המסך המפוצל

הממיר 28/6/14

קומיוניטי, מי נתן לך רשיון, ילדי האנרכיה, הוחלפו בלידתן ועוד

מאת: המערכת

פורסם: 27-06-2014
3 תגובות


9. קומיוניטי, עונה 5 פרק 2
כמה משמח, אחרי פתיחת עונה מעוררת חשש, מגיע הפרק השני ומצליח להניח את הדעת, ולעשות זאת בכיף זוטתי גדול. הוא התחיל ונגמר באופן מבאס שהזכיר לי את הפרק הקודם – בתחילה ג'ף מגלה שקלות הדעת שלו כעת אינה הולמת עת מעמדו כמרצה, ובסוף באז היקי (ג'ונתן בנקס!) מצוי בצרה כלכלית אמיתית בזמן שטרוי ועאבד מחופשים לרהיטים בסמוך ללא ידיעתו. לעומת זאת, בין שני הקטעים האלה קיבלנו פרק מעולה ומייצג של "קומיוניטי" הטובה והנושנה.
להמשך קריאה (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)


© 2014 NBC Universal

9. מי נתן לך רישיון, עונה 1 פרק 1
רובנו שכחנו כבר מקיומו של ערוץ 1, חוץ מקיטורים על האגרה והידיעות על רפורמות שונות. אה, והמונדיאל. אבל הערוץ החבוט הזה מביא לנו גם יצירה מקורית שחולפת, מה לעשות, מתחת למכ"מ.

"מי נתן לך רישיון", שעלתה השבוע, מצטיירת כקומדיה מקסימה שכדאי להמשיך ולצפות בה. במוקד הסדרה שלוש נשים: אוריאלה (שמרית לוסטיג), יורשת עשירה עם חבר עשיר עוד יותר , לימוזינה מפוארת, ויחס מגעיל אל כל העולם. ריקי (לירון ויסמן) מורה לנהיגה עם בת-זוג בהריון, עודף בטחון עצמי, וחולשה לנשים אחרות. חנין (מונה חוה), מוקדנית בתחנת המוניות המשפחתית, עם אבא אוהב אך מגונן מדי, רישיון למונית, וחוסר שליטה מוטורי קשה.

בפרק הפיילוט אנחנו מקבלים אקספוזיציה יעילה ומשם עלילה שמתחילה בתאונת דרכים שמהווה נקודת-מוקד - כל הדמויות נפגשות בה ואז מתפזרות ממנה כשהן עוברות שינוי שיחולל מהפך בחייהן. ובתוך כל התיאוריה הזאת עומדת גם קומדיה מצחיקה ושנונה, עם דיאלוגים מצחיקים על סירוס חתולים כן-או-לא ("אולי נעשה על זה עץ או פלי? הרי עשינו אבן-נייר-ומספריים על מי תיכנס להריון"), מה הדרך הנכונה לומר "חמש דקות" בתחנת המוניות (תתפלאו כמה דרכים יש) , ולמה ההורים של היום הפכו להיות נהגי מוניות מתוסכלים.



תיאור הסדרה כפי שמופיע בדף הסדרה (בו גם אפשר לצפות בפרק) קצת מגזים בתיאור ה"אידיאולוגי" על נשים מועצמות ומשתחררות מהפאסיביות שלהן - וחבל, היה עדיף להשאיר את זה בסאבטקסט. כי זה באמת נכון. ובתוך הקומדיה נכנסים, כבדרך אגב, תכנים שעדיין קצת נדירים במקומותינו. אישה שסולדת מהצעת נישואין ולא רוצה ילדים, הורים מתוסכלים, התנגדות לברית-מילה, חברות חסרת סטריאוטיפים בין יהודיות וערביות, דתיות שאין להן בעיה אמיתית עם לסביות. ואולי הסטריאוטיפ הכי גדול - קומדיה נשית שמתרכזת, מהיבטים שונים, ברכב ובנהיגה. כל השחקניות מצוינות, אבל מונה חוה גונבת את ההצגה כדמות חמודה עם פער עצום בין השאיפות למציאות. ראויים לציון גם שחקני המשנה - לוטוף נוסייר כאבא של חנין, חני נחמיאס כאימא של שמרית לוסטיג, ועמית ליאור, הידוע לנו כמורה האידיאליסט מתי מ"עניין של זמן", בתפקיד נהג הלימוזינה המסכן, ואפילו נירו לוי עושה עבודה טובה כארוס הטחון. הדבר היחיד שהטריד אותי הוא סיפור המסגרת שלפיו שלוש הדמויות האלה, השונות כל-כך, הן חברות מלכתחילה, ואז תאונת הדרכים המשולשת הופכת להיות צירוף מקרים תסריטאי מוגזם.

