ארכיון המסך המפוצל > 2011

הממיר 13/2/11

היפה והחנון מושכים זמן, הקאמבק, הורים במשרה חלקית מחפפים, וגם על העוקץ, אורות ליל שישי, איך פגשתי אמא, ארץ נהדרת ועוד

מאת: איתן גשם והמערכת
פורסם בתאריך: 13/02/2011


10. "אורות ליל שישי", עונה 4, פרק 10. התימה המרכזית בפרק הזה הייתה ההתמודדות של הדמויות עם החלטות קשות ובוגרות שעליהן לקבל, במיוחד בקי ווינס. אני מאד מרוצה מהכיוון של הסיפור של בקי גם כי הוא היה עשוי מצוין, ובעיקר כי סוף כל סוף זכינו לראות בסדרה המשודרת גם ברשת ארצית הפלה שמבוצעת בפועל בעקבות החלטה מודעת ומושכלת של אשה. המעורבות של תמי בסיפור הוסיפה המון עניין, והיה מרתק לראות איך היא נאבקת בעצמה בשני מישורים: האתי – מה מותר לה לייעץ ומה לא, והאישי – להתעלם מהעובדה שלא מדובר בבת שלה אלא במישהי שאין לה השפעה עליה מלבד ייעוץ. יהיה מרתק לראות האם ה"ייעוץ" הזה לא יפתח תיבת פנדורה בהמשך. בגזרה של וינס ראינו אותו מקבל החלטה לא פחות בוגרת – אמנם מטופשת אבל כזו שאפשר להבין את מניעיה – לחזור לעולם הפשע כדי להציל את אמו מההתמכרויות הבלתי נגמרות האלה. חוץ מזה, היה מעניין לראות את הסיפור של וירג'יל, אביה של ג'ס, שכנראה עזב את עולם הפוטבול בטריקת דלת ובכך הרחיק את עצמו גם מילדיו, כיילב וג'ס, שמאד אוהבים את המשחק ומצפים לתמיכה שלו. ההחלטה של וירג'יל לבוא למשחק של כיילב עשויה להוות צעד ראשון להשלמה שלו שהמשחק הוא חלק מחייו ושאי אפשר למחוק אותו לגמרי מהזיכרון. יופי של פרק!

9. "קוגרטאון", עונה 2, פרק 5. הפרקים הטובים באמת של הסדרה הזו הם אלה שמשלבים בין סיפורים אנושיים עם פן רציני לבין ה"שטיקים" המטופשים של הדמויות. הפרק הזה עשה עבודה טובה במובנים האלה. שני ה"כוכבים" היו הפעם בובי ולורי, אולי שתי הדמות הכי קריקטורות ודווקא העובדה הזו הפכה את הסיפורים שלהם ליותר נוגעים ללב. לורי פרקה את העול בנוגע לפרידה מסמית וניכר היה עליה שהיא הייתה זקוקה לתמיכה מהסביבה הקרובה כדי להתגבר על העניין, ואילו בובי הבין שג'ולס מתייחסת אליו כאל בובה והראה לה שהוא מסוגל גם לעמוד על שלו כשצריך. אהבתי את העובדה שהוא דווקא די פקשש עם הלקוח הראשון שלו, אחרת זה באמת היה הופך צ'יזי מדי. חוץ מזה, היו עוד המון רגעים קטנים ומשעשעים: האושר של אבא של סמית' מהפרידה והנוכחות שלו עם הגולף לאורך הפרק, השיפור המפתיע ביכולות של אלי במשחק המטבע והקופסא, ובמיוחד הקטע של ג'ולס, לורי וגרייסון שהוכיחו לאלי שהיא טיפשה כמותם והתלהבו מכך עד מאד באופן שגם הצחיק וגם ריגש קצת.

