המסך המפוצל

מנת היום 19/6/14

המפענחת: פשעים חמורים 3, ניקיטה 4 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 18-06-2014
0 תגובות

21:30 רק לא להעלם | Not Fade Away, ערוץ Yes1

לציון שנה למותו של השחקן המוערך ג'יימס גנדולפיני. יוצר הסופרנוס דייויד צ'ייס כותב ומביים את סרטו הראשון על חברות, משפחה ורוקנרול בניו-ג'רזי של שנות ה-60. דאגלאס הוא נער ניו ג'רזי טיפוסי ממעמד הפועלים שמחליט להקים להקה בהשארת הרולינג סטונס למרות התנגדותו של אביו הקשוח (גנדולפיני). הסרט עוקב אחר העליות והמורדות בחייה של הלהקה, והניסיון לצאת מהפרבר הקטן ולהצליח בניו יורק. שחקנים: ג'יימס גנדולפיני, ג'ון מגרו ("מדעי הרוח"), ג'ק יוסטון ("הרוג את יקיריך" והנכד של...), בלה האט'קוט ("צללים אפלים"). במאי: דיוויד צ'ייס ("הסופרנוס"), ארה"ב, 2012. סרט התבגרות שמח, מריר ומתוק, על רקע מוזיקה תקופתית והרבה קסם. ציון: ♥♥♥♥♥


הסרט ישודר ביום שבת בשעה 14:25 ב-Hot גולד, תחת השם "להשאיר חותם".


 

22:00 עונש | Punished, ערוץ MGM

מותחן של לאו ווינג צ'ונג. טייקון שבתו נחטפת ונרצחת מגייס את שומר הראש המעט מטורף שלו, כדי שיאתר את הפושעים, יגזור את דינם באכזריות יתרה ויצלם הכול בווידיאו. עם: אנטוני וונג. הונג קונג, 2011. סרט מתח מבוים היטב ומשוחק היטב, אם כי קהל הצופים לא התלהב ועל כן נכשל בבתי הקולנוע במזרח אסיה. סביר להניח, שבקרוב הגרסה האמריקנית. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:45 המפענחת: פשעים חמורים 3 | Major Crimes 3, ערוץ Yes אקשן

"המפענחת: פשעים חמורים" בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור,  חוזרת לעונה חדשה. גם העונה ימשיכו בלשי היחידה בפיקוד קפטן ריידור, לפתור תעלומות רצח מסובכות. כמו כן, היחידה תתמודד עם המציאות הכלכלית הלא פשוטה של המדינה, ותעלה את השאלה: כמה צדק יכולה המדינה לשאת על כתפיה, מבחינה כלכלית? ג'ון טני (הסוכן פריץ האוורד) ורוברט גוסט (פקד טיילור) ימשיכו בתפקיד אורח.

 

 

22:45 ניקיטה 4 | Nikita 4, ערוץ Hot זון

דרמת האקשן מלאת האדרנלין, בכיכובה של מגי קיו, המבוססת על הסרטים הנודעים והסדרה המצליחה, מגיעה לסיומה בעונתה הרביעית. ספוילר - בעונה זו, ניקיטה (קיו) מוצאת את עצמה במנוסה, לאחר שהופללה בהתנקשות בנשיא ארה"ב. היא מוכרחה למצוא דרך לנקות את שמה, כמו גם להוכיח שהקבוצה החשאית, בראשותה של אמנדה (מלינדה קלארק, "האו.סי."), אחראית לפשע. במקביל, הצוות של ניקיטה מנסה לאתר אותה לפני שהאויבים שלהם יעשו זאת. למרות ששברה את לבו כשעזבה אותו, מייקל (שיין ווסט, "סיפור אהבה בלתי נשכח") נחוש למצוא את ניקיטה, וייתכן שהוא האדם היחיד שמסוגל לעשות את זה. מתלווים אליו בת טיפוחיה של ניקיטה, אלכס (לינדזי פונסקה, "קיק אס"), ההאקר החמקמק בירקהוף (ארון סטנפורד, "אקס מן 3") וריין (נח בין, "דמג'ז"), שפעל לצדה של ניקיטה לתיקון הארגון "Division". כאשר ניקיטה מוצאת טקטיקה שעשויה להציל אותה, היא מתאחדת בלי הכנה מוקדמת עם הצוות שלה. כעת, ניקיטה ואנשיה נאלצים להשאיר את ההיסטוריה המשותפת שלהם מאחוריהם ולעבוד יחד כדי להפיל את אמנדה. בדרך הם מופתעים לגלות שהמזימה נגד ניקיטה היא רק חלק מקונספירציה גדולה יותר, שעלולה להוביל לאסון גלובאלי. לתפקידי אורח מגיעים ג'אד נלסון ("מועדון ארוחת הבוקר") וג'ון גץ ("הרשת החברתית").

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.