המסך המפוצל

חמשו\'\'ש 30/12/10-1/1/11

אסור לפספס ה\'-ש\': סטרדיי נייט לייב 36, קונאן, ג\'ון סטיוארט, דו\"ח קולבר, מיאמי מדיקל, כריסטין הישנה מסתיימת, ארץ יצורי הפרא, הסוג הרביעי

מאת: roswella & Lemon

פורסם: 30-12-2010
5 תגובות

השנה נגמרת, ב- yes רוצים שגם אתם, הכינו את הפאי. 

 

14:47 מעודדות צמודות, Yes 2
לאחריו עוד כמה המשכונים בסדרת סרטי המעודדות.

18:00 הלהקה, HOT בידור ישראלי

20:25 הרומן שלי עם אנני, MGM
וודי אלן ודיאן קיטון.

22:00 האויב שבפנים: השמדה, Hot Gold
בכורה. החלק השלישי בסדרת מותחני האקשן והאימה העל-טבעיים, בכיכובה של מילה גובוביץ\' החוזרת לגלם את אליס, משופרת גנטית אך עדיין בודדה, בעולם שנכבש על ידי זומבים רעבים, תוצאות הניסוי של תאגיד \"אמברלה\". אליס נודדת במדבר תוך הימנעות ממגע אדם, בעוד שמדען מטעם התאגיד מנסה לאתר אותה בכדי להלוות את הדי.אן.איי שלה.  שחקנים: מילה גובוביץ\', השחקן הישראלי עודד פהר (\"המומיה\"), אלי לרטר (\"לא רק בלונדינית\"), הזמרת אשאנטי.






לקראת החגים, היו בטוחים אם תפרוץ אפוקליפסת זומבים.

22:00 השעה ה-25, Hot אקשן
בכורה. סרט הדרמה של הבמאי ספייק לי (\"מלקולם אקס\", \"האיש שבפנים\"), המבוסס על ספר באותו השם, בכיכובו של אדוארד נורטון. העלילה מציגה את יומו החופשי האחרון של מונטי ברוגן (נורטון), לפני שהוא מתחיל את מאסרו בן שבע השנים באשמת סחר בסמים. מונטי מפטרל ברחבי העיר עד שחר עם שני חבריו הקרובים ובת-זוגו, כשהוא נאלץ לבחון מחדש את חייו וכיצד הוא הגיע למצב הזה- מה שמוביל לפינאלה מזעזע ומפתיע.  שחקנים: אדוארד נורטון, פיליפ סימור הופמן, ברי פפר (\"להציל את טוראי ריאן\"), רוסאריו דוסון (\"סין סיטי\"), אנה פאקווין (\"הפסנתר\"), בריאן קוקס (\"אקס מן\").

22:00 המדריך השלם לבנים ולבנות / סקס מהיר לדור הצעיר, Hot פאן
בכורה. מוקומנטארי עצמאי, עטור שבחים ופרסים בפסטיבלים לקולנוע עצמאי, אודות סצנת הבילויים והמועדונים של בני העשרים בניו-יורק, המחולק ל-15 פרקים בנושאים שונים, החל מההכנה ליציאה ועד הבוקר שאחרי. סטרייטים שמתחזים להומואים, הרגלי צריכת גראס וקוקאין, ויאגרה, דייטינג, קלאבינג, טאטואינג ועוד. הסרט קופץ בין מעלליה של קבוצת צעירים בלוס-אנג\'לס, ומדענים שעורכים ניסויים הזויים על עכברים ובני אנוש.

 

22:00 חוזה אינטימי, Yes 4
סילבסטר חם. בכורה. ג\'וליאן הוא איש עסקים ממולח ובטוח בעצמו שעומד בפני פריצת דרך בקריירה שאמורה להעשיר אותו בכמה מונים. לצורך כך הוא אפילו דוחה את גירושיו מאשתו. אלא שבנקודה זו הוא פוגש באישה סקסית ואינטליגנטית שמעוררת אצלו תשוקות שלא ידע על קיומם ובו בעת מסבכת אותו עם עבודתו.  שחקנים: פז וגה (\"סקס ולוסיה\"), ג\'ייסון קלארק (\"אחים בדם\").

22:00 החטא הראשון, Yes 1
סילבסטר חם.

22:00 אמריקן פאי, Yes 2
סילבסטר חם.

22:00 אני ממש שונאת את העבודה שלי, Hot פריים
קומדיה בריטית שנונה בכיכובה של נב קמפבל החושפת טפחיים. 

 

22:45 השתולים, ערוץ 10

23:38 דיזנגוף 99, Yes 2
סילבסטר חם.



10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
up\">למעלה