אולי זה נשמר כדי שבהמשך נגלה גם איך הן נפגשו, אבל הרגשתי שאם היו הולכים על מבנה עוד יותר קלאסי (וקלישאי, כמובן) של סיטקום, שלוש הדמויות היו נפגשות במקרה באותה תאונה שגם תחבר ביניהן להמשך הסדרה. לסיכום, התלהבתי וממתין לפרקים הבאים. (אסף רזון)

9. קומיוניטי, עונה 5 פרק 5
יום לפני הפרק גיליתי ששוב מדובר בהיי-קונספט א-לה הפיינטבול, והידיעה הזו מיד הנמיכה לי את הציפיות. פרק הפיינטבול הקודם חתם את העונה השנייה, היה כפול ודי מיותר, ומאז לא הייתה בגרינדייל עוד תחרות כוללת, עתירת אקשן ובעלת פרס מטורף בימיו של הרמון על מושכות "קומיוניטי". הרתיעה שלי מפני תחרות נוספת כזו במקום התמודדות ראויה עם עזיבתו של טרוי/דונלד גלובר, פגשה בת ברית בלתי צפויה כבר בטיזר של הפרק: בריטה. תמיד היה כיף ללעוג ליומרה הפסיכולוגית המגוחכת שלה, אבל כבר מההתחלה היא הייתה מדויקת במובהק. ראשית היא ניסחה את הגישה שאיתה באתי לפרק: "בואו לא נשכח שזה בסדר גם להיות עצובים". מיד אחרי כן היא ניסחה את הצהרת הכוונות של הפרק: "פסיכולוגיה לימדה אותי שלמוח האנושי יש נטייה לתעל מחדש חרדת נטישה בצורה של שטות וקלות דעת, ואני לא רוצה לפספס את ההזדמנות שלנו להכיר בעובדה שאנחנו הולכים להתגעגע אליך". מעולם לא העליתי על דעתי שבריטה תהיה זו שמייצגת אותי, אבל כנראה שעל כך הסתמך הפרק, כי הבאזקיל הקבוע שלה נשזר בעיקשות לאורך כל המשחק. לשם שינוי – כלומר בניגוד למשל לפרק הפיינטבול הקודם – הפעם הוא מילא אותו במשקל סגולי ובתכלית, ולבסוף גם בפואנטה.
להמשך קריאה (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)

8.5. הוחלפו בלידתן, עונה 3 פרק 3
אם יש משהו שתמיד נראה לי נוח מדי לגבי הסדרה הזו, זו העובדה שהרבה מהפתרונות שהיא מציעה אפשריים בגלל שהמדובר באנשים עם יכולת כלכלית מוכחת. לו שתי הבנות המוחלפות בלידתן היו גדלות במשפחות חסרות אמצעים, אזי קשה מאוד היה ללכת בדרך המגורים המשותפים שמאפשרת את המצב שבו כל הורה מקבל לחיקו את ילדו הביולוגי מבלי לאבד את הילד שהוא גידל במשך כל השנים. העובדה שאנג'לו התעשר, אפשרה למשל בעבר את הגמילה ה"חלקה" של רג'ינה, כמו גם עכשיו את פתיחת העסק שלה, עניין שהיא לא יכולה הייתה להרשות לעצמה לחלום עליו, אלמלא היה מישהו בעל אמצעים שמוכן להשקיע בה. ולכן כשרג'ינה פוגשת במקרה את ווס, כשהיא הולכת לחטט באשפה כדי לעצב לקרובת משפחתה, ומסתבר כמובן שהוא מיליונר שיכול להציע לה עבודת חלומות הרגשתי שזה קצת מוגזם מדי. אנג'לו לפחות התעשר מעובדה שקשורה לעלילה, החלפת התינוקות היא זו שזיכתה אותו בפיצויים. עכשיו רג'ינה תזכה להצלחה כלכלית בגלל שהיא פוגשת מיליונרים במגרשי גרוטאות. הם ריככו אותי קצת עם הדילמה שהוצגה בפניה על ידי ווס, עבודת חלומותיה אבל עזיבת הבנות, או שהייה לצד הבנות אך אין עבודה, והיא בחרה נכון בבנות, וכבר לרגע חשבתי שהם ישאירו את המצב כך, וזה היה יפה בעיניי, אך מכיוון שהתסריטאים אוהבים כנראה את רג'ינה, ווס מגיע אליה בסוף הפרק ובידו פרחים, התנצלות והצעת עבודה מקומית.

