ארכיון המסך המפוצל > 2011

הממיר 9/1/11

אורות ליל שישי מרגשת, המשרד שוב קורצת למציאות, ארץ נהדרת כבר לא כזו נהדרת, מילה טובה על קשת ועוד

מאת: איתן גשם והמערכת
פורסם בתאריך: 10/01/2011


10. "אורות ליל שישי", עונה 4, פרק 5. אחד הפרקים הגדולים ביותר של הסדרה (הגדולה) הזו. תיאור ההתמודדות של מאט עם פטירת אביו היה עשוי בצורה מופתית ממש ואותנטית כל כך. לאורך הפרק אפשר לראות את חוסר הנוחות שלו מהסיטואציה, את הכעסים הרבים שצבר על אביו מצטברים אצלו שוב בכל נימי נפשו ואת הקושי שלו להתמודד עם הכל – הניחומים הריקים מתוכן של הזולת, תשומת הלב המוגזמת שהוא מקבל, ה"סיפורים" שהוא שומע על מי שאמור להיות אביו אבל ממש לא נשמע כמו האיש שהכיר וכו'. שני שיאים היו לפרק – האחד, בסצינה שבה מאט מתעקש לראות את הפנים של אביו המת ולא מצליח לשלוט עוד בעצמו וההתפרצות הגדולה שלו במטבח של משפחת טיילור בה הוא שופך את כל המטענים שיש לו על אביו באופן מפחיד ומעורר השתאות.

עד כמה שהכתיבה של הסיפור של מאט הייתה משובחת, היא אפילו לא הייתה גולת הכותרת של הפרק – התואר הזה הולך לזאק גיפורד שנתן את אחת מהופעות המשחק הכי מרגשות, מפעימות ועוצרות נשימה שראיתי בשנים האחרונות. פשוט וואו.



ובתוך כל הסיפור של מאט היה יפה לראות שהכותבים לא שכחו את הדמויות האחרות – למדנו קצת על לוק והמיאוס שלו מהחברה של ג'יי די מקוי וחבריו הבלתי נסבלים שמביא אותו לזרועותיה של בקי (הם באמת נראים די מתאימים), ראינו את וינס ממשיך להתמודד עם החיים המאד לא פשוטים במחיצתה של אמו חסרת השליטה וכמעט שכחנו שבתחילת הפרק הליונז של קואץ' טיילור זכו לניצחון הראשון שלהם (ונראה שוינס בדרך להפוך לכוכב אמיתי).

אבל שני רגעים קטנים במהלך הפרק הזה הזכירו למה אני אוהב את הסדרה הזאת בכל לבי: האחד, בהלוויה של אביו של מאט כשאנו רואים פתאום את לילה גאריטי בקרב הקהל – ככה בלי לומר מילה, בלי סצינות דרמטיות, היא פשוט שם כי זה הגיוני שהיא תהיה שם ברגע הכואב של מאט, בהחלט מהלך יפה של הכותבים. הרגע השני הוא כאשר ג'ולי נכנסת הביתה ורואה את אריק צופה במשחק פוטבול רגיל, ואז תוך כדי תנועת המצלמה אנו שומעים את הקול של השדר ברקע, ואז מתברר שאריק צופה במשחק של סמאש וויליאמס שמפליא לככב במכללה שאליה עבר – שוב, בלי הרבה דרמה, אבל זה כל כך הגיוני, כל כך נכון וכל כך יפה. איזו סדרה נפלאה!


9. "המשרד", עונה 6, פרק 11. האמת היא שלא ממש התלהבתי מהפרק הזה במהלך הצפיה הראשונה, אבל כעת בצפייה השנייה התחברתי אליו הרבה יותר, במיוחד בכל מה שנגע למייקל.

הרעיון שמייקל נקרא לנאום באירוע של החברה בדיוק כשהיא ברגעיה הקשים ביותר הוא פשוט מבריק כיוון שהוא משיג רווח כפול – הוא מציב את מייקל בסיטואציה מצחיקה ומצליח להוציא מהדמות משהו חדש ומעניין, אבל יותר מכך – הוא אומר משהו נוקב על אמריקה התאגידית והמשבר הכלכלי הגדול באמצעות הדמות של מייקל.



