המסך המפוצל

נהדרים במצעד

מירב מדרגת את עשרת הקטעים הטובים ביותר של "ארץ נהדרת" בעונה שהייתה.

מאת: מירב

פורסם: 12-06-2012
25 תגובות

העונה התשיעית של ארץ נהדרת הסתיימה, ואף על פי שהיא לא התאפיינה במטבעות לשון מוצלחים או בדמויות קאלט חדשות, בכל זאת היו כמה הברקות פה ושם. לטובת מי שלא ראה ותוהה מה הוא פספס וגם לטובת מי שראה ורצה לעשות קצת סדר - קיבצתי עשרה מהמערכונים הכי מוצלחים של העונה, מהמצחיק-אבל-מיותר עד להברקה אמיתית.

לא עשיתי את זה בעונות קודמות אבל אם רוצים לערוך השוואה כלשהי, יש לי תחושה שמדד הרפרנסים לריאליטי סביר יחסית, ומצד שני, בעונה הזו ישנו מחסור בולט במערכונים מתמשכים שיישארו עמנו. למעשה, מערכוני "תגלית" והאיראנים הם הנקודות החלשות של העונה.


אז מה כן? לצחוק על שלי, מופז ולבני זה תמיד טוב, והחיקויים נעשו היטב, גם אם גירדו תוכן רק בקושי. סרטוני התשדירים השונים היו מוצלחים למדי ואציג שניים מהטובים שבהם. בין לבין הצליחו כמה טיפולים מפתיעים בנושאים אקטואליים לרענן ולהצחיק, ובעיקר הוכיחו שהפורמט עצמו הוא שזקוק לריענון יותר מכל. ללא כוונה, ברשימת המערכונים קיים ייצוג מכובד למשתתפים החדשים והיא מעידה שהם עמדו בציפיות.  השתדלתי לאזן בין מערכוני בידור לאקטואליה ולהביא דוגמאות מוצלחות של הדמויות הבולטות של העונה, אבל בעיקר השתדלתי שיהיה לכם מצחיק. אגב, באתר של התכנית הציעו לגולשים לבחור את חמשת המערכונים האהובים עליהם מהעונה. לא ראיתי מה נבחר, אבל יהיה מעניין להשוות. אתם מוזמנים להגיב ולהציע מערכונים אחרים.

תיהנו!

 

10 – למי קראת סלב?

אני לא חסידה של ריאליטי או של מערכונים עליו, אבל זה היה פאנל אולפן מוצלח בהרבה מהדיונים עם חלי וביבי. העובדה שהוכנסה כאן גם מידה ראויה של סאטירה לליהוק ה"כוכבי" ושזה הצחיק אותי גם בלי לצפות בתכניות עצמן - מצדיקה את כניסת המערכון לרשימה הזאת.

 

ועוד משהו, מסתבר שאפשר להצחיק גם בלי אסי כהן. נגמרו התירוצים.