המסך המפוצל

למה לי לקחת ללב

תוצאות הסקרים הקודמים על עניינים מעצבנים, וסקרים חדשים

מאת: המערכת

פורסם: 17-04-2014
8 תגובות

מכל התופעות המעצבנות שקיימות בסדרות, התופעה שזכתה במקום הראשון בסקר לאחר שעצבנה כמעט שליש מגולשי המסך המפוצל היא שינוי אופי הדמויות שמטרתו לשרת את העלילה, למקום השני עם רבע  מקולות המשתתפים הגיעה התופעה הדומה אך שונה -התעלמות מאירועים קודמים. ולמקום השלישי עם כמעט חמישית מהקולות הגיעה התופעה המעצבנת של ביטול סדרות לפני זמנן.

 

סה"כ השתתפו בסקר 365 אנשים, להלן התוצאות הסופיות:

התופעה שהכי מעצבנת אותי בסדרות:

 

1. שינוי אופי הדמות כדי לשרת קו עלילה, 108 מצביעים, (29%)

2. התעלמות מאירועים קודמים, 91 מצביעים, (25%)

3. ביטול סדרות לפני זמנן, 65 מצביעים, (18%)

4. הילד החכם מעבר לשנותיו, 45 מצביעים, (12%)

5. קליפ-האנגרים מאכזבים, 19 מצביעים, (5%)

5. חידוש סדרות שכבר מיצו את עצמן, 19 מצביעים, (5%)

7. סדרות - בת (ספין -אוף), 18מצביעים, (5%)

 



 

המערכת שוקלת את המשך דרכו של הסקר האינטראקטיבי, ומכיוון שכך, השאלה שלנו אליכם תהיה הפעם במתכונת קצת שונה. בתקופה האחרונה נצפו בערוצים השונים, סדרות שונות שבהן אחת מהדמויות הראשיות ניסתה להרוג או הרגה בשוגג או במזיד את אחד מהוריה, מכיוון שהמערכת סקרנית לדעת עד כמה התופעה רחבה, אך אינה יכולה להספיק לראות הכול, המערכת מבקשת את עזרת הציבור בציון דמויות מסדרות שונות שניסו או הצליחו להרוג לפחות אחד מהוריהן. לכל המשיבים, נא לציין בכותרת את שם הסדרה ומספר הפרק שאליו מתייחסים, ולהשאיר בתגובה מרווח ספוילר בין סדרה לסדרה אם מציינים בה יותר מסדרה אחת.

 

 

 

כאן תוכלו להגיב על תוצאות הפינגרים הקודמים, להביע את דעתכם לגבי הפינגר החדש וכן לגבי הסקר האינטראקטיבי החדש. אחת לכמה זמן יתפרסם באתר פינגר חדש