המסך המפוצל

מלך הכוכב, מתחילים עכשיו!

הגמר בשבת הקרובה - בואו לעדכן את הניחושים שלכם!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 06-06-2011
48 תגובות

השנה שעברה סימלה את סיומו של משחק "מלך הכוכב" הוותיק שרץ כאן באתר במשך שבע שנים. והנה, עמוק בתוך העונה התשיעית של "כוכב נולד", החלטנו להעלות גרסה מעט מצומצמת של המשחק. הפעם לא צריך לנחש כמה פעמים יגיד צדי "תראה", או כמה פעמים נשמע מילה מסוימת משיר כזה או אחר. כל מה שאתם צריכים, זה לנחש מספר מועט של שאלות, שיעניקו לכם נקודות ככל שהעונה תתקדם.


שימו לב. הפעם אין טפסים חדשים. זה הטופס היחיד. ניתן לעדכן אותו בכל שלב שתחפצו, כאשר כל שינוי שתעשו ישפיע על הניקוד שלכם. אין צורך לעקוב אחרי המשחק מדי שבוע. כל מה שצריך זה לענות על השאלות הללו מתי שמתחשק לכם, בהתאם להתפתחות התוכנית, כאשר הנקודות שתזכו בהן יחושבו בהתאם לזמן שבו עניתם על השאלות.


אז מה דעתכם. שנשחק במשחק "מלך הכוכב המקוצר"?


מלך הכוכב 9


1. מי יהיה המודח הבא?
ניתן לעדכן שאלה זו עד לפתיחתה של כל תוכנית הדחה. אם מי שבחרתם לפני פתיחתה של תוכנית הדחה כלשהי אכן יודח תזכו ב-20 נק'

2. בתוכנית הגמר, מי יהיה המועמד המועדף על השופטים?
ניתן לעדכן שאלה זו עד לפתיחת הגמר. כל שופט שידרג את המתמודד שבחרתם במקום הראשון יעניק לכם 3 נק'. כל שופט שידרג את המתמודד שבחרתם במקום השני יעניק לכם 2 נק'. הכוונה היא אך ורק לדירוג הראשוני של השופטים (במקרה שיהיה גם דירוג נוסף).

המועמד המועדף על השופטים: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דוד לביא חגית יאסו לירון רמתי

3. בתוכנית הגמר, מי יהיה המועמד הפחות מועדף על השופטים?
ניתן לעדכן שאלה זו עד לפתיחת הגמר. כל שופט שידרג את המתמודד שבחרתם במקום האחרון יעניק לכם 2 נק'. כל שופט שידרג את המתמודד שבחרתם במקום הלפני אחרון יעניק לכם נקודה אחת. הכוונה היא אך ורק לדירוג הראשוני של השופטים (במקרה שיש גם דירוג נוסף).

המועמד הפחות מועדף על השופטים: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דוד לביא חגית יאסו לירון רמתי

4. מי יהיה הכוכב הנולד?
ניתן לעדכן שאלה זאת מתי שתרצו עד לפתיחת תוכנית הגמר (שיתקיים במוצ"ש, 23/7/11). עבור כל יום שבו תבחרו בשאלה זו בכוכב הנולד תזכו ב-3 נק'. כך שאם לדוגמא בחרתם היום במי שהולך להיות הכוכב הנולד ושיניתם את הבחירה בעוד שבוע מהיום, זכיתם על השבוע הזה ב-21 נק' (שלוש נקודות בכל יום).

הכוכב הנולד: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דוד לביא חגית יאסו לירון רמתי

5. מי יסיים במקום השני?
ניתן לעדכן שאלה זאת מתי שתרצו עד לפתיחת תוכנית הגמר. עבור כל יום שבו תבחרו בשאלה זו במתמודד שיסיים במקום השני תזכו ב-2 נק'.

המקום השני: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דוד לביא חגית יאסו לירון רמתי

6. מי יסיים במקום השלישי?
ניתן לעדכן שאלה זאת מתי שתרצו עד לפתיחת תוכנית הגמר. עבור כל יום שבו תבחרו בשאלה זו במתמודד שיסיים במקום השלישי תזכו בנקודה אחת.

המקום השלישי: נא לבחור אפשרות אחת אשאר עם הבחירה הקודמת שלי דוד לביא חגית יאסו לירון רמתי


כינוי 
אימייל
שלח לי העתק של הטופס אל האימייל שהזנתי