המסך המפוצל

מנת היום 28/11/13

קצה האגם, אבי ובריטני-הסדרה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 24-11-2013
4 תגובות

10:00 ניפגש בסיבוב, ערוץ הילדים

שעשועון החנוכה של ערוץ הילדים המשלב בתוכו משימות פיזיות מצחיקות ומשעשעות ברוח החג, שמוטלות על המתמודדים בזמן שהם משיבים על השאלות. העונה תהייה בסימן מעבדה ומדע וינחו אותה טל מוסרי וכוכב "השמינייה" בן רביאן.

 


13:10 ג'יזל והצוות הירוק | Giselle & The Green Team, ערוץ הילדים

סדרה שהדמות הראשית בה מבוססת על דוגמנית העל הבינלאומית ג'יזל. ג'יזל וחברותיה חברות ב"צוות הירוק" – צוות שמטרתו לשמור על איכות הסביבה ולמנוע מנוכלים לפגוע בה ולזהמה. בעזרתה של פטרישיה, המפעילה שלהן, ובעזרת כוחות העל שיש לכל חברת הצוות, יוצאות הבנות בכל פעם למקום אחר בעולם הזקוק לעזרתן בשמירה על הסביבה.

 


13:15 גאגסטרס | Gagsters, ערוץ הילדים

תכנית מתיחות מצחיקה. הצוות מרשת את רחובות העיר ומקומות ציבוריים במצלמות נסתרות ומותח עוברים ושבים תמימים.

 


15:50 פקמן והרפתקאות רוחות הרפאים | Pac-Man and the Ghostly Adventures, ערוץ הילדים

משחק הארקייד הקלאסי פורץ את גבולות המחשב. במסגרת האנימציה החדשה, העשויה בטכנולוגיית תלת מימד, ייצאו פקמן וחבריו למסע להגנת עולמם של הפקמנים, מפני רוחות הרפאים המסוכנות המאיימות על עולמם ושלומם, ובמקביל יפגינו אומץ לב וחברות אמת.

 

 

17:10 בן 10 אומניברס | Ben 10 Umniverse, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרה הפופולארית והאהובה, מבית "קרטון נטוורק", מהנצפות והאהובות בערוץ הילדים. הסדרה עוקבת אחר בן המחזיק ב"אומניטריקס", שעון מיוחד המאפשר לו לשנות את דמותו לאחד מעשרה יצורים שונים ועוקבת אחר הרפתקאותיו ועלילותיו במסעו להציל את האנושות כולה מפני החייזרים המאיימים להשתלט על העולם.

 

 

17:35 פאוור ריינג'רס: מגה פורס | Power Rangers: Megaforce, ערוץ הילדים

חבורת הנערים והנערות בעלי היכולת לשנות את צורתם ל'ריינג'רס" ולהפוך לגיבורי על, ימשיכו להלחם בכוחות הרשע במטרה להציל את כדור הארץ ויושביו כשהם מונחים על ידי גוסיי. לאחר שחייזרים מרושעים מתקיפים את כדור הארץ, בוחר גוסיי, שומר כדור הארץ, חמישה תלמידי תיכון, להם הוא מעניק מאת "ממירי הכוח", המאפשרים להם לשנות את צורתם לגיבורי-על רבי עוצמה ולשלוט ביסודות הטבע ולנצלם להגנה על כדור הארץ ותושביו.

 

 

