המסך המפוצל

מנת היום 10/4/14

חניבעל 2, אלו החיים

מאת: שי שגב

פורסם: 10-04-2014
0 תגובות

17:50 אלו החיים | That's Life, ערוץ CBS דרמה

חייהם של משפחה איטלקית אמריקנית בניו ג'רזי ובמרכזה לידיה דה לוקה, ברמנית עם שאיפות. היא חוזרת לקולג' בגיל 32 ומנסה את מזלה. (כשהסדרה שודרה בערוץ 2 היא נקראה "יש לה את זה".)

 


22:00 חניבעל 2 | Hannibal 2, ערוץ Yes Oh

מותחן אימה פסיכולוגי, המבוסס על דמותו של חניבעל לקטר מסדרת ספרי "דרקון אדום" של תומאס האריס. בעונה השנייה, ויל כלוא בבית כלא לחולי נפש (בשל פשעיו של לקטר) אחרי שהופלל.
כעת, ויל יודע מיהו באמת ד"ר חניבעל לקטר ונחוש להוכיח את שפיותו. ג'ק קרופורד (לורנס פישברן) מתמודד עם רגשותיו כלפי ויל ועם השאלה האם בן טיפוחיו אשם ברצח. ד"ר לקטר נהפך ליועצו הקרוב של ג'ק ומייעץ לו בחקירותיו.  שני שחקנים אורחים חוזרים מהעונה הקודמת למספר פרקים בעונה הזאת: ג'יליאן אנדרסון כמטפלת של לקטר, פסיכולוגית ד"ר בדיליה דה מורייה וראול אספרזה כד"ר צ'ילטון, אליהם נוספים העונה שני שחקנים אורחים בתפקידים ראשיים:  מייקל פיט (גי'מי דרמודי "אימפריית הפשע") בתפקיד האייקוני של הפסיכופת הסאדיסט מייסון ורגר, אחיה התאום של מרגו (קת'רין איזבל "פרדי נגד ג'ייסון") וסינתיה ניקסון ("סקס והעיר הגדולה") כקייט פורנל, חוקרת אשר נחושה לבדוק את תפקודו של הצוות של קרופורד ואותו, לאור אירועי העונה הקודמת. עוד יתארחו העונה אמנדה פלאמר ("ספרות זולה", "משחקי הרעב: התלקחות"), ג'רמי דייויס ("להציל את טוראי ראיין"), כריס דימנטופולוס, ואילו ג'ינה טורז (Suits) ואדי איזארד יחזרו להופעת אורח קצרה. 

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.