המסך המפוצל

מנת היום 5/6/14

מחסן סודי 13- עונה 5, חייו הסודיים של החתול ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 01-06-2014
0 תגובות

19:00 האדם הצוחק | L'homme qui Rit, ערוץ Hot פריים

דרמה תקופתית מושקעת על פי ספרו הקלאסי של ויקטור הוגו, בכיכובם של ז'ראר דפרדייה, עמנואל סנייה ומארק-אנדרה גרונדין ("קרייזי"). בדרום אנגליה של המאה ה-19, מנהל קרקס נודד מוצא ילד יתום בשם גווינפלן, שפניו עוותו כדי שייראה כאילו הוא תמיד מחייך וצוחק. גווינפלן מופיע במשך שנים ככוכב מופע ביחד עם יתומה עיוורת שהוא הציל מידי אמה. כשהילד בוגר והופך לבחור צעיר, הוא מתאהב בנערה שהציל בעבר ממוות וממשיך לככב בהצגות, תוך שהוא מושך את תשומת לבה של דוכסית צעירה ויפה. בהמשך מתברר מוצאו האמיתי של גווינפלן, מה שמשפיע על גורלו. שחקנים: ז'ראר דפרדייה, עמנואל סנייה, מארק-אנדרה גרונדין, כריסטה תרט, סרז' מרלין. בימוי: ז'אן-פייר אמרי ("אהבה ושוקולד"). צרפת, 2012. סרט חסר נשמה שגורם לצופים לא להזדהות עם הדמויות או להתרגש מהעלילה. חצי השעה האחרונה היא קיטש מבולגן ומלאכותי. ציון: ♥♥♥♥♥


 

21:05 חייו הסודיים של החתול | Horizon: The Secret Life Of the Cat, ערוץ 8 (הוט)

תהיתם פעם מה החתול שלכם עושה כשאתם לא בסביבה? לאן הולכות חיות המחמד המגרגרות כשהן קמות מפינת הרביצה שלהן? בניסוי פורץ דרך, 50 חתולים בכפר קטן בסארי, אנגליה, צוידו בקולרי GPS שמתעדים כל תנועה שלהם, יום ולילה. כל חתול מצויד במצלמה מיוחדת שפותחה במיוחד לצורך הניסוי וחושפת את נקודת המבט הייחודית שלו על העולם. באמצעות מעקב קפדני אחר חיי היום יום של החתולים, הסרט מציג את ההפתעה של בעלי החתולים כשהם מבינים שבעצם יש להם שני בתים, והחתול שחשבו שמעולם לא עזב את החצר האחורית שלהם משוטט יותר משני קילומטרים ביום. BBC, 2014.

 

 

22:00 אפר הזמן | Ashes of Time Redux, ערוץ MGM

סרט אומנויות לחימה של הבמאי ההונג קונגי, וונג קאר וואיי ("מצב רוח לאהבה"), המציג לוחמים וירטואוזיים, חרבות מושחזות, סיפורי אהבה והרבה אקשן מסוגנן ביותר, הונג קונג, 1994. מרהיב בעיניים, אם כי קשה לעקוב אחר העלילה. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:00 מחסן סודי 13 – עונה 5 | Warehouse 13 – S5, ערוץ Yes אקשן

דרמת המד"ב הקומית מבית ערוץ המד"ב האמריקני SYFY חוזרת בעונה חמישית ואחרונה שתכלול 5 פרקים. שני סוכני השירות החשאי מיקה ברינג (ג'ונה קלי) ופיט לטימר (אדי מקלינטוק, "בונז", "עקרות בית נואשות"), ממשיכים לאתר ולחקור דיווחים על תופעות ופעילויות על טבעיות חדשות עבור הרשות, ואת זאת הם עושים מבסיסם ב-"מחסן סודי 13", מחסן ענק, סודי ביותר, המצוי בדרום דקוטה המרוחקת והשוממת, שבו מוחזקות כל התופעות העל טבעיות, שרידים מסתוריים ומזכרות מוזרות, שנאספו עם השנים על ידי גופים שונים במדינה.

תמונה: Warehouse 13

 

***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.