8.5. "אימפריית הפשע", עונה 1, פרק 3. בשני הפרקים הראשונים לא ממש התפעלתי מהדמות של נאקי, אבל בפרק הזה היה שיפור באפיון שלה. מה, בעצם, גורם לנאקי לצאת מעורו כדי לעזור לג'ימי ולמרגרט כשהוא יודע שהמהלכים האלה מעצבנים את סביבתו הקרובה, קרי: אחיו (השריף איליי) והחברה שלו (לוסי)? האם זה מתוך חמלה בלבד או שמדובר במשהו יותר מזה? במהלך הפרק נרמז לנו לא פעם כי האופציה השניה היא ההגיונית יותר – נאקי רואה בג'ימי כמעין "בן" (ובמהלך הפרק אף עולה האפשרות שהוא אביו הביולוגי) ולכן מוכן לסלוח לו על כך שפעל מאחורי גבו ולהגן עליו מפני ואן אלדן, ושלא במודע – מפני לאקי לוצ'יאנו. ואילו באשר למרגרט התמונה ברורה עוד יותר – יש לו רגשות כלפיה אבל הוא מנסה להסתיר אותם כדי לא להתמודד עם העניין. מעניין לראות שלוסי התמימה, כביכול, קולטת את העניין במהירות ומזהה במרגרט כמתחרה פוטנציאלית על ליבו של נאקי, בעוד שהוא עצמו לא ממש יודע מה לעשות ומוצא בסוף פתרון זמני לא רע – הג'וב שהוא מסדר למרגרט בחנות שומר אותה קרוב אליו אבל עדיין לא מכניס אותה הביתה. חוץ מזה, ון אלדן ממשיך להיות מופרע לגמרי אבל די מעניין (במיוחד בסצינת החקירה של הבחור היהודי), צ'וקי ווייט (בגילומו של מייקל קנת' וויליאמס המדהים) נראה כמו אחלה דמות ומאד אהבתי את טקטיקת ניהול המו"מ שלו וקשיי התקשורת בינו לבין נאקי (על רקע השימוש שלו בסלנג). נראה כיצד יתפתחו הדברים, אבל בינתיים זה נראה לא רע בכלל.



8.5. הרחתי את זה מגיע, את חילופי הזוגות האלה אצל "היפה והחנון". נראה שערוץ 10 גמר אומר להאריך את העונה ככל הניתן. טריק החזרת שני זוגות + בחישת שלושה מהם קנה להם שבועות של המשך עונה. לא אגיד שזה לא מסקרן, ודאי הרכב הזוגות החדשים ייצוק עניין רב ואפילו אפשר למצוא לו צידוק במסגרת החתירה לשינוי של היפות והחנונים, שחלק ניכר ממנו הוא סתגלנות, לפחות אצל הבנים. אבל מצד שני, ככה קורעים את אלכס מליטל ולהפך? כן, הפרידה של אור ונלה פחות דרמטית, על אף בכייה של האחרונה. ראינו כל מה שאפשר לראות מהם, כולל ריב משמעותי ראשון, ואם לא נפרדים מהם אז התאווררות מהחיבור ביניהם תעשה לי ולתוכנית טוב. מצד שלישי, טריפת שלושת הזוגות הללו מותירה את שני הזוגות האחרים שנותרו כפי שהם בעמדת יתרון די עצומה, לא?

מעבר לזה היה פרק שגרתי למדי. משימת הבנות כשינניות חינניות הוצגה בארכנות יתרה והילדים האלה אכן היו בלתי נסבלים, ואצל הבנים היה דווקא מעניין וממצה יותר. בשני המקרים לא הבנתי איך המתמודדים לא רואים מבעד למניפולציות שנעשות עליהן - את העובדה שהורו לילדים להשתולל מחד ושהזוג שבא לייעוץ הוא בכלל צמד שחקנים (הוא היה מצוין, היא צריכה לעבוד משמעותית על הפוקר פייס שלה). איזה זוג אמיתי בר דעת עם בעיות אמיתיות ילך למתמודדים בריאליטי כדי לקבל ייעוץ? חוץ מזה, מברוק לשגיא על הלוק החדש. יפה בהרבה ועכשיו לימור יכולה לחבק אותו בלב שלם.
(yaddo,
http://tv.agenda.co.il)

