המסך המפוצל

מנת היום 2/4/14

תחיית המתים, דול ואם ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 01-04-2014
0 תגובות

21:05 מחוץ לחוק בפקיסטן | Outlawed In Pakistan, ערוץ 8 (הוט)

מועמד לפרס סרט התעודה הקצר הטוב ביותר – סאנדנס 2013. זוכה פרס הארגון העולמי נגד עינויים – פסטיבל סרטי זכויות אדם – שוויץ 2013. סקס, שקרים וצדק בפקיסטן: הנערה הפקיסטנית כאינאת סומרו, מאשימה ארבעה גברים באונס קבוצתי ולא מוכנה לשים את הסבל שלה מאחוריה. הסרט עוקב במשך חמש שנים אחר המסע של כאינאת דרך מערכת המשפט השבורה של פקיסטן והמסע של "אנסיה לכאורה" כדי לנקות את שמם. ארה"ב/פקיסטן, 2013.

 

 

22:00 ג'ורדי שור 5 | Geordie Shore 5, ערוץ MTV

הגרסה הבריטית ל "ג'רזי שור" שבה בעונה חמישית. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונאליים של החבורה ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה. בין המשתתפים: שרלוט-לטישיה, ברמנית שבין סימני ההיכר שלה גרביים גבוהות וחבורות מערבי שתייה אלימים; גארי, רווק ספונטני המבלה את רוב זמנו עם בנות המין השני; גרג, רודף שמלות ובליין סדרתי; הולי, פקידת בנק שאהבתה הגדולה ביותר היא החזה המזויף שאימה קנתה לה; ג'יימס, רווק הולל המבלה את רוב זמנו בחיפוש אחר מראה; ג'יי, שור הרבעה צעיר עם גוף מפוסל; סופי, נערת מסיבות עם לב של טומבוי ונטייה לריקוד על שולחנות וחשיפת חזה; ויקי, יפהפייה מסתורית שחזותה המסנוורת מסתירה לב רגיש ונותן.

 

 

22:00 תחיית המתים | Resurrection , ערוץ Yes דרמה

סדרת הלהיט החדשה של רשת ABC. הסדרה עוקבת אחר תושביה של ארקדיה, מיזורי, שחייהם משתנים מהקצה לקצה, כשאהוביהם חוזרים מהמתים, באותו הגיל בו כביכול נפטרו. בפתיחת הסדרה מכירים את ג'ייקוב גארלנד, בן השמונה, שמוצא את עצמו מתעורר פתאום בסין ומועבר על ידי סוכן ההגירה מרטין בלאמי (עומר אפס, " האוס") בחזרה לארה"ב, לכתובת ולבית שמסר. עם הגעתם לכתובת שג'ייקוב מסר, מרטין מגלה תעלומה חדשה: הוא פוגש זוג מבוגר למדי (קרטווד סמית' מ"מופע שנות ה-70" ופרנסס פישר מ"טיטאניק") והלום למראהו – ג'ייקוב הוא בנם הקטן שטבע באגם 32 שנים קודם לכן. חזרתו תופסת בהפתעה את שריף העיירה, שאשתו טבעה במהלך ניסיון להציל את ג'ייקוב, ושבתו התינוקת שהייתה באותו זמן בעריסה ליד גדות הנהר, היא רופאת העיירה שמטפלת בגיי'קוב. בתחילה מתעורר חשד שמדובר במתחזה, אבל כשבדיקות DNA מוכיחות שהוא אכן בנם הביולוגי, וכשג'ייקוב טוען שאדם מסתורי היה מעורב במותה של אשתו של השריף - מתחילים כולם לעכל שמדובר בסוג של תחיית המתים, וכשהפרק הראשון מסתיים, יקירם של עוד שניים מבני העיירה חוזר לחיים. מאחורי המיני סדרה בת 8 הפרקים עומדים בראד פיט ואת הפיילוט כתב ארון זלמן ("The Killing", "Damages", "מחשבות פליליות") וביים צ'רלס מק'דוגל ("האישה הטובה", "אהבה גדולה", "בית הקלפים"). היא מבוססת רק על ספרו של ג'ייסון מוט- The Returned.

 

 

22:30 דול ואם | Doll & Em,  ערוץ Yes Oh

קומדיה בת 6 פרקים בכיכובה של אמילי מורטימר כגרסה פרודית של עצמה - שחקנית קולנוע בריטית מצליחה, שמעסיקה את חברתה הטובה ביותר מילדות (דולי וולס, כוכבת "מרגל" וחברתה הטובה במציאות של מורטימר) כעוזרת אישית על סט צילומי סרט בקליפורניה. זהו פורטרט אינטימי ומצחיק על חברות נשית, על רקע הוליווד, קומדיה סמי-מאולתרת שנכתבה על ידי מורטימר ו-וולס יחדיו. הסדרה מתארת מה קורה כשהחברה הכי טובה שלך הופכת לכוכבת ואת מוצאת את עצמך עובדת אצלה. בין האורחים בסדרה: בראדלי קופר, סוזן סרנדון, קלואי סביני, אנדי גרסיה ועוד רבים.

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.