המסך המפוצל

מנת היום 5/5/14

אקסודוס: הסיפור האמיתי ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 05-05-2014
0 תגובות

21:05 מי לבשה את זה יותר טוב? 2014 | ? Who Wore It Better, ערוץ E!

כוכבי הוליווד אוהבים לעשות הרבה רעש ובעיקר להכתיב את האופנה. יועצי התקשורת והסטייליסטים הסובבים אותם, מקדישים הרבה זמן, תחקיר ומחשבה להצהרות האופנתיות שיעשו על השטיח האדום: האם ילבשו יצירה של מעצב-על מוערך, או האם יבחרו הפעם לקחת שמלה של מעצב חדש ומבטיח לטקסים המסוקרים. ועדיין, לא פעם, פדיחה ענקית: אותו בגד מוצג עי ידי שתי כוכבות שונות. קט סדלר ("חדשות !E ") ו-ג'ורג' קוציופולוס ("משטרת האופנה"), יבחנו את הסגנונות הלוהטים האחרונים שצעדו על השטיח האדום.

 

 

21:20 אקסודוס: הסיפור האמיתי | Exodus: The True Story, ערוץ ההיסטוריה

סיפורה של אניית המעפילים "אקסודוס" שהגיעה לחופי ישראל ב-1947 ומעפיליה גורשו חזרה לאירופה, דרך עדויותיהם המרגשות של שלושה מעפילים ניצולי שואה, שהיו על סיפונה, ולא יכלו לשער שבסופו של המסע ימצאו עצמם שוב, למרבה הטרגדיה, על אדמת גרמניה. בסרט אף מתראיינים צרפתים שסייעו למעפילי "אקסודוס", לצד מלחים בריטים שמנעו את כניסתה של האונייה לארץ ישראל. ישראל, 2009. הסרט משלב הרבה קטעי ארכיון אך גם שחזורים בדיוניים, עובדה שהעציבה הרבה ניצולי שואה בעת יציאת הסרט, כיוון שלטענתם לא ניתן לשחזר היסטוריה.


 

 

22:00 קוברה | Cobra, ערוץ MGM

סילבסטר סטאלון הוא מכונת הרס אנושית בדמותו של שוטר היוצא בעקבות רוצח סדרתי ומגלה חבורה של פושעים מסוכנים הרוצים להביא את העולם לחורבן טוטאלי. בימוי: ג'ורג' פ. קוסמטוס. ארה"ב, 1986. יש להניח את השכל לצד הפופקורן בעת הצפייה בסרט. משפטי המחץ המטופשים של סטאלון הפכו לנלעגים שבציטוטים של תולדות הקולנוע. ציון: ♥♥♥♥♥



22:50 ד"ר קווין רופאה במערב | Dr. Quinn, Medicine Woman, ערוץ CBS דרמה

הדרמה לכל המשפחה על רופאה עקשנית ונחרצת מהמערב הפרוע של אמריקה במאה ה-19. בכיכובם של ג'יין סימור וג'ו לנדאו. מדי יום חול. סדרה ששודרה בין 1993-1998. ציון IMDB: 6.6 (מתוך 10), מטה-קריטיק ועגבניות רקובות: ללא ציון.


מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.