אם בתחילת הפרק זה נראה כמו עוד ניסיון מייגע לגרום למייקל להתלהב ממשהו בחוסר מודעית עצמית ולעייף אותנו מהדמות, הכל השתנה כשמייקל התחיל לנאום ושלהב את הקהל עם הבטחות הסרק שלו. זה היה הרגע המכונן של הפרק שאמר בעצם הכל – מצד אחד, זה כל כך מתאים למייקל הילדותי וחסר האחריות לשחרר לאוויר הבטחות חסרות בסיס וחסרות כיסוי, אבל מנגד היה כיף לראות את הבוסים שלו נכנסים ללחץ ומבינים לאיזו צרה הם נכנסו. אהבתי גם לראות את מייקל ואוסקר מנסים לטכס עצה ולפתור את כל הסיטואציה בתוך דקות רק כדי לגלות שזה פשוט לא עובד ככה בחיים.

אבל יותר מכל אהבתי לראות שמייקל לא מתבייש להזכיר שהסניף שלו הוא הרווחי ביותר בחברה ואת דייויד וואלס היהיר הולך הביתה בבושת פנים. זה בהחלט פותח פתח לאפשרויות חדשות ויהיה מאד מעניין לראות לאן יילכו הכותבים עם הסיפור הזה.

8.5 "קשת" זוכה במדור הזה לא מעט פעמים לביקורת נוקבת. השבוע הגיע הזמן לומר להם מילה טובה. מתברר שהזכיינית אישרה ממש לאחרונה לשידור עונה שניה של "מעצר בית", ותהליכי הכתיבה כבר החלו. תוסיפו לזה את העובדה שהצילומים של העונה השניה של "פולישוק" החלו לאחרונה, ותזכרו ששתי הסדרות האלה שודרו ממש בצמוד לתכניות עתירות רייטינג (והפתיח שלהן אפילו החל על כותרות הסיום של אותן תכניות במטרה להשאיר את הקהל על הערוץ), ועושה רושם שבכל זאת יש שם ב"קשת" מי שכן אכפת לו מתכניות איכותיות ובועטות. יפה מאד, תמשיכו ככה!

8. "מחלקת גנים ונוף", עונה 2, פרק 6. בעונה הראשונה לא יכולתי לסבול את הדמות של אנדי. הוא לא היה מצחיק והוא הצטייר לא רק כלוזר פתטי אלא גם כדמות חסרת כל אפיון. מה שגרג דניאלס ואנשיו עשו עם הדמות הזו מאז תחילת העונה השניה הוא לא פחות מפלא. אם בפרקים הראשונים של העונה התחלתי להיפתח אליו, אחרי הפרק הזה אפשר לומר שאני ממש מחבב את הבחור.

הסיפור עם הפציעה והתביעה שלו היה מוצלח מאד במספר מובנים – הוא אפשר לנו להכיר טוב יותר את הדמות והמניעים האמיתיים שלה ולחבב אותה עם השטיקים הילדותיים שלה, הוא סייע לנו ללמוד טוב יותר על מערכת היחסים האמיתית בין אן ואנדי (שנראה שנסבה סביב החיבור המעניין בין הנטיה הבלתי נלאית של אן – כאחות – לסעוד את הזולת לבין הילדותיות הבלתי נדלית של אנדי) וגם מצא כמה אבחנות מעניינות לגבי לסלי באמצעות ההתנהגות שלה לאורך הסיפור הזה (אני אוהב לראות עד כמה חשוב לה לצאת "בסדר" עם כולם, ואילו מעשי לוליינות היא תעשה לשם כך).

כל הקטע עם ה"קאבום" היה קצת מוגזם, לטעמי (מתברר שיש באמת ארגון כזה, ועושה רושם שמישהו בצוות הכותבים החליט לקדם אותו בכוח, משום מה), והיה חסר לי זמן מסך של חלק מדמויות המשנה, אבל בסה"כ היה עוד פרק סבבה לגמרי.



ועוד 8. הזכרנו זאת כאן בעבר אבל למה שלא נזכיר זאת שוב – מנויי HOT זכו לקבל את ערוץ "קומדי סנטרל"! במקום לקבל את שחר חסון ואבי אטינגר הם מקבלים עכשיו את ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר. במקום לצפות במעלליו של קופטש הם צופים במעלליו של קונאן (ועוד מדי יום!). במקום חלטורה הם מקבלים קומדיה אמיתית, כשעדיין יש מקום לתכנים מקוריים (שלא יצא לי לצפות בהם, אבל ממילא עבורי הם לא העיקר). בקיצור, בפעם הראשונה מאז שעברתי למתחרים, אני באמת מרגיש קצת מבואס על כך שאין לי HOT.