8. "ארץ נהדרת". כמו תמיד, היו רגעים מאד משעשעים ומוצלחים לצד רגעים ממש מביכים. נתחיל עם ה"שוס" הגדול של התכנית – מערכון האולפן הארוך על "איקאה". כן, הוא נמתח קצת יותר מדי ולא הכל היה מצחיק, אבל הוא היה כתוב מצוין ברובו: ה"הנחיה" של יאיר לפיד, השימוש בכל הקלישאות המשומשות ובעיקר האנלוגיות החוזרות בין טרגדיות אנושיות לבין שריפה של מוצר העבירה את המסר החזק בצורה אפקטיבית מאד. בנוסף, הדמויות הקבועות השתלבו היטב במערכון (במיוחד חיים הכט, כשקשת ליבליך הפתיעה לטובה) והקצב הזכיר את הימים הטובים של התכנית. חוץ מזה, אהבתי את "משחק השלשות" בהקשר של בני גנץ (קצת מזכיר את "תוצאות בחינות הבגרות" המעולה שנגנז, משום מה), את כותרות העיתונים על מצב הלחם ("ביבי נלחם בהשמנה". ענק!), את מערכון הפתיחה עם ביבי ושטייניץ (בתור עציץ) שלא לגמרי מימש את הפוטנציאל שלו, אבל השתפר בקטע של "לעוף על הגלון" ("יש כאן סניף של רמי לוי", מעולה...), המערכון של "מרחק נגינה" די מצא חן בעיני, במיוחד בזכות העובדה שיוקנת קיבלה סוף כל סוף הזדמנות לבטא את עצמה מעט ומערכון התקלה בפייסבוק הצחיק אותי מאד (וכלל הופעת אורח מרנינה...).  ממש לא אהבתי את המערכון על אמה של בר רפאלי שלא הצחיק אותי אפילו לרגע ואת המערכון המעפן על "שודדי המרמרה" שאין לי מושג מי אישר אותו לשידור בכלל. גם ה"פרלמנט" אכזב הפעם בקטע לא מצחיק ולא רלוונטי ו"תותח בהסברה" כרגיל עשה את העבודה אבל די חזר על ה"שטיק" בלי לחדש יותר מדי. ועדיין, המערכון של "איקאה" היה שווה הכל (לטעמי, מערכון האולפן הטוב ביותר של העונה יחד עם ה"משפט" שליברמן עשה לקיציס).



8. אני לא מצפה להרבה מ"קאמבק" בשלב הראשון, כך שהעובדה שהתוכנית הראשונה הייתה ככה-ככה וסבלה מחולאים לא מעטים לא מפריעה לי. גם "הרצועה" לא נעשתה "הרצועה" בן לילה, אלא נדרשו לשם כך חודשים. עם זאת, הבעיה בתוכנית הראשונה של "קאמבק" היא שנדמה שהיא מנסה בכוח להשתחל לנישה הקאלטית. זה היה בוטה במיוחד עם דמותו של קיא ז'ונג איל, "מנהל ערוץ 2", שכבר בפרק הראשון התאמצה לטבוע מטבע לשון בהשתתפות הקהל. קחו רגע צעד אחורה, תנשמו, תנו לדברים לקרות באופן אורגני. הדמויות יגדלו, ימצאו את עצמן ויהיה בסדר. שתי התוכניות הבאות כבר היו משעשעות בהרבה. הניסיונות של הרב כהנא לגרום לסובבים לומר שהוא צדק, הניסיונות של טרומפלדור לקבל כל פטור אפשרי במסגרת שירותו הצבאי, שירי הכחשות השואה של הלהקה הדרום אמריקנית, רשימות אוחובסקי וגם סנדי הפתיין - כולם היו חביבים להפליא. מה שצריך להעיף בדחיפות זה את קטעי הפליקס האלה. בפרק הראשון חשבתי שזה משהו חד פעמי, אבל נראה שהם בעניין של להראות קטעים מפגרים של אנשים נופלים וקופים שמשתינים על עצמם. מיותר ומטומטם.
(yaddo, http://tv.agenda.co.il)

8. "העוקץ", עונה 3, פרק 1. תחילת העונה החדשה היתה קצת חלשה, אבל גם השנייה נפתחה לאט והשתפרה במהירות. דברים שאהבתי: הבריחה מהכלא שהיתה כנראה מצליחה אלמלא נייט שסירב לעזוב אותו, העובדה שבסוף כן נאלץ לברוח ולכן הוא והחבורה נמלטים מהחוק, ואיך שהשחיתות שהתגלתה בפרק היא לא רק צירוף מקרים אלא סוג של "אודישן" ליכולותיו. לא אהבתי: הדמות של המפעילה החדשה, סוג של איטלקייה שאמורה להיות סקסית עם מתח מיני עם נייט אבל בפועל הצליחה רק לעצבן, והארגון שבשבילו היא עובדת מסתורי מדי, לא מנומק, אבל גם לא מעניין (אולי נגלה עוד בהמשך). לכאן ולכאן: מה יקרה עם הרעיון החדש של "ביג באד" (הם אפילו אומרים את זה במפורש) והקונספט החדש שאליו מוליכים אותנו - עלילה עונתית מתמשכת ו"עוקצים" שבועיים. מאד דומה לקונספט של "סוכן מחוק".

