המסך המפוצל

גילמור קרוסרואדס

בנות גילמור הגיעה לצומת דרכים. אם היא תיקח את הפנייה לה מייחל שגיא אישה, היא תהפוך לנזר הצפייה. ואמרו אמן.

מאת: שגיש

פורסם: 08-07-2002
25 תגובות
זה מתבשל כבר כמה זמן, והיום, כפי שהבטיחו הפרומואים ופתיח הרי-וואינד, היה זה הקש ששבר את גב הגמל, וטוב שכך. הקלחת מבעבעת ואותנו הצופים מכינים כבר זה מספר פרקים לדבר הבלתי נמנע - פרידתם של דין ורורי, וחשוב מזה, צימודם של רורי וג'ס כזוג חדש, קפיולט ומונטיגו של סטארס-הולו.

רק על דבר אחד היוצרים לא חשבו (או שבעצם הם כן חשבו, אבל אם להסתמך על הכתבה שפורסמה לפני מספר שבועות בשבעה לילות - הם פוחדים להביא בחשבון) וזה זה: חדל סדר פוצי-מוצי-בואי-נקנה-ספרים-ונדבר-במילים-מרשימות-כמו-ורטיגו בין הזוג החדש, אלא יש צורך במשהו בסדר גודל חדש, כזה.. מזעזע, מנענע אולי, שינער את העיריה הקטנה וגם אותנו הצופים בבית ששקועים באידיליה המקסימה למדי הזאת.



הדבר שהסדרה הזאת צריכה (מלבד ריאליטי צ'ק) זה תאוות בשר. בין רורי לג'ס. רצוי גם מיטה, והשם-ישמור, אולי גם סקס. בעצם, מה זה אולי. בטוח. לא עוד ילדה תמימה ומאופקת, זו יכולה להיות אהבה, זו יכולה להיות תאווה, אבל מה שבטוח, הגיע הזמן - הזמן הגיע, והניצוץ בעיניהם של השניים לא משאיר מקום לספק - ג'ס יהיה זה שיבתק את רורי, ויפה שעה אחת קודם. היידה התקדמות בעלילה, קדימה מכאובים אמיתיים. בזה הקליימקס גילמור המשובחת תהפוך לנזר הצפייה, אמן.