7. "המפץ הגדול", עונה 3, פרק 20. פרק חביב למדי. היה יפה לראות שהכותבים בחרו להתמודד עם הסיטואציה של הפרידה בין פני ולאונרד תוך בחינת ההשפעה שלה על שלדון והידידות שנרקמה בינו לבין פני. מסתבר שהוא לא מסוגל כל כך מהר לוותר על נוכחותה בחיים שלו למרות כל הקיטורים והעקיצות כלפיה. יפה גם לראות שלאונרד מפרגן לו ולא מתנהג ברכושנות. גם רעיון ההקבלה (הדי שקוף, יש לומר) של שלדון לילד שהוריו התגרשו והוא נקרע בין שניהם היה משעשע למדי. ועדיין, שוב פעם קיבלנו את שלדון ופני מגניבים, ושום דבר מעבר לכך. 

5. "ארץ נהדרת". עוד תכנית מאד לא מאוזנת ועמוסת בעיות. נתחיל עם הדברים הטובים: המערכון של שני כהן בתור האחות הרוסיה שמקטרת על המצב הגרוע, וברגע שהיא שומעת את המילה "פרטית" הופכת לאחות סקסית ונטולת מבטא שמציעה שלל הטבות היה מצחיק ונוקב (ושוחק נפלא, כרגיל אצלה). גם החיקוי של רפי קרסו היה מצחיק למדי, והשלמות המשפטים שלו את הזולת נראו כמו מחווה/גניבה קטנה ממערכון "The Interrupter" האגדי של קונאן או'בראיין. חוץ מזה, יובל סמו שוב חזר להבריק בקטע שבו הוא משכנע את הישראלים ברחוב "לעבוד" על הכתב האיטלקי – בינתיים, זהו המערכון החוזר הטוב ביותר של העונה הזו, לטעמי, כיוון שהוא משלב היטב בין האלתורים והנונסנס של סמו לבין האמירה החזקה על התחמנות הישראלית (שמאפיינת את כל העדות והמינים, כמסתבר). פינת הכותרות הייה מוצלחת מתמיד, המערכון הקצר עם הנאום של ההוא מ"האח הגדול" באו"ם היה אפקטיבי למדי, והקטע עם "איש הכושר" מהערוץ הרוסי הפך לקאלט אמיתי.

אבל היו כל כך הרבה דברים שלא עבדו – המערכון של "רוחייל" נראה בשבוע שעבר כאילו הוא מתחיל לתפוס גובה אבל שוב נפל השבוע, כשבעצם לא אמר שום דבר מצחיק או מעניין ודי נמאס לראות את עלמה זק מתבזבזת בתור השוליה של פרידמן שם. מערכון הפתיחה עם שני ה"יצחק תשובות" היה שטחי ומשעמם, ורק הגעתו של "אבי נמני" בגילומו המופלא של אסי כהן (רק מי שמכיר את המקור היטב יכול להבין כמה הוא תפס את הניואנסים והשטיקים של גיבור השבוע האחרון) הצילה קצת את המצב. ומה נסגר עם "הגברים של שדרות רוטשילד"? זה פשוט לא מצחיק ולא פוגע, והטקסטים כתובים בצורה כל כך מלאכותית ולא קולחת – בזבוז ענק של רעיון מצוין.  גם השיר של להקת "אפליקציה" לא היה מוצלח כל כך (למרות שהוא השתפר לקראת הסוף).



בסה"כ עושה רושם שהכותבים עדיין מנסים לתפוס כיוון אבל העונה הזו עדיין לא מצאה את השוס הגדול שלה (רק "רחוול" נראית כמו פוטנציאל קאלט, אבל גם הוא לא מלהיב). אבל מה שמטריד במיוחד הוא ההתעלמות הבוטה מהכישורים של עלמה זק ובעיקר של שני כהן. כהן הופיעה רק במערכון אחד השבוע (!), וזק התבזבזה באופן מחריד בכל התפקידים שעשתה (התפקיד שלה ב"הגברים של", למשל, מסתכם בנענוע ישבן מרופד ו...זהו, בעצם). למה ההתעקשות הזאת לתת לפרידמן ולמריאנו לבצע תפקידי נשים רבים כל כך? האם הכותבים לא מאמינים ביכולות של כהן וזק? די אבסורד, בהתחשב בעובדה שבכל פעם שהן מקבלות הזדמנות אמיתית הן מספקות את הסחורה – ובגדול.