והערה חשובה - כפי ששמנו לב בעונה הקודמת "העוקץ" ממשיכה בקידום אג'נדיה חברתית (יש שיאמרו סוציאליסטית).  הפעם, בהתאמה לאירועים שכמעט קרו גם בישראל הם מפנים ביקורת אל התהליך של הפרטת בתי הסוהר. חבל רק שבמקום להביא עלילה שתמחיש בצורה קצת יותר מעמיקה על הבעיות המוסריות ובתחום זכויות האזרח, המציאו תרחיש מופרך לגמרי. נכון שאחת הביקורות הקשות נגד תחום ההפרטה הוא שלעסקים יש אינטרס בהגברת הכליאה והם מפעילים לובי פוליטי להחמרת הענישה, אבל סיפור על מנהל בית כלא שחוטף אנשים תמימים ומכניס אותם למאסר הוא כל-כך מגוחך עד שביקורת מוצדקת הולכת לאיבוד. וחבל כי בעבר הביקורת עבדה טוב בתוך סיפורים סבירים מאד. נקווה שגם במקרה זה המגמה תשתפר כי סה"כ הפרק היה לא רע והביקורת חשובה. (אסף רזון)


The new girl in town

7. "מחלקת גנים ונוף", עונה 2, פרק 11. האמת היא שהפרק היה די טוב, אבל יחסית לפרקים הקודמים הוא היווה ירידה קלה ברמה. יפה היה לראות שוב את טום מוצג באופן רציני ואנושי ולא כליצן חסר העכבות, כפי שהוא מצטייר בד"כ. אין ספק שהסיפור של הגירושין מוונדי פגע בו והוא מתקשה להתאושש מהמכה שניחתה עליו. מעניין יהיה לראות מה יקרה אתו בהמשך. את הפנינה הקומית סיפק, כמו תמיד, רון סוונסון. הקטעים שלו עם לסלי במועדון החשפנות היו היסטריים לגמרי, וכל הקטעים עם החיבה שלו לאוכל פשוט קורעים אותי מצחוק. הסיפור של המשולש אנדי-אן-מארק היה פחות מוצלח ודי צפוי. אנדי הצליח לשעשע אותי מדי פעם עם ניסיונות ה"הפרעה" הפתטיים שלו כלפי אן ומארק אבל היו לו רגעים מוצלחים יותר.

6. "איך פגשתי את אמא", עונה 6, פרק 2. מבחינה קומית הפרק הזה היווה כישלון די גדול. אני לא זוכר שצחקתי בקול רם אפילו פעם אחת, והרבה בדיחות פשוט נראו סתמיות. אבל כמו תמיד בסדרה הזו – גם פרקים לא מצחיקים יכולים להותיר חותם בזכות הדגש על הרגש. הפעם היה זה הסיפור של בארני. היה ברור שמתישהו הוא יגלה את הסוד על אביו, אבל הסיפור נבנה בצורה נוגעת ללב ויפה, והקטע שבו ראינו את אמא של בארני משקרת לו בתור ילד היה ממש מרגש. פרנסס קונרוי וויין בריידי היו מצוינים. בסיום הפרק למדנו שבארני כנראה לא רוצה קשר עם האב האמיתי, אבל נדמה לי שלא קשה יהיה לנחש שיש סיכוי לא רע שהוא ישנה את דעתו בהמשך.



