המסך המפוצל

משחק הסדרות - מהדורה מיוחדת

איך השפיעו הסדרות של יום שני על המשחק שלנו?

מאת: ברק דיקמן

פורסם: 21-09-2011
2 תגובות

הסיבוב השני טרם הסתיים, אבל בגלל ריבוי האירועים שיצרו הסדרות של יום שני, אנחנו כאן במהדורה מיוחדת של סיכום המשחק עד כה.

בשעה 20:00 נפתחה העונה השביעית של "איך פגשתי את אמא" בפרק כפול. המספרים מדברים על 4.7 לפרק הראשון ועל 5.2 לפרק השני. כפי שצוין בטופס, הניחוש שלכם התייחס לפרק הפתיחה בלבד. איש מבין המנחשים לא ניחש במדויק את התוצאה הסופית של פרק הפתיחה, והקרובה ביותר לכך היתה נורית שניחשה 4.5 וזכתה ב-23 נק'. האיש הכחול (זכרו את השם הזה) ניחש 4.4 וזכה ב-22 נק', כמו לה לה שניחשה 5.

ואז הגיע פרק הפתיחה של "שני גברים וחצי" עם שחקן החיזוק החדש אשטון קוצ'ר. ואיזה שחקן חיזוק מטורף זה היה. "שני גברים" השיגה רייטינג היסטרי של 10.7, מרסק ומנתץ את כל התחזיות המוקדמות. מה קרה מבחינת המשחק שלנו? כלום. פשוט שום דבר. איש מבין המשתתפים במשחק לא היה אפילו קרוב למספר הזה, ואיש מכם לא זכה אפילו בחצי נקודה מתוך 30 הנקודות הפוטנציאליות. המשתתף עם הניחוש הקרוב ביותר היה איתן גשם שניחש 6.7, אבל אפילו הוא לא הצליח לגרוף מזה ולו נקודה מסכנה אחת.

"The Playboy Club" החדשה נרמסה ע"י פרקי הפתיחה של העונות החדשות של "קאסל" ושל "האווי חמש אפס" והשיגה רייטינג עלוב של 1.6. באופן מפתיע, גם כאן לא היה איש שדייק ואף אחד לא הצליח לקבל את מלוא 20 הנקודות, אבל הכי קרובה היתה אריה סטארק שניחשה 1.7 ולקחה 19 נק'. Bosco, שלמקו GRAS ואיילת זכו ב-18 נק' כ"א, ואילו spikish, ניר והאיש הכחול לקחו 17 נק' כ"א. האיש הכחול ניצב בודד בראש בדירוג הסדרות של יום שני עם 39 נק', כשאחריו, במרחק של חמש נקודות ניצבים שלמקו GRAS ו-OKDeSign.

איך זה השפיע על הטבלה הכללית? שאלה מצוינת. עוטק, שדורג ראשון בסיום הסיבוב הראשון ירד למקום השלישי. הוא צבר 22 נקודות בניחושי הסדרות של יום שני והוא חולק את המקום השלישי עם דורון ז. לשניהם יש 79 נק'. pcke, שדורג במקום השני נשאר שם עם נקודה יותר משיש לשני המשתתפים שבמקום השלישי. אל המקום הראשון זינק האיש הכחול, היישר מהמקום ה-11 עם 82 נק' בסה"כ בשלב הזה, דבר שיוצר צמרת צמודה עד מאוד ומתח גדול במשחק שלנו.

עדיין ניתן להצביע לסדרות של רביעי וחמישי. מחר יפורסם הסיבוב הרביעי והאחרון שיכיל את הסדרות של יום ראשון.

הנה הטבלה המלאה נכון לרגע זה.