22:15 קצה האגם | Top of the Lake, ערוץ Hot3

המיני-סדרה בשישה חלקים של "BBC" ו-"Sundance" והמפיקים זוכי האוסקר של "נאום המלך". הדרמה שצולמה במלואה בניו-זילנד, הינה סדרת הטלוויזיה הראשונה של הבמאית, התסריטאית והמפיקה ג'יין קמפיון ("הפסנתר"). צוות השחקנים: אליזבת מוס ("מד מן", "נערה בהפרעה", "הבית הלבן"); הולי האנטר ("הפסנתר", "אחי, איפה אתה"); פיטר מולאן ("טריינספוטינג", "הארי פוטר", "סוס מלחמה"); ו-דיוויד וונהאם ("שר הטבעות", "300"). ספוילר - "קצה האגם" מתרחשת בלייקטופ, עיירה מרוחקת ועוצרת נשימה בניו-זילנד, ששוכנים בה כוחות קודרים ומלאי עוצמה. טוי (ז'קלין ג'ו), בתו בת ה-12 של הפושע המקומי מאט מיטצ'ם (מולאן), צועדת בחודש החמישי להריונה לתוך אגם קפוא, ומוצאת את עצמה במחנה לנשים שהקימה הגורואית ג'י ג'יי (האנטר). החוקרת רובין גריפין (מוס) חוזרת ללייקטופ, עיירת מולדתה, כדי לטפל באמה הגוססת. תחת פיקודו של סמל אל פרקר (וונהאם), היא צוללת לחקירת האירוע של טוי, רק כדי לגלות כי זהו אינו מקרה פשוט, רגע לפני היעלמותה המסתורית של הילדה. לכודה במקום שבו אושר וצדק לא ניתנים להשגה, רובין נאלצת לא רק לאתר את טוי, אלא גם להתמודד עם העבר האפל שלה עצמה, ועם הגבר שהשאירה מאחור, ג'ונו (טום רייט, "מה קרה בבאליבו"). כל צעד לפתירת המקרה חושף אמת מסוכנת לגבי רובין.

 


22:00 באמת, אני לא משקר! | La vérité si je mens! 3, ערוץ Yes3

אחת הקומדיות המצליחות של שנת 2012 בצרפת. קבוצת גברים יהודים בגיל העמידה, שמנסים לבנות את חייהם בפרבר אליו הם עוברים. המעבר מהעיר אינו בא בקלות ועליהם להתמודד עם השינויים ביחסי החברות שלהם, העבודה, ולא פחות חשוב - המשפחה שלהם. כאילו שזה לא מספיק, החבורה העליזה מסתבכת עם מס ההכנסה, עם מאפיונרים סיניים ועוד שלל הרפתקאות מצחיקות ופרועות. שחקנים: רישאר אנקונינה, ז'ילבר מלקי ("ולקחת לך אישה"), אור אטיקה ("סוף העולם שמאלה"), אמירה קסר ("אנטומיה של גיהנום"). במאי: תומה ז'ילו ("לאהוב את מישו"). צרפת, 2012. הסרט הוא חלק שלישי בטרילוגיה, כשהסרטים הקודמים יצאו ב-1997 וב-2001.



22:00 במעגל הכסף | Rollover, ערוץ MGM

דרמה. אלן ג'יי פאקולה מביים את ג'יין פונדה וכריס כריסטופסון בסיפור מתח אודות שחקנית לשעבר, שהפכה לאשת עסקים ממולחת, ובנקאי מבריק שמסייע לה לחשוף מזימה פיננסית. ארה"ב, 1981. שחקנית מוכשרת, כמו ג'יין פונדה, מבוזבזת בסרט דרמה פוליטית שטוח לחלוטין. ציון: ♥♥♥♥♥



22:00 אבּי ובריטני – הסדרה | Abby and Britanny: College and Beyond, ערוץ Yes דוקו

מיני-סידרה בשלושה פרקים מבית ה-BBC וערוץ TLC האמריקני.בפעם האחרונה שהעולם ראה את התאומות הסיאמיות אבּי ובריטני הֶנזֶל, הן היו בנות 16, תיכוניסטיות שלומדות נהיגה וגרות אצל ההורים, מאז חלפו שש שנים. היום, כשהן בנות 22, השתיים עומדות לסיים את הקולג', להתחיל בקריירה של הוראה ולעבור לגור במקום משלהן. אבי ובריטני עוברות ראיונות קבלה כמורות לתלמידים בכיתה ד', תוך שהן מנהלות חיים חברתיים תוססים ובינתיים מתפרנסות משמרטפות. אם אתם לא מכירים אותן, סביר להניח שקשה לכם לדמיין כיצד הן יכולות לנהל חיים רגילים כ"כ למרות המצב הפיזיולוגי שלהן : הן מחוברות מהפופיק ומעלה. 3 פרקים, אנגליה, 2013.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.