* ו-eternally כותבת בפורום: הגברים של "ארץ נהדרת" והנשים שלא מופיעות יחד איתם.

4. בתחילת השבוע שעבר נפל דבר בכדורגל הישראלי – אבי נמני, ה"מנג'ר" (מה זה?) של מכבי ת"א פוטר מתפקידו. עולם הספורט היה כמרקחה (זר לו היה נקלע לסיטואציה היה בטוח שראש הממשלה פיטר את שר הביטחון שלו או משהו כזה). יפה עשה ערוץ הספורט כשהרים עוד באותו ערב משדר מיוחד בשידור חי לניתוח הסיבות לפיטורין וכל מה שמסביב (הספקולציות לגבי המאמן החדש, סקירת ההיסטוריה של נמני כשחקן וכמאמן וכו'). מצד שני, לא יפה עשה ערוץ הספורט כשזימן לאולפן אחד שמציג את עצמו כ"עיתונאי" כמו משה פרימו (שמתנהג יותר כמו נהג משאית מאשר עיתונאי), שלא טורח אפילו להסתיר את קשריו האישיים עם המנג'ר המפוטר (וטרח לכנות אותו "אבי" לאורך הדיון) – זה נכון ומוצדק לזמן אנשים בעלי דעות שונות, אבל לא יכולתם למצוא מישהו קצת יותר רציני מהפרימו הזה כדי שיגן על העמדה של נמני? פשוט בושה.

3. "אחוזת ווילד", פרק 1. הנה מתכון לעוגה שחייבת לצאת טעימה – קחו את היוצר של "משפחה בהפרעה" (מיץ' הורוביץ'), תוסיפו קורטוב וויל ארנט המלך (ג'וב בלות') בתפקיד ראשי ותערבבו את קרי ראסל מ"פליסיטי" בקאמבק טלוויזיוני מפואר, ומה קיבלתם? עיסה דביקה ולא ממש מחוברת. התקשיתי להבין מה הורוביץ' וחבריו ניסו להגיד בסדרה הזו – זה לא היה מצחיק מספיק (ולמעשה, לא מצחיק בכלל), הכימיה בין ארנט לראסל לא ממש קיימת, ראסל עצמה בעצם לא הייתה אף פעם קומיקאית ו/או שחקנית כריזמטית במיוחד וכל הסיפור שלהם ושל הבת הקטנה שלא מדברת אבל בעצם כן מדברת לא הצליח לחבר אותי אליו בכלל. פשוט אכזבה גדולה. ובכלל, למה yes מתאמצים למכור לנו את הבצק הלא טרי הזה (הסדרה נכשלה קשות ברייטינג ונבעטה מלוח השידורים כעבור מספר שבועות) כאילו מדובר בסופלה שוקולד? האם זה בגלל שמישהו רץ לרכוש את הזכויות עליה ועכשיו נתקע איתן ומקלל כל רגע? הממ....

2. יש בארץ חוק המחייב קיום כתוביות גם במשדרי חדשות. אז נכון - היום אין חובה על הוספת כתוביות לכל מהדורות החדשות אלא לאחוז מסויים, אבל בכל זאת. המשדר המיוחד לרגל הכרעת הדין במשפטו של משה קצב חייבה, בוודאי, עבודה של הרבה אנשים - כתבים, צלמים, עורכים, נהגים והמון אנשים שאני לא ממש מודעת לתפקידיהם. כל כך קשה להביא גם מתמללים? בערוץ 2 דווקא היה תמלול במהלך חלק מהמשדר. משמח? חלקית. אני מבינה שקשה מאוד לתמלל שידור חי. שגיאות הקלדה ולפעמים גם שגיאות כתיב מובנות לחלוטין. מטבע הדברים, יהיה עיכוב בין הדיבור ובין הופעת הכתוביות הרלוונטיות. אך הקושי בתמלול לא מצדיק, לדעתי, השמטת קטעים שלמים מהשיחה. זו בעיה שקיימת לא רק במשדרים מיוחדים כמו היום, אלא בכל תמלול שראיתי (למשל בתכנית האקטואליה לונדון וקירשנבאום). זמן העיכוב עד להופעת הכתוביות הולך ומתארך עד שבסופו של דבר מושמט קטע. לפעמים נדמה שקטעים מושמטים גם בתחילת הנאמר. בלי פתרון לבעיה הזו, התמלול, כשטורחים להציגו, לא באמת משיג את מטרתו. (מורן)

