המסך המפוצל

מנת היום 8/5/14

פשוט נהדרת עם וויל איי.אם, היורשים

מאת: שי שגב

פורסם: 08-05-2014
0 תגובות

19:00 היורשים | The Heirs, ערוץ ויוה פלוס

"היורשים" היא דרמת נעורים רומנטית המביאה את סיפורם של קים טאן, יורש צעיר ועשיר הנמצא בסוג של גלות בארצות הברית בשעה שאחיו למחצה מנסה לתפוס את מקומו כיורש בבית, ואן-סאנג בתה של עוזרת הבית בביתו שבקוריאה שנפגשים במקרה בארצות הברית בזמן שהיא מחפשת שם אחותה, ויוצרים קשרים ביניהם מבלי שהם יודעים על האופן בו מקושרות משפחותיהם. בסדרה מככבים לי מין הו, אחד מהכוכבים הגדולים באסיה כיום, שמוכר לאוהבי הדרמות הקוריאניות מהסדרות "בחורים רעים" ו-"צייד עירוני", והשחקנית פק שין היאה, גיבורת הסדרה "הלהקה". "היורשים" זכתה לפופולאריות עצומה באסיה וכוכביה הראשיים זכו בפרס הזוג האהוב ביותר בקוריאה לשנת 2013. 20 פרקים, דרום קוריאה, 2013. 2 פרקים ברצף. 



22:00 פשוט נהדרת עם וויל איי.אם | Joanna Lumley Meets Will.I.Am, ערוץ Yes דוקו

הוא סופרסטאר בינלאומי, שעשה את זה כנגד כל הסיכויים. היא - אחד הפרצופים המוּכּרים ביותר בבריטניה. ג'ואנה לאמליי ("פשוט נהדרת"), יוצאת לפגוש את וויל איי. אם. ("הבלאק אייד פיז", "דה-ווייס") במגרש הביתי שלו – האחוזה שלו בעיירת העשירים והמפורסמים לוס-פליז שבאל-איי. היא פוגשת גם חברים שלו, בני-משפחה; וחוזרת לבית-ילדותו בשיכונים של בּוֹיְל הייטס במזרח אל-איי, לבית-הספר היסודי שלו, שם השתנו חייו לנצח בגלל המורה שעורר בו השראה. משם היא ממשיכה להצלחה הגדולה שלו בעולם המוסיקה, ליחסיו עם הנשיא אובמה, לעבודה שלו בדה-ווייס, ולשאר היוזמות להן הוא מקדיש את חייו. 59 דקות, אנגליה, 2014.

 

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.