המסך המפוצל

חמשו\'\'ש 7-9/10/10

אסור לפספס ה\'-ש\': הדרך לקנדלפורד, תדע כל אם, חיים בשאלה, הווידאו הרג את כוכב הרדיו, Q.I, בחזקת אשם, הנשים, האצ\'יקו, חיבוקים שבורים, מונרייקר

מאת: roswella & Lemon

פורסם: 07-10-2010
11 תגובות

במהלך סוף השבוע (חמישי עד שבת) ישודרו כעשרים וחמישה סרטים העוסקים בחוויית הקולנוע, במקביל לספיישל הוליווד ב- yes דוקו החודש. במהלך הספיישל ישודר בבכורה בלעדית סרטו האחרון של פדרו אלמודובר \"חיבוקים שבורים\" בכיכובה של פנלופה קרוז (ביום שבת).
16:04 מה בדיוק קרה? (ע\"פ סיפור אמיתי. עם רוברט דה נירו וברוס וויליס בתפקיד עצמו. 2008)
17:50 עירום מלא (קומדיה. עם דיוויד דוקובני, ג\'וליה רוברטס)
19:33 מלהולנד דרייב
22:00 אדפטיישן (עם ניקולס קייג\')
23:57 הרלי ברלי (עם קווין ספייסי, רובין רייט פן, מג ריאן)
02:01 ססיל בי. דמנטד (של ג\'ון ווטרס. עם מלאני גריפית\')





12:25 הנסיכה הקסומה, HOT Fun

14:18 מי הפליל את רוג\'ר רביט, Yes 3

15:50 החבובות בארץ עוץ, HOT Fun

15:52 מה שאת עושה לי, Yes 1
עם ליב טיילר, של טום הנקס.

17:42 מעבר לכל דימיון, Yes 1

17:42 21 גרם, Yes 4

18:10 רוזבאד, MGM

18:45 תקלה מופלאה, HOT Fun

19:33 מלהולנד דרייב, Yes 3

19:37 מהומה רבה על לא דבר, Yes 1

20:25 עידן הקרח 3, HOT GOLD

20:30 משפחת סימפסון 19 - פרק 5, ערוץ 1
פרק ליל כל הקדושים. בוּ!

21:00 מועדון לילה, ערוץ 2

21:00 למה לי לקחת ללב, ערוץ 10
גיא מרוז בתכנית העוסקת בשינוי החיים לבריאים יותר. הוא מבין שאם לא ישנה הרגלים, הוא עלול למות מוקדם מהצפוי. הוא משנה תזונה, מפסיק לעשן, עושה ספורט ומקבל טיפים מבעלי מקצוע. האם יצליח לשנות את חייו?

21:00 הווידאו הרג את כוכב הרדיו - פרק 1, ערוץ 8
סדרה בת 6 פרקים, בשידור שבועי. מסע צבעוני ונוסטלגי אל ארץ הווידאו קליפים של שנות השמונים והתשעים ושיחות מעמיקות עם הבמאים שהיו אחראים על כמה מהיצירות הגדולות של התקופה ההיא.
מי היה מאמין בשנות השמונים והתשעים, שיבוא יום ועידן הקליפים יבוא אל סיומו, או לפחות ידעך זוהרו אל מול הטכנולוגיה והדיגיטליות שהרגו את ימי הוידיאו העליזים. הסדרה חוזרת אל כמה מבמאי הוידיאו קליפים הגדולים של העשורים הקודמים, ומתוך השיחות איתם על יצירות מפורסמות כמו \"ריו\" של דוראן דוראן, \"I\'m still standing\" של אלטון ג\'ון, \"It\'s a kind of magic\" של קווין ורבות אחרות, מצטיירת תמונה של עידן שחלף מן העולם, של ימים שבהם ליצירתיות לא היה גבול ולגאונות תמיד היה מעוף ואנחנו לומדים להכיר קבוצה של אנשים מוכשרים וצבעוניים, לא פחות מהאמנים שאותם ביימו.







21:30 תדע כל אם - חלק א\', ערוץ 1
סרט בשני חלקים. \"תדע כל אם עברייה כי הפקידה גורל בנה בידי מפקדים ראויים לכך\" אמר דוד בן גוריון וטבע את המשפט החקוק בכל בסיס בצה\"ל. הסרט מתעד את לוחמיו של צוות ביחידת מילואים מובחרת שנקראו לקרבות ועברו את תסכולי הפקודות הלא ברורות, פציעה ומוות של חבריהם בקרב בדאבל, ודילמות משבר ערכי הלחימה שנחשפו במלחמה. הם והוריהם. שני דורות של לוחמים.
משה הר ציון, בנו של מאיר הר ציון הלוחם האגדי של פעולות התגמול בשנות ה- 50 ויחידה 101, ניר רובין, בנו של האלוף במיל. דורון רובין שהיה מג\"ד 202 במלחמת יוה\"כ ואור נוי, בנו של תת אלוף במיל. רפי נוי, מי שהיה ראש מטה פיקוד צפון בעת הלחימה הארוכה בלבנון. זהו קידוח עומק לליבת הישראליות, לגרעין הקשה שלה, אל \"שומרי החותם\". מסע לעולם הולך ונעלם של מוטיבציה, זיקה לארץ, ערכי הקרבה והתנדבות שהאנשים האלה נשאו עימם, הם והוריהם כשהתגייסו לצה\"ל. ערכים שנכתבו בדם במלחמות ישראל.
חלק א\': האבות, הבנים והנשים שלצידם. מול הדור השני של המלחמה בלבנון ניצבים ערכי היסוד עליהם חונכו - \"לא משאירים פצועים בשטח\" ו\"החתירה למגע עם האויב\" – ערכים שאותם ייסד דור האבות. המלחמה פורצת, הלחימה מסתבכת, השאלות מתעוררות והאירועים מולידים דילמות, קרעים וכעס עצום. הפגנות אזרחים ואנשי מילואים מחדדות את השבר הגדול. השבר משתקף בחדות בעיני האבות שמנסים להבין היכן הדברים השתבשו בצה\"ל ובמנהיגות הלאומית.

