המסך המפוצל

מנת היום 10/11/13

האנטומיה של גריי מגיעה להוט, מרק ברווז ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 09-11-2013
3 תגובות

18:40 שלוש ארבע לעבודה, ערוץ ניק ג'וניור (Hot בלבד)

כיצד מטיסים מטוס? איך מגיע הכבאי לשריפה במהירות? מה אוכלת הג'ירפה בספארי? בתכנית שלוש ארבע לעבודה, יכירו הצופים את מאחורי הקלעים של המקצועות הכי מעניינים: באוויר, בים וביבשה. בכל פרק מצטרפים ילד או ילדה ליום עבודה מרתק של אנשי המקצוע השונים, וחווים ביחד איתם את נפלאות המקצוע.

 

 

20:45 האנטומיה של גריי | Grey's Anatomy, ערוץ Hot3

אחת מסדרות הדרמה המצליחות ביותר מגיעה גם ל-Hot. הדרמה הרפואית, שציינה בעונתה העשירית את הפרק ה-200, גרפה ארבעה פרסי "אמי" ושני פרסי "גלובוס הזהב", תשודר ברצועה יומית ב-HOT3. העלילה עוקבת אחר צוות הרופאים של "סיאטל גרייס", שמתמודדים עם מקרים של חיים ומוות על בסיס יומי. בעוד שהם מתמודדים עם חיי המטופלים, הם מוצאים אחד בשני תמיכה, חברות ולעיתים אהבה. את הסדרה מובילה אלן פומפאו, כשלצדה מככבים בין-השאר פטריק דמפסי ("יום האהבה"), סנדרה או ("דרכים צדדיות"), קתרין הייגל ("הדייט שתקע אותי"), צ'נדרה ווילסון ("פילדלפיה") ואריק דיין ("אקס-מן 3"). עוד מככבים בסדרה ג'סטין צ'יימברס ("מארגנת החתונות"), ג'יימס פיקנס ג'וניור ("ספרה"), שרה רמירז ("יש לך הודעה"), קיילר לי ("סרט נעורים"), קווין מק'קיד ("טריינספוטינג"), ג'סיקה קפשאו ("דו"ח מיוחד"), קים רייבר ("24"), טי אר נייט ("42"), איזאיה וושינגטון ("רומאו חייב למות"), קייט וולש ("כמה טוב להיות פרח קיר"), ברוק סמית' ("שתיקת הכבשים"), שרה דרו ("רדיו") וג'סי וויליאמס ("בקתת הפחד").

 

 

21:10 אחת כפול ארבע | Four Of A Kind, ערוץ 8 (הוט)

עם תלתלים תואמים, בגדים זהים וצחקוקים מדבקים, כמעט בלתי אפשרי להבדיל בין בנות משפחת קרטס הבריטית. אפילו אמן ג'ולי מתבלבלת לפעמים. היא בסך הכול האישה ה-27 בעולם שהרתה רביעייה זהה באופן טבעי, ועכשיו מנסה להתמודד עם ניהול משק הבית הקדחתני, יחד עם בעלה חוזה. הסרט עוקב אחר משפחתן של אלי, ג'ורג'י, ג'סיקה והולי - רביעיית הבנות הזהות היחידה בבריטניה לקראת יום הולדתן החמישי. בדרך, מגלים כיצד הבנות גדלות ומשתנות, ומנסים לזהות באמצעות מבחנים פסיכולוגיים היכן מתבטא השוני בין הבנות. זהו דיוקן אינטימי של משפחה יוצאת דופן שעונה על השאלה הגדולה – איך לגדל רביעייה ולהישאר בחיים?

 

 

22:00 מרק ברווז | Duck Soup, ערוץ Yes3

במסגרת ה"בלתי נשכחים – סרטים שחייבים לראות". הסרט כולל בתוכו כמה סצנות שהפכו להיות מהמזוהות ומוכרות ביותר בתולדות הקולנוע, כמו סצנת המראה הבלתי נשכחת והמאבק על מכונת הבוטנים. הסרט העניק לעולם גם ציטוטים רבים כמו "זכרו! אתם נלחמים על כבודה של האישה הזו. שזה כנראה יותר ממה שהיא עשתה אי פעם",  "אפילו ילד בן 4 יכול להבין את הדו"ח הזה! תביאו לי מהר ילד בן 4, אין לי מושג מה כתוב פה". שחקנים: ג'ראוצ'ו, הארפו, צ'יקו וזיפו מארקס. במאי: ליאו מק'קרי ("הולך בדרכי '44"), ארה"ב, 1933. המכון האמריקני לקולנוע העניק לסרט זה את המקום ה-4 כקומדיה הכי חשובה שנעשתה אי פעם. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 ווידויה של בריג'יט בארדו | Brigitte Bardot: BB on BB, ערוץ Yes דוקו

