המסך המפוצל

אז מה עם הסכפ''שים של באפי?

או התשובה לשאלה: מתי כבר יהיו סכפ"שים לעונות הראשונות?

מאת: המערכת

פורסם: 02-08-2011
9 תגובות

כידוע, אחד הפרוייקטים החשובים והמושקעים בתולדות האתר היה פרוייקט הסכפ"שים (סיכומי פרקים שבועיים) של באפי ושל אנג'ל, במסגרת שער באפי של האתר. יחד עם זאת, מאחר שהפרוייקט ליווה את הפרקים "בזמן אמת" (עד כמה שהיה ניתן) והתחילו בעשייתו רק בשלב שבאפי הייתה בעונותיה המתקדמות יותר, רשימת הסכפ"שים של "באפי" מעולם לא הושלמה, וכך עד היום (כמעט) לא נכתבו סכפ"שים על פרקי ארבע העונות הראשונות.


השלמת הסכפ"שים ה"אבודים" נותרה, אפוא, בגדר משימה שידענו תמיד שברצוננו לבצע, אבל ככל שהזמן חלף כך הלכה המשימה ודמתה יותר לחלום מאשר למציאות אפשרית. ובכן - לא עוד! החלטנו לנצל את האירוע החגיגי של עשור למסמ"צ כדי לקדם את השלמת הסכפ"שים האבודים אחת ולתמיד. לשם כך, גייסנו כמה מהכותבים הוותיקים שיסייעו לנו בכתיבת הסכפ"שים של העונה הראשונה. בימים הקרובים יעלה הסכפ"ש הראשון שמסכם את שני הפרקים הראשונים של הסדרה (המהווים, למעשה, פרק אחד ארוך), ולאחר מכן יועלו, בשלבים, יתר הסכפ"שים של העונה הראשונה.  


וכאן, גולשים יקרים, מגיע החלק שלכם. כדי לקדם את כתיבת הסכפ"שים של העונות הבאות אנו זקוקים לכוח אדם נוסף, ונשמח מאד אם תתנדבו לסייע לנו בכך. כל מה שנדרש מכם הוא להיות בעלי תשוקה לכתיבה ואהבה לסדרה (ואולי גם "תיאלצו" לצפות שוב בפרקים מהסדרה. מה לעשות, כתיבת סכפ"ש כרוכה בהקרבה של ממש!). רוצים להיות חלק מהפרויקט המושקע הזה? רוצים לנתח פרקים של באפי ולספק לגולשים האחרים תובנות ורעיונות משלכם? צרו קשר!