המסך המפוצל

משחק הסדרות - סיכום הסיבוב הראשון

תוצאות הסיבוב הראשון במשחק הסדרות. עדיין לא מאוחר להצטרף למשחק ולזכות בפרס!

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 17-09-2011
23 תגובות

הסיבוב הראשון של המשחק מתוך ארבעה כבר מאחורינו. הטופס השני כבר נמצא באתר וניתן, ואף רצוי, לשלוח את הניחושים שלכם. אז למה שלא נסכם את הסיבוב הראשון?

"רינגר", הסדרה החדשה של שרה מישל גלר, שמופיעה בה בתפקיד כפול פתחה עם רייטינג סולידי למדי של 1.2 בקרב גילאי 18-49, דבר שלא ממש הפתיע כמעט אף אחד. הניחוש הממוצע על הפרק עמד על 1.3 ושלושה מנחשים קלעו בדיוק לנתון הנכון: june, liran ועוטק.

הקומדיה החדשה של וויל ארנט וכריסטינה אפלגייט הפתיעה רבים מהמנחשים כשפתחה עם רייטינג של 3.7 בקרב אותם גילאים. הניחוש הממוצע עמד על קצת יותר מחצי מזה - 1.9. אף אחד לא הצליח לנחש במדויק את הנתון הסופי של "Up All Night", אבל המשתתף שהיה הכי קרוב לכך, הוא גם אחד משלושת המשתתפים שניחשו במדויק את הנתון שהשיגה רינגר. עוטק ניחש 3.4 וזכה ב-17 נקודות נוספות, יותר מכל משתתף אחר. ועכשיו, הוא כבר מצא את עצמו לבד במקום הראשון, במרחק של תשע נקודות שלמות מהאיש הכחול שבמקום השני, שגם דורג במקום השני בניחושי "ערים כל הלילה" (עם ניחוש של 3.1 ו-14 נקודות).

פתיחת העונה השלישית של "יומני הערפד" קיבלה רייטינג של 1.5, מרחק לא קטן מהניחוש הממוצע שעמד על 2.0. לא פחות מחמישה משתתפים ניחשו במדויק את התוצאה שהשיגו הערפדים. מדובר בדורון ז, ב-offekg, בעוז, ב-june וברכזת תרבות. עוטק, המוביל שלנו הלך על ניחוש של 1.3, שזיכה אותו בלא פחות מ-13 נקודות שהשאירו אותו במקום הראשון.

הסדרה האחרונה בטופס, "The Secret Circle" השיגה רייטינג של 1.3. הניחוש הממוצע הפעם היה קרוב יחסית ועמד על 1.5. מספר המנחשים שדייקו עמד הפעם על ארבעה - רכזת תרבות (שוב. כל הכבוד!), Qiwy, נורית ו-slayeret bojarsky. עוטק הסתפק הפעם ב-12 נקודות שהשאירו אותו בסיכום הסיבוב הראשון במקום הראשון במרחק שבע נקודות מהמקום השני. ההישג של עוטק הוא מאוד מרשים בהתחשב בעובדה שהוא לא היה רחוק באף אחד מארבעת הניחושים שלו ביותר משלוש עשיריות. כל הכבוד.

במקום השני ניצב (ניצבת?) pcke עם שלושה ניחושים מאוד מוצלחים וניחוש אחד קצת פחות מוצלח (על "ערים כל הלילה", כמו רוב המנחשים). נקודה לאחר מכן, במקום השלישי, אפשר לפגוש את offekg. במקום הרביעי דורון ז, ובמקום החמישי עוז.

הסיבוב השני נמצא בעיצומו, והוא מכיל הרבה מאוד נקודות פוטנציאליות, אז גם אם אתם נמצאים הרחק מאחור, יש לכם סיכוי לא רע להדביק את הפער.

הנה הטבלה המלאה.