1. "טלוויזיה במיטבה". זה כל כך מתבקש שאני אכניס פה איזה משחק מילים על כך שהשם של התכנית הוא בדיוק ההיפך מהתוצאה הסופית. באופן נדיר וחריג אני אוותר על התענוג ופשוט אכתוב את הדברים כפי שהם – התכנית הזה היא פשוט טלוויזיה גרועה. פעם חיבבתי ממש את דודו ארז. כשהוא עשה את השטיק של המראיין ברחוב היו לו אפילו יציאות גאוניות. אבל... מה? למה? איך? מה זה החרטא הזה? איך נפלת, יא דודו? אני לא חושב שעלה לי אפילו בדל של חיוך מהתכנית הזאת. והכי מביך? הם אשכרה חושבים שזה מצחיק! מילא העובדה שאין בתכנית הזו גרם אחד של תחכום, אבל כל כך קשה למצוא חומר מצחיק לומר על הטלוויזיה שלנו? באמת? ושחר חסון הוא אחד האנשים הכי לא מצחיקים שחושבים שהם מצחיקים שראיתי אי פעם. התכנית הזו עשתה לי געגועים גדולים ל"לילה בכיף" (שהייתה גם היא ברובה בלתי מצחיקה בעליל).


בשולי הממיר

* ב"פרשיות סמויות" התארח מייקל סטיגר (נביד מ"90210").

* קורטני ב. ואנס (וודק מ"פלאשפורוורד") הופיע ב"המפענחת".

* ב"משפחה מודרנית" ניית'ן ליין התארח בתפקיד פפר, מארגן המסיבות ממנו מנסים קמרון ומיטשל להתחמק.



* ב"שני גברים וחצי" ג'אד נלסון התארח כבעלה לשעבר של לינדזי.

* ב"פילדלפיה זורחת" התארח ניק ווצ'סלר (קייל מ"רוזוול").

* בשבוע שעבר התארח ב"מטרה אנושית" וויליאם מייפאת'ר (אית'ן מ"אבודים", שאגב הוא גם בן הדוד של טום קרוז) וגם שם המכוער עשה צרות. השבוע עוד שחקן מוכר התארח סדרה: איש הסרטן/האיש המעשן (וויליאם ב. דיוויס) מ"תיקים באפילה". (מיס קיטי פנטסטיקו)

#* ב"זירת הפשע: מיאמי" התארח בריאן ג'יי. ווייט (מרקוס מ"גברים בגיל הזה")

***
מה יהיה לנו השבוע?
9-15 בינואר

* שימו לב: החל מהשבוע, "המשרד" ו"מחלקת גנים ונוף" עוברות מימי שני לימי חמישי.

ביום ראשון: "הדיילי שואו עם ג'ון סטיוארט" ו"דו"ח קולבר" (Hot קומדי סנטרל)

ביום שני: "העשב של השכן" 6 ו"אהבה גדולה" 4 מסתיימות, "קוגר טאון" 2 מתחילה (yes דרמה וגם HOT3) ו"מחשבות פליליות" 6 מתחילה (yes אקשן), וגם "קליפורניקיישן" חוזרת בעונה 4 (HOT3)

ביום שלישי: "שומרת סוד" 3 מתחילה (yes אקשן), "מטבחי הגיהנום" 7 ו"אקסטרים מייקאובר" מסתיימות (yes next) וגם "הבורר" 3 מסתיימת (HOT3)

ביום שבת: "האירוע" (yes SciFi)

יומיות
חדש: "בונז" עונה 4 החל  מיום חמישי (HOT Zone), "ריטה רוק" 2 החל מיום רביעי (yes קומדיה), ו-"הרווק" 13 (Family/Base).
ש"ח: כל העונות של "האנטומיה של גריי" מהתחלה (yes דרמה)
.