5. "הורים במשרה מלאה", עונה 2, פרק 4. אני חושב שמצאתי מה מפריע לי בעונה הזו לעומת העונה הקודמת. זה לא שהסדרה לא מהנה ולא מושכת אותי, אבל אם בעונה הקודמת הרגשתי שהיו עלילות נמשכות שלא פחדו לחדד קונפליקטים קשים בין הדמויות, הרי שבעונה הזו המתחים נסגרים במהירות, ולמעשה, רוב הפרקים בנויים באופן שבו הסיפורים "נסגרים" עם סוף טוב ואופטימי. אבל מה לעשות שבחיים זה לא ממש ככה. אז כששרה נותנת לדרו עצה שמתגלה כלא טובה עבורו והוא כועס עליה עד סיום הפרק הם עושים שיחה טובה והכעס עובר, כמו בסיטקומים המעפנים של פעם. גם הסיפור של ג'זמין וקרוסבי הגיע – לפחות כך נראה כרגע – לפתרון "נוח" מאד, כשג'זמין חוזרת העירה. וחבל, כי נראה שקרוסבי עובר תהליך התבגרות והבנה מעניין לגבי אחריותו כהורה. העלילה של ג'ואל, למשל, אמנם הייתה חביבה ונחמד לראות אותו מתרפק על אהבת הילדים בכיתה, אבל גם פה העסק היה מתקתק וצפוי מדי. מה היה קורה אם היה מתברר שהילדים לא כל כך אוהבים אותו? זה לא היה מעניין יותר מבחינה תסריטאית? לטעמי, כן, וחבל שהם לא מנצלים את כל הפוטנציאל של הסדרה.

1. יום שישי, שעות הערב המוקדמות. חוסני מובארק מודיע כי הוא עוזב באופן רשמי ומסיים את תפקידו כנשיא מצרים. בערוץ 2 ובערוץ 10 ממהרים לעלות לשידור עם דיווחים חיים באולפן פתוח, ורק הערוץ הראשון משדר לו איזו תכנית סתמית כאילו לא התרחש כרגע אירוע היסטורי בעל השלכות על האזור שבו אנו חיים. האמת היא שהסיפור יכול היה להיות הרבה יותר אירוני ומשעשע אם מנהלי הערוץ היו נמנעים מלהפריע לשידור בשל העובדה שבאותה שעה משודר הסרט בערבית...


בשולי הממיר

* בפרק של "המשרד" התארחה מליסה רוץ' (ברנדט מ"המפץ הגדול") בתפקיד קאת'י.

* ב"הלוחשת לרוחות" התארחו בריאן באט (סלבטור מ"מד מן"), מייק פרל (קפטן האניקאט מ"מ.א.ש", "פרובידנס") וכריסטין אסטברוק (מרתה הובר מ"עקרות בית נואשות") שהופיעה גם בפרק הקודם.

* ב"גדולה מהחיים" התארחו ג'ורג'יה פוקס (שרה סיידל מ"זירת הפשע") בתור לקוחה, אליוט גולד (מהמון דברים) בתור לקוח שהוא שחקן מזדקן נודניק, וטים גאן מ"פרוייקט מסלול" קפץ לביקור קצר בחלומה של ג'יין/דב, בתפקיד עצמו. (מורן)

* ב"בונז" כרגיל התארחו המון שחקנים מוכרים: ביום שני דנה דייויס (צ'סטיטי מ"10 דברים שאני הכי שונאת אצלך", פלישיה ג'ונס מ"התשעה", מוניקה מ"גיבורים") בתור בתו של קורבן הרצח, לינדה פרל (הלן, אמא של פאם מ"המשרד") בתור נדבנית מיליונרית. ביום שלישי היו ג'ון פייפר פרגוסון (תומס ורגיס מ"קפריקה", ג'ו וידון מ"אחים ואחיות") בתור פיזיקאי עיוור, ובילי גיבונס מזי זי טופ חזר להתארח בתור אבא של אנג'לה. ביום רביעי מים ביאליק (בלוסום מ"בלוסום" ואיימי פארה פאולר מ"המפץ הגדול") בתפקיד קטן כחברתה הטובה של קורבן הרצח. ביום חמישי סטיבן פריי חזר להתארח בתפקיד פסיכולוג חובב ברביקיו וטניה ריימונד (אלכס מ"אבודים") הופיעה בתור חברתו של הנרצח. (מורן)


טניה ריימונד ב"בונז"

* ב"האנטומיה של גריי" התארחו פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה"), דיאן פר (מייגן מ"מספ7ים") וכריסטיאן קלמנסון (טום מ"זירת הפשע: מיאמי", ג'רי מ"בוסטון ליגל" והוא גם היה בלתאזר בגיגית בעונה השניה של "באפי").

* ב"המנטליסט" התארחו ק. קאלאן (מרתה קנט מ"לויס וקלארק") ו-וויליאם לאקינג (פירמונט מ"ילדי האנרכיה").

