המסך המפוצל

מנת סוף השבוע 14-15/2/14

רוק בקסבה, הבריחה מכדור הארץ ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 13-02-2014
2 תגובות

יום שישי, 14 בפברואר 2014


13:00 סופ"ש רומנטי לרגל יום האהבה, ערוץ האוכל

ערוץ האוכל חוגג את יום האהבה עם סופשבוע של ארוחות רומנטיות. בין התכניות שתשודרנה: "העוגות של צ'רלי", בפרק המוקדש ליום ולנטיין; "מבשלים מהספרים" עם מיכל אנסקי, שתבשל עם השף מאיר אדוני מתכונים מספרו "שבע ארוחות פיתוי"; "מקסימום 24", עם השף אבי ביטון שיכין ארוחה לבן/בת הזוג; "מלחמות הקאפקייקס" בתכנית מיוחדת ליום האהבה.

15:30 אסטלה כיתת אומן 2, ערוץ האוכל

אסטלה, בעלת בית הספר המוביל בארץ לקונדיטוריה, חוזרת בעונה חדשה של התכנית "כיתת אומן", ועולה כיתה - שיעורים בנושאים מהותיים ומרתקים לכל אופה: בצק רבוך, בצק עלים, טארטים ושיעור מתוק במיוחד המוקדש לממתקים. בין השיעורים, אסטלה מכירה לצופים את בוגרי בית הספר שלה ומבקרת במקומות שהקימו, המתמחים בקישים, בשמרים, בפסטות ובשוקולד. ישראל, 2014, 4 פרקים.

 

 

16:45 שידור הסרט בYes4 נדחה מהשבוע שעבר

 

יום שבת, 15 בפברואר 2014


10:00 הבריחה מכדור הארץ | Escape From Planet Earth, ערוץ Yes5, בשעה 12:10 בערוץ Hot גולד

סקווירץ' הוא הגיבור האהוב על הכוכב שלו. הוא ואחיו החכם מצילים שוב ושוב את הגלקסיה מאויביה. לאחר שהשניים מקבלים אות מצוקה מ"הכוכב האפל" (כדור הארץ, כמובן), הם ממהרים להגיע אליו, אך מגלים שבני האדם שונים מכל יצור אחר בו נתקלו. סקווירץ' נכלא ומוצא עצמו יחד עם שאר החייזרים שנתפסו על ידי השלטונות, יחד הם מנסים לתכנן את בריחתם. דיבוב לעברית: אביעד בנטוב, אסף פריינטא, אוהד שחר, אודי גוטשלק. במאי: קארל ברונקר. ארה"ב, 2013. סרט נשכח, ללא שום יומרות או מקוריות, כשרוב ההומור מכוון לילדים קטנים. ציון: ♥♥♥♥♥

21:19 הגרסה המקורית באנגלית, ערוץ Yes5, דיבוב: ברנדן פרייז'ר ("הג'ונגל מת מצחוק"), ריקי ג'רבייס ("ניצבים"), ג'סיקה אלבה ("ארבעת המופלאים"), סופיה ורגרה ("משפחה מודרנית"), שרה ג'סיקה פרקר ("אין כמו בבית").

 

 

13:50 גבול פרוץ | (The Mule (Border Run , ערוץ Hot אקשן

דרמת פשע המבוססת על סיפור אמיתי. שרון סטון מגלמת את סופי, אישה שמרנית שעובדת ככתבת טלוויזיה בפניקס ומפרסמת כתבות נגד ההגירה הבלתי חוקית לארה"ב. לאחר שאחיה נעלם במקסיקו, בדיוק באמצע שיחת טלפון שלה עמו שנקטעת בצליל של ירייה, סופי המבוהלת יוצאת לאתר אותו. היא עוברת את הגבול למקסיקו ופוגשת אנשים שמחפשים חיים טובים יותר ושנגדם היא יצאה בעבר. בניסיונה לחשוף את מה שקרה לאחיה, היא נקלעת למשחק בוגדני של שחיתות והונאה על רקע הברחת מסתננים אל מעבר לגבול האמריקני. שחקנים: שרון סטון, בילי זיין, מיגל רודרטה. בימוי: גבריאלה טליאביני. ארה"ב, 2012. הסרט לא עלה לאקרנים בארצות הברית, כי הוא פשוט מביך: מתאמץ מאוד, אולם נכשל בכול. ציון: ♥♥♥♥♥


 

20:15 יותר עמוק משלג עמוק | Deeper than Snow, ערוץ אקסטרים

זה לא עוד סרט תיעודי על סנובורדינג אלא על ג'ייק קורניש, האיש שהעיז להגיע למקומות עם שלג עמוק במיוחד. ג'ייק חוזר לראשונה אל המקום בשוויץ בו נקבר תחת מפולת שלגים וכמעט איבד את חייו. הוא משחזר את רגע המפולת ומנסה להבין מדוע למרות הסכנה הגדולה הוא ממשיך לגלוש בשלג עמוק.

 

 

22:00 מת לצעוק 5 | Scary Movie 5, ערוץ Yes2

שבע שנים אחרי הסרט רביעי, חוזרת סדרת הפרודיות, והפעם החבורה נופלת חזק על סדרת "פעילות על טבעית": זוג צעיר עובר לבית חדש שם הם מגלים שדברים מרושעים מאיימים על שלוותם. הם קוראים למומחה שיעזור להם להפטר מהאימה ומשם העניינים רק מתדרדרים. שחקנים: סיימון רקס ("סופר-הירו"), אשלי טיסדייל ("היי סקול מיוזיקל 3"), הת'ר לוקליר ("מלרוז פלייס"), לינדי לוהאן ("נערות רעות"), צ'ארלי שין ("שני גברים וחצי"). במאים: מלקולם די לי ("אח סמוי"), דיויד צוקר ("האקדח מת מצחוק"). ארה"ב, 2013. ילדותי, אפילו במונחי סדרת "מת לצחוק", הסרט אמנם מנסה להחמיא לסרטים שאפיינו את הקולנוע בשנים האחרונות, אך אינו מעלה ולו גיחוך.  ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 מהיר ורועש | Fast N Loud, ערוץ אגו

סדרת ריאליטי מוטורית המתעדת את פועלם של ריצ'רד ראולינגס ואהרון קאופמן, זוג טכנאי רכב ממוסך גאס מאנקיז שבדאלאס, טקסס. מדי פרק יתורו השניים אחר רכבים רעועים ויפצחו במלאכת שחזור ושיקום עבור רווח. בין המכוניות הנדירות שיזכו לטיפול מיוחד מצד המומחים: אולדסמוביל שנת 50, קאדילק שנת 73, קורבט שנת 74, בל-אייר שנת 55, פורד גלקסי שנת 64, לינקולן שנת 83,  פורד מודל 32 ועוד. הצלחתה של העונה הראשונה הניבה שלוש עונות והיד עוד נטויה. ארה"ב, 2012, 12 פרקים.

 

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.