המסך המפוצל

מנת היום 12/2/14

היסטוריה בגדול, תיק לגרפלד ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 09-02-2014
0 תגובות

16:50 הלוני טונס | The Looney Tunes Show, ערוץ הילדים

חבורת ה"לוני טונס" המיתולוגית חוזרת בעונה חדשה. השותפים לדירה, באגס באני ודאפי דאק, מתגוררים באחד מפרברי לוס אנג'לס. ביחד עם חבריהם – לולה באני, פורקי פיג, סילבסטר וטוויטי, הם יעברו הרפתקאות וחוויות מצחיקות, ייקלעו לצרות, ירדפו אחד אחרי השני, יחפשו אהבה ועוד. שידור יומי.


 

22:10 היסטוריה בגדול, ערוץ ההיסטוריה

הפקה חדשה, יוקרתית ומושקעת של ערוץ ההיסטוריה. מה הקשר בין הטלפון למפץ הגדול? בין הפיכתה של העיר ניו-יורק למטרופולין עולמי ו...מלח? ומה בין סוסים להפצת שפות ברחבי העולם? "היסטוריה בגדול" עוסקת במגוון רחב של נושאים וחומרים המקיפים אותנו בחיי היום-יום, דרך פריזמה מדעית, המקשרת באופן מופלא בין עולמות ההיסטוריה למדע, וממחישה קשרים מפתיעים בין אירועים היסטוריים בולטים לתהליכים מדעיים. קריינות: בראיין קרנסטון ("שובר שורות").

 

 

23:00 תיק לגרפלד | Lagerfeld Confidential, ערוץ 8

גדול המעצבים, קרל לגרפלד, חושף את סודות יצירתו לעיני המצלמה. הבמאי רודולף מרקוני, ידיד אישי של לגרפלד, קיבל אישור מיוחד להיכנס אל היכלי הקודש של המעצב האגדי, אך הקנאי לפרטיותו, והוא מלווה את לגרפלד בביתו הפרטי, בסטודיו שלו ובתצוגות האופנה הענקיות שהוא מארגן, ודרך כך משרטט דיוקן ייחודי של אחד המעצבים המשפיעים ביותר בדור האחרון. 2006.

 

.

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.