* מייקל אילי (מרשל ווגל מ"פלאשפורוורד" ודארווין מ"תא רדום") התארח ב"קליפורניקיישן".
* ב"פילדלפיה זורחת" מופיע כבר פעם שניה העונה טראביס שולדט (קית' מ"סקרבס").

* ב"פיוצ'רמה" התארחו קולותיהם של מאט גרונינג (יוצר הסדרה) בתפקיד ראשו וקייטי סאקהוף הייתה Grrrl.


קייטי סאקהוף ב"פיוצ'רמה", סקסית כתמיד

* בפרק פתיחת העונה השלישית של "העוקץ": למי שתהה למה הקרבן השבועי נשמע ונראה בדיוק כמו אחת הדמויות הקבועות, משחק אותו אדווין הודג', אחיו של אלדיס הודג' (הארדיסון). (אסף רזון)


* בפרק פתיחת העונה הרביעית של "בניחוש חוקר" - את הגנב הבריטי ה"אלגנטי" גילים קארי אלווס (ווסלי מ"הנסיכה הקסומה" פלוס 20 שנה, 20 קילוגרם וסנטר. היה קשה לזהות). (אסף רזון)

* ב"שומרת סוד" העד השבועי היה לואיס לומברדי (אדגר מ"24"). (אסף רזון)

* ב"קאסל" הכלה ששושבינתה נרצחה ומתגלה כאקסית המיתולוגית של קאסל, הייתה אליסה מילאנו. (אסף רזון)

* ב"על טבעי" סטיבן ויליאמס (הקפטן מ"רחוב ג'אמפ 21" ומר אקס ב"תיקים באפלה") חזר להתארח בתפקיד רופוס והביא איתו גם את מארק שפרד (באדג'ר מ"פיירפליי", ג'ים סטרלינג מ"העוקץ" ועוד הרבה דברים אחרים) בתפקיד קראולי. בתפקיד השכנה שמחזרת אחרי בובי, ג'ניפר אספן (קנדרה מ"גלי",דפני מ"שולחן לחמישה") ובתפקיד השד/ה שרון טיילור (פאורה מ"סמולוויל",אמליה בנקס מ"סטארגייט אטלנטיס"). הקול של קריין החדשות הוא אלאן אקלס,אביו של ג'נסן אקלס (דין בסדרה). (אסף רזון)

* ב"שני גברים וחצי" קורטני תורן-סמית ("מלרוז פלייס","אלי מקביל","החיים על-פי ג'ים") חזרה לתפקיד לינדזי שיוצאת עם אלן. בתפקיד בעלה לשעבר הפסיכי: כוכב האייטיז ג'אד נלסון ("סוף סוף סוזן","מועדון ארוחת הבוקר") שהיה חלק מהחבורה שכללה גם את צ'ארלי שין בשנות ה-80 אבל למרבה הפליאה מעולם לא הופיעו יחד חוץ מהבלחת-אורח בסרט נשכח. (אסף רזון)


ציטוט השבוע

"אני מדיום. ראית המנטליסט נכון? זה כמו שם. רק שהבחור הזה מזוייף. מדיום מזוייף. יכול להראות אותו דבר בדיוק בצורה מטרידה. ממש העתק". שון וגאס מנסים לעבוד עם משטרת קנדה, ברגע של מודעות עצמית / "בניחוש חוקר". (אסף רזון, משתלט על הממיר)

***
מה יהיה לנו השבוע?
13-19 לפברואר


ביום ראשון: "המשפחה" (ערוץ 2), "חוק וסדר" 19 מסיימת עונה (ערוץ 1)

ביום שני: "הישרדות 10: איי קמרינס" (ערוץ 10)

ביום שלישי: "אדמה" (HOT3)

ביום רביעי: "דטרויט 1-8-7" (yes אקשן)

ביום חמישי: "הבלתי רגילים" (yes SciFi), "חוק וסדר: כוונה פלילית" 9 (yes אקשן), "קרלוס", מיני-סדרה (ערוץ 1)


* ביום רביעי שבוע שעבר התחילה עונה 10 של "חוק וסדר: מדור מיוחד" (ערוץ 1)

יומיות
ש"ח: "חסמבה דור 3" החל מיום רביעי (HOT3), "מחסן סודי 13" החל מיום שלישי (yes SciFi)

HOT VOD

"בוורלי הילס" עונות 9-10, "מכושפות" 8, "עקרות בית נואשות" 3, "זהות בדויה" 4, "דם אמיתי" 2.
סרטים: כמו יום ולילה (טום קרוז וקמרון דיאז), מגודלים (אדם סנדלר)

yes VOD
"ספרטקוס: דם וחול" - הגרסה הלא מצונזרת, כל העונה.


