המסך המפוצל

מנת היום 16/4/14

פרנקלין ובש 2, מאה שנים לאחור ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 14-04-2014
0 תגובות

15:20 ספינת האהבה:  הגל הבא | Love Boat: The Next Wave, ערוץ CBS דרמה

סדרת הבת של "ספינת האהבה". ג'ים קנדי, גמלאי חיל הים וגרוש עם טינאייג'ר, לוקח פיקוד על "הפסיפיק פרינסס" . ביחד עם צוותו הם נתקלים בנוסעים חדשים ומגוונים מדי שבוע. מדי יום חול.


 

21:00 דמות אב | Father Figure, ערוץ 8 (הוט)

כאשר אפריל מגלה שאביה, דייל בן ה-73, מנהל מערכת יחסים עם צעירה בת 23 שפגש בצ'אט באינטרנט, היא לא כל כך יודעת איך לעכל את הבשורה. למרות זאת, היא מחליטה להניח בצד את ההסתייגות הראשונית וטסה לפיליפינים כדי לפגוש את חברתו החדשה והצעירה של אביה, שם היא מגלה צדדים באישיותו של אביה שלא ידעה עליהם מעולם.

 

 

21:30 פרנקלין ובש 2 | 2 Franklin & Bash, ערוץ Hot3

סדרת הלהיט המשפטית, בכיכובם של מארק פול גוסלאר, ברקין מאייר והשחקן הוותיק מלקולם מקדואל, שבה בעונתה השנייה. ג'יין סימור, סיביל שפרד ו-בו ברידג'ס הם בין השחקנים האורחים הבולטים בעונה. מלבדם, משתתפים העונה אריק מאביוס ("בטי"), שחקן ה"NBA" לשעבר ריק פוקס, שון אסטין ("שר הטבעות"), קווין נילון ("העשב של השכן"), מרטין מול ("רוזאן"), שירי אפלבי ("רוזוול"), כריס קליין ("אמריקן פאי"), רוברט וול ("באטמן"), גייטס מקפיידן ("מסע בין כוכבים: הדור הבא") ופול שולץ ("האחות ג'קי").

 

 

22:00 מאה שנים לאחור, ערוץ 2

סדרה דוקומנטרית חדשה המבוססת על הפורמט Frontier House מבית PBS, ומנסה לבחון איך מתמודדים הישראלים של היום במציאות זהה לראשית הציונות, בתחילת המאה הקודמת. האם 19 אנשים שעזבו את החיים הנוחים אליהם הורגלו, יצליחו להקים משק חקלאי מסורתי המפרנס את עצמו? המשפחות התגוררו במושבה שנבנתה במיוחד לצורך הצילומים ומשחזרת במדויק את החיים בשנת 1900. על המשתתפים היה למצוא את המזון בעצמם, לבשלו בתנאים הקיימים ולשאוב מים מן הבאר. כל משפחה תכננה וקבעה לעצמה את הדרך שבה היא התמודדה עם המציאות במושבה. קבלת ההחלטות ונקיטת פעולות לטובת כלל הקבוצה הייתה תלויה בהם ונקבעה על ידם.

 

 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.