בריג'יט בארדו, הידועה גם בראשי התיבות שלה BB, שתחגוג בשנה הבאה 80 אביבים, הייתה הכוכבת המיתולוגית של שנות ה-50 וה-60. נערצת כשחקנית וכסמל לנשיות, בארדו הפכה במהרה לסמל סקס עולמי. היא גילמה הן את האמנציפציה של  האישה והן את החופש המיני, תוך שהיא משתנה מלוליטה לפאם-פטאל - פרובוקטיבית, נטולת עכבות -  בחברה שמרנית. עם למעלה מ-48 סרטים בכיכובה, ומשהו כמו 80 שירים, במשך קריירה שנמשכה 21 שנה, בארדו נחשבת לאחד האמנים הצרפתיים הנחשבים והמפורסמים ביותר. עד היום היא מדורגת כאחת מ-15 האנשים המפורסמים בעולם כולו. בסרט, מבית Arte, בארדו מדברת על חייה המקצועיים והאישיים – מהשנים המוקדמות ועד שהחליטה באופן פתאומי לקטוע את הקריירה הקולנועית שלה ב-1973 בעיצומם של צילומים לסרט תקופתי. כל זאת, בשילוב קטעי ארכיון מחייה האישיים ומהקריירה המגוונת שלה, מספרים את סיפורה המרתק של האלילה הצרפתייה. בימוי: דייויד טֶבּוּל. 115 דקות, צרפת, 2013. סרט ארוך, פילוסופי, חולמני, שלוקח את הזמן בסיפור ההיסטוריה של בארדו. רק למעריצי האישה ובעלי סבלנות של ברזל. ציון: ♥♥♥♥♥

 


22:10 אנשי ההר 2 | Mountain Men 2, ערוץ ההיסטוריה

עונה חדשה לסדרה על הגברים שנטשו את הבלי העולם המודרני, ומנסים לשרוד בכוח תושייתם באזורים הנידחים ביותר באמריקה, בחיק הטבע, תוך הסתמכות וניצול האמצעים שמסופקים בלעדית על-ידי אימא אדמה. העונה השנייה מביאה עימה אתגרים רציניים ביותר עבור אנשי ההר: בערבות הקפואות של אסלקה, מרטי מאיירוטו מקווה להתאושש מעונת מלכודות מאכזבת, אך החורף המבושש לבוא מאיים על הפרנסה שלו. בעמק מבודד במונטנה, טום אור ואשתו ננסי נלחמים במקביל שריפות יער קטלניות ובחיות מסוכנות. בצפון קרוליינה, יוסטאס קונווי חייב להשיב בזמן הלוואה כספית גדולה, בטרם ינשל אותו הממשל הפדראלי מאדמתו. 

 


23:00 אופנוענים בדיאטה | Hairy Dieters, ערוץ הבריאות

זוג האופנוענים, דייב מארס וסיי קינג, משלימים עם העובדה כי שנים של התפנקות קולינרית הובילו אותם אל פרשת דרכים. כעת עליהם לפשר בין דבקותם באוכל טוב ובין ההכרח במשטר תזונה בריא. בעזרת משפחתם וצוות מומחים יוצאים השניים למסע בן שלושה חודשים להשלת השומן העודף, הכרוך בהמצאה חדשה של מנות קלאסיות ואהובות, הפעם בגרסה מזינה ובריאה. במהלך פרקי הסדרה מגיעים לביתם של האופנוענים, נכנסים אל מטבחיהם האישיים שהופכים למעבדות מזון, מציצים אל חדרי האמבטיה שהופכים לתאי וידוי ופוגשים בבני המשפחה שהופכים למבקרי אוכל. בריטניה, 2012, 4 פרקים.

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.