האירוע

HOT VOD
"קוגר טאון" 2, "קליפורניקיישן" 4, "שירות חדרים", "בובספוג" - מתורגם, "האנטומיה של גריי" 3, "בוורלי הילס" 7-8, "הסופרנוס" 5.
סרטים: "שטן" ע"פ סיפור של מ. נייט שאמלאן, "שרק לנצח", "בלתי נשכחים" של סילבסטר סטאלון.

yes VOD
"האנטומיה של גריי" עונה 1, "אחוזת ווילד", "בלו נטלי" – פרק סיום העונה, פרק הבכורה של "אימפריית הפשע" יחד עם כל מיני סרטי פשע ידועים.
סרטים: "דמדומים 3: ליקוי חמה", "תשאר קול" עם ווינונה ריידר, "הרקדן האחרון של מאו", "בלתי נשכחים" עם סילבסטר סטאלון, "גנוב על הירח". 

***
מסביב למסך המפוצל

סטנדאפיסט זכר יכול להגיע אל הבמה לא מגולח, מכריס, לבוש ברישול מכוון ומשדר משהו שרחוק מאוד מאידאל היופי הנכון לשעה זאת. נשים אמורות להגיע לבמה במיני וגרבי רשת ועקבים גבוהים ולהיראות ממש, אבל ממש טוב בתלבושת האחידה הזאת. לביקורת המלאה (אריאנה מלמד, ynet, על "קבלו אותם")

הסדרה "בקרוב אהבה", מצטרפת לפזל הקלישאה הנשית על האשה הכנועה שמתעקשת להישאר במקום בו היא לא מקבלת אהבה. התוצאה: דוקו-טראש מציצני וטלנובלי. לביקורת המלאה (סמדר שילוני, ynet, על "בקרוב אהבה")

טינה פיי חייבת לנשים התנצלות - ליז למון, בת דמותה ב"רוק 30" אולי מוצגת כשנונה, מצליחה וחכמה, אבל רק בגלל שהיא רווקה בת ארבעים, הסדרה מתעקשת להציג אותה כלוזרית ופאתטית. לכתבה המלאה (מיכל ישראלי, nana10, על דמותה של ליז למון מ"רוק 30").

עידו ישעיהו על ערוץ קומדי סנטרל החדש: אז היה שווה להחליף את "ביפ"?

עידו ישעיהו כותב על הסדרה "גדולה מהחיים" שהתחילה שבוע שעבר ב-Hot.


גדולה מהחיים

נמרוד רייס על השבוע ב"היפה והחנון": הבנים ניסו להצחיק וסיימו עם התפדחות בסופר, הבנות ניסו לעשות רדיו ועצבנו את רון קופמן.

"שפוך עליה דלי מלמעלה. אחרי זה תכניס אותה למקלחת ומשם אתה יודע, אהלן אהלן. ואל תשכח לדפוק לה את הראש בקיר". עידוד לאונס בבית "האח הגדול". גם טל לוין, עכבר העיר, כותבת על זה.

חמשת המורים הטלוויזיוניים שהיינו שמחים אם היו מלמדים אותנו

* שינויים בפאנל השופטים של "כוכב נולד": מירי מסיקה מצטרפת ל"כוכב נולד". אוחובסקי ואינטרנשיונל עוזבים

* ובאותו נושא: עברי לידר יפיק את אלבום הבכורה של זוכה "כוכב נולד 9" שתתחיל במרץ.

* משתתפי הסדרה הארגנטינאית המצליחה "כמעט מלאכים" יגיעו לישראל לשתי הופעות סיכום ב-19 במרץ 2011

* אגרת רשות השידור הופחתה: 379 שקל במקום 390 שקל

* אלכס מ"היפה והחנון" יככב בקמפיין של ביטוח 9 מיליון


ובינתיים בעולם...

* דניאל רדקליף הגיע להתארח בשעשועון "QI" של סטיבן פריי (שמשודר אצלנו בערוץ 8 בימי חמישי) - ונשלח לגיליוטינה.







* פנטהאוז יעלה ערוץ פורנו בתלת ממד.

* האתר המוערך "פוטון קריטיק" בחר - כמדי שנה - את 50 הפרקים הגדולים של השנה החולפת.במקום הראשון פרק של "TERRIERS" הפרק "המזוודה" של "מד מן" במקום השני, ו"קומיוניטי" במקום השלישי עם פרק הפיינטבול ופרק "החבר'ה הטובים" (משום מה הם ציוותו אותם יחד).

* צ'אק נוריס בסדרת פרסומות צ'כיות משעשעות לחברת תקשורת סלולרית.






 ***

רוצים לכתוב לממיר הבא? כתבו לנו
(editor@tve.co.il)

המסך המפוצל בטוויטר
המסך המפוצל


 

תגובות (18)