ספרטקוס: דם וחול

***
מסביב למסך המפוצל

מה שחשוב באמת נעלם מן העין בסרט הזה: עד כמה מעורב הרב ביום-יום של הפוליטיקה הש''סניקית? מה הוא עושה עם תופעות כמו הרב אמסלם? לביקורת המלאה (אריאנה מלמד, ynet, על סרט התעודה על הרב עובדיה יוסף ברצועה החדשה של אמנון לוי)
גם זיו יצחקי לא חוסך בביקורת.

"רמזור" האמריקנית, אם נסכם אותה במשפט אחד, לא מצחיקה כמו אחותה הגדולה הישראלית. ובכל זאת, בפרק הבכורה של הסדרה בארצות הברית הורגש היטב הטאץ' של אדיר מילר. לביקורת המלאה (ערן בר-און, ynet, על פרק הבכורה של "רמזור" האמריקנית)
וגם חן חדד כתבה על "רמזור".

במקום לסייע לאישה שהזעיקה את צוות התוכנית, החליט גל לשלוח אותה לקו האש ובכך ללבות את הסכסוך בינה ובין בעלה. האם גם הריאליטי הזה מנסה לעורר פרובוקציות? לביקורת המלאה (זיו יצחקי, עכבר העיר אונליין, על "משפחה חורגת")

סדרת הריאליטי "הכי גאות - הסיפור האמיתי" אולי לא מייצגת לסביות בצורה מושלמת ורב גונית, אבל היא בכל זאת המוצר שהכי מתקרב לתאר מציאות אמיתית של בנות שאוהבות בנות. לביקורת המלאה (טל לוין, עכבר העיר אונליין, על "הכי גאות - הסיפור האמיתי")


The Real L Word

מי שצריך עוד הוכחה לכך שאין יותר רעיונות מקוריים בעולם, שיעיף מבט על רשימת הסדרות שמפתחות הרשתות האמריקאיות. בתפריט: עיבודים של קומיקסים, גירסאות מחודשות ללהיטים ישנים וסדרות שמתרחשות בעבר. ותודה רבה לדון דרייפר. לכתבה המלאה (עידו ישעיהו, עכבר העיר אונליין, על הטרנדים הכי חמים במסך הקטן)

אם פעם היה נהוג לחשוב שרק כוכבי קולנוע כושלים עושים את המעבר לטלוויזיה, היום גם השמות החמים ביותר בהוליווד עוברים למסך הקטן ולהיפך - כוכבי טלוויזיה מגיחים אט אט במסך הגדול. למה הם עושים את זה והאם זה באמת משתלם? לכתבה המלאה (חן חדד, עכבר העיר אונליין)

מעשה בבולבול ושדיים: הערת אגב בוטה שחמקה לה אל מחוץ לקירות חדר ההפקה, הביאה בסופו של ערב להדחה תמוהה ובלתי הגיונית, שהתרחיש היחיד אשר יכול להסביר אותה הינו: "הכל תוכנן מראש ולווה בפיצוי כספי". לביקורת המלאה (בלנדר, עכבר cafe, על הפרשה השערורייתית ב"אח הגדול")

נמוכי הקומה בישראל יוצאים נגד אלעד גפני: "הוא משפיל אותנו, מביך אותנו והורס את התדמית שלנו". ערן סוויסה בראיון עם עוד מנפגעי "האח הגדול".

"ממה מורכבת כותרת השן? אימיול". נמרוד רייס כותב על "היפה והחנון".

* האם "ארץ נהדרת" גונבת בדיחות משורות הסטטוס שלכם?

* מיכל ינאי תנחה את גמר "לרדת בגדול" במקום ציפי שביט ששברה את רגלה לפני מספר שבועות.


בינתיים בעולם

צ'רלי שין יממן עלות הפקת "שני גברים וחצי".


 ***

רוצים לכתוב לממיר הבא? כתבו לנו
(editor@tve.co.il)

המסך המפוצל בטוויטר

תגובות (6)