחרים טקטיקת ה\'תצביעו לי - תנקמו בראסל\' היתה מתבקשת. פארווטי היתה במילכוד: אם תדבר על אסטרטגיה היא תהיה חייבת לקשור את הפעולות שלה לראסל; מול מושבעים רושפי שנאה זו לא הבחירה הנכונה. וראסל? הוא כבר הבין מהמבטים שמדובר ברירן לקורותיו בעונה 19.

שאלות המושבעים היו מעט חלשות: הרבה שנאה לראסל (קואוץ\' בכלל לא שאל כלום) ומעט שאלות נוגעות לטקטיקות משחק. ברגעי ההצבעה כבר היה ברור שראסל מחוץ למשחק, בלי שום קול אחד לטובתו הקרב האמיתי הוא בין פארווטי לסנדרה. אחת מייצגת את כל מה שכיף במשחק הזה והשניה בדיוק את ההיפך. מי תנצח?

עוברים לניו יורק

הגיבורים כמקשה אחת מצביעים לסנדרה. וגם קורטני איתם. קואוץ\', ג\'רי ודניאל מעדיפים את פארווטי. 6-3 לא צודק בעליל.

מאכזב. חשבתי שאולי ברגעי ההכרעה המושבעים יתעלו על עצמם ויסתכלו על העונה כפי שצרכים להביט בה: משחק של מניפולציות בו מותר לעשות בערך הכל. וגם אם ראסל אולי עבר את הגבול בניבזיות, מה חטאה של פארווטי? הרי אמנדה היתה שותפה לבגידות הרבה יותר מגעילות בעונה 16 ופתאום היא מתחסדת ומצביעה עקרונית לסנדרה. לוזרית. גם מג\'י.טי היו לי ציפיות. ודווקא קואוץ\' הצביע לפארווטי.


שימו לב לפארווטי

ולמרות האקורד הצורם בסיום, הסתיימה לה עונה מעולה, שעומדת על הפודיום בגאון עם עונות המופת 16 ו-6. העונה היתה מרתקת מהפרקים הראשונים ועד הפינאלה, עם כמה וכמה רגעים נהדרים לאורכה. ההפקה עצמה שמרה על רמתה הגבוהה, כתמיד: בימוי, עריכה, מוזיקה, הכל קולח ומקצועי. היה כיף גדול.

וגם

הלוקיישן הבא בניקרגואה לא נראה משהו. עדיף איים בפסיפיק.





סיום הצילומים:







ופונדירוסה ג\'רי













ציון: 10. פארווטי עדיין מלכה