21:30 בחזקת אשם, ערוץ 8
סיפורו קורע הלב של חוזה אנטוניו סוניג\'ה, שמצא את עצמו מואשם ברצח שלא ביצע ונשלח לכלא לעשרים שנה. עכשיו החברים שלו מנסים להשיב את הצדק ולשחרר אותו לחופשי. יום אחד, בדצמבר 2005 במקסיקו סיטי, חוזה אנטוניו סוניג\'ה, שסבל משברון לב, התפלל לאלוהים ואמר: \"אלוהים, תהרוג אותי או שים אותי בכלא\". שבוע לאחר מכן, ילד שהיה עד לרצח, הצביע עליו מתוך מכונית משטרתית. בתוך 48 שעות חוזה החף מפשע מצא את עצמו בכלא לעשרים שנה, מבלי שהשופט ישמע את עדותו בכלל. אחרי מאבק של שנתיים, צוות של עורכי דין שגויסו על ידי חבריו של חוזה, מלווים במצלמות, יוצאים למאבק כדי להוציא אותו אל החופשי. משפט חוזר נקבע והעתיד נראה אופטימי, אלא שאז מסתבר שהשופט שמונה, הוא אותו אחד ששלח את חוזה לכלא שנתיים קודם לכן. האם נוכחותן של המצלמות תעשה את ההבדל הפעם ותעזור להשיב את הצדק?
הסרט זכה בפרס העריכה בפסטיבל סאנדנס האחרון.

22:00 אדפטיישן, Yes 3

22:00 מונרייקר, yes 4
מטוס הנושא מעבורת חלל מתרסק אל תוך האוקיינוס האטלנטי בדרכו לבריטניה. כאשר הרשויות בודקות את ההריסות, ואינן מגלות ולו זכר למעבורת החלל, ג\'יימס בונד נשלח לפענח את התעלומה, ובדרכו הוא אף מגיע לחלל!!1. עם רוג\'ר מור. 1979.



22:00 גבריאל, HOT Prime
חודש במאים קלאסיים. סרט מסוגנן המתמקד כולו בביתו המרווח מאוד של זוג נשוי בשנות ה-20 של המאה הקודמת. יום אחד מגיע הבעל לביתו ומגלה מכתב התוודות של אשתו המשכילה. כנראה שהזוגיות שלהם אינה כפי שהיא מצטיירת בעיני המתבונן החיצוני. בימוי: פטריס שרו (צרפת, 2005).

22:15 עבודה ערבית 2 - פרקים 12-13, ערוץ 2

22:30 זה עובר בגנים, Hot בידור ישראלי
סדרה דוקומנטארית חדשה בת 3 פרקים, בה אסף אמדורסקי, רנן מוסינזון ויעל ונעמי פרלוב יוצאים למסע בעקבות אבותיהם הידועים, בניסיון לבחון את הבית בו גדלו ואת הפיכתם לאמנים בפני עצמם. הסדרה התיעודית \"זה עובר בגנים\" מספקת הצצה נדירה לחייהם של ארבעה יוצרים ישראלים, אשר אביהם, שכבר אינו בחיים, היה אמן בולט שהשאיר את חותמו. שלושת פרקי הסדרה עוקבים אחר \"הבת\" או \"הבן\" במסע היכרות מעמיק אחר אבותיהם, כאשר באמצעות המסע הם מתכתבים עם יצירותיו של האב שנפטר ובוחנים מולו את האמנות של עצמם. הפרק הראשון מלווה את היוצרת והאומנית רנן מוסינזון, בתו של יגאל מוסינזון ז\"ל, מחבר סדרת ספרי \"חסמב\"ה\". דרך עבודתה על סדרת הקומדיה והאקשן החדשה של HOT3, \"חסמבה דור 3\", תחזור רנן לנקודות מרכזיות בחיי היצירה של אביה, יגאל מוסינזון, ותנסה להבין כיצד השפיע אביה על דרכה ויצירותיה. מסעה של רנן יבדוק את הקשר בין עולם הספרים של אביה לחייה שלה ויחשוף גם צדדים מעולמה המרתק, כיוצרת, בעלת גלריה ומובילת דעה חברתית.

23:00 |rlm|Q.I., ערוץ 8
שעשועון בריטי בשם QI (Quite Interesting), בהנחייתו של סטיבן פריי, המציב בפני המתמודדים מגוון שאלות טריוויה בנושאים שונים. התשובות שלהם לא חייבות להיות צודקות, אבל הן צריכות להיות מעניינות. כי אם אתה כבר טועה, לפחות אל תהיה משעמם. הסדרה מאפשרת לנו לבחון מחדש את הידע הבסיסי שאנחנו נושאים איתנו מילדות ולשקול אותו מחדש. מדי פרק יגיחו גם אורחים מפורסמים שישתעשעו עם המתמודדים, בניהם: אמה תומפסון, קלייב אנדרסון, יו לורי ואחרים. 28 פרקים בשידור שבועי.







23:30 רציחות פשוטות, HOT Prime

23:40 מכושפת, HOT GOLD

23:49 מישהו לרוץ איתו, Yes 2

01:05 ברזיל, HOT Prime


למעלה