המסך המפוצל

הפיקניק המפוצל 11

יום העצמאות בפתח, וכל הגולשים מוזמנים לחגוג אותו בפיקניק מפוצל נוסף.

מאת: המערכת

פורסם: 30-04-2014
31 תגובות

ביום העצמאות הקרוב שיחול ביום שלישי, 6.5.14, נקיים - כבכל שנה - מפגש פתוח לכל גולשינו - "הפיקניק המפוצל 11". כל גולשי האתר - ותיקים או חדשים - מוזמנים להגיע, להיפגש, להכיר, וליהנות. המפגש יתקיים בתל אביב בפארק ולנברג ברחוב ראול ולנברג ברמת החי"ל מול מתחם "מגדלי זיו". אנחנו נהיה שם החל מהשעה 12:00 כדי לתפוס מקום, מי שרוצה לבוא מוקדם - מוזמן, מי שלא - זה בסדר אנחנו נהיה שם לפחות עד השקיעה.

 

המפגש הוא מפגש חברתי הפתוח לכל גולשינו. זו הזדמנות להכיר את האנשים שמאחורי הכינויים ולפגוש חברים חדשים. חברויות אמיצות ואפילו קשרים רומנטיים כבר נוצרו במפגשים הללו, וגם בשנה האחת עשרה הכול פתוח .

 

שימו לב, השנה בשל העדר בעלי ניסיון בנפנוף, הפיקניק יהיה במתכונת קצת שונה, בלי בישול בשטח, (אם מישהו מעוניין להתנדב לעניין שייצור קשר בדחיפות )

 

אתם מוזמנים בתגובות לציין איזה מהפריטים ברשימה הבאה אתם מביאים, כדי שנדע מה צריך להשלמות. אפשר וכדאי לבוא עם חברים, אבל נא לציין גם מה כל אחד מהם מביא.

 

10 פיתות

סלט (חומוס, טחינה, חצילים, קישואים וכו')

תוספת (תפוחי אדמה, פשטידה וכדומה)

עוגיות/משהו מתוק/חטיף

2 בקבוקי קולה/ספרייט/פאנטה

2 בקבוקי דיאט קולה/דיאט ספרייט/משקה דיאטתי אחר

שישיית מים מינרלים

15 ש"ח (לכיסוי ההוצאות הנוספות של כלים חד פעמיים וכו')

 

כתמיד, מומלץ גם להביא שמיכות לשבת עליהן, משחקי חברה למיניהם, פריזבי, כדור, חרבות אור, כלבלבים, חתלתולים, תינוקות והכי חשוב כמובן מצב רוח טוב.