עלילת טובי וחיפוש הדירה שלו, הייתה קצת אנטי תזה לעלילה הזו, בכך שטובי בחר לקחת לעצמו דירה שהוא יוכל לממן מכיסו, ולא להסתמך על העזרה הכלכלית של הוריו, אבל כשחושבים על זה שטובי מנהל בעצם את העסק של אביו, יוצא שהעצמאות הכלכלית שלו גם היא תוצאה של קשרים. אם אפשר לסכם את זה בעלילה אחרת הפרק אז ביי שמבקשת מכתב המלצה להרשמה לבית ספר לאומנות מפרופ' טרזה לדרסקי ובסוף הפרק אומרת לה בעת שהיא מסרבת לקבל אותו, שהיא החליטה שרק הכישרון שלה ידבר, אולם משתכנעת בסופו של דבר להשתמש בו כשהיא שומעת ממנה שזה יפה מאוד ומרשים מאוד, אבל בעולם האמיתי כדאי לה להשתמש במכתב ההמלצה הזה. וזה נכון, בעולם האמיתי מאוד כדאי להשתמש בקשרים כדי להגיע לאן שרוצים, רק שבעולם האמיתי רובנו לא פוגשים במיליונרים שירצו לעזור לנו כשאנחנו מחטטים באשפה.


© 2013 Disney Enterprises, Inc. All rights reserved. © ABC Family 

חוץ מהעניינים הכלכליים , עמדו על הפרק גם עניינים רגשיים, ושם כבר העשייה הייתה טובה ומהנה יותר בעיניי. השיחה של דפני ואביה, מערכת היחסים של שרי ודפני, ההתלבטות המוסרית של אמט, רגע ההישברות של פרופ' לדרסקי, הכול היה מצוין בעיניי, אהבתי מאוד את המשפט ששמו בפי ביי "החלטתי שלא לתת לאנשים אומללים להשפיע על מה שאני אעשה בחיי", פחות אהבתי את היחס של הקושי לשחרר שקת'רין הפגינה כלפי טובי, גם אם הבנתי מאיפה הוא מגיע, אבל הוא אפשר לג'ון לזרוח עם האמירה שלו על האופן שבו היא בורחת מהאימא שלה, ואהבתי את השיחה שלה ושל טובי בסוף הפרק. (אורלי)

8.5. ילדי האנרכיה, עונה 6 פרק 2
זה היה פשוט מדי: הטבח בבית הספר אכן מוביל אל סאמקרו. הילד, מת'יו, בנה של בת זוגתו של דייב נבארו (מסתבר שקוראים לדמות שלו ארקדיו והוא בן דודו של נירו), לקח את הנשק האוטומטי שלו ורצח ארבעה, פצע עוד כמה ונורה למוות ע"י מאבטח. באופן מאוד נוח לי טוריק מגיע אל זירת האירוע תודות לטיפ מחבר ב-ATF ומסייע לרשויות לגלות שמדובר בדגם נשק ייחודי שמסופק בצפון קליפורניה ע"י מועדון האופנוענים החביב עליו. במסורת המתמשכת של SOA ללהק את יוצאי "המגן", סי. סי. הייץ'. פאונדר מגלמת תובעת מחוזית עם פאה מכוערת במיוחד שטוריק מנסה למשוך לפעולה נגד סאמקרו תוך חידוש תיק הריקו המת.[1]

קליי מתגלה כמשתף פעולה מאוד בעייתי כשהוא דורש להיפגש עם ג'מה וג'קס לפני שהוא חותם על עסקה, וכשג'קס מתעכב ולקליי נותר לילה אחד אחרון של חסד, טוריק מזייף את חתימתו. כמובן שהוא עושה את זה. נרקומן, פסיכופת ורודף נקם; מה זו חתימה מזויפת קטנה אחת? כדבריו של טוריק לקליי מוקדם יותר: "יודע למה הייתי איש חוק מוצלח? מעולם לא היה אכפת לי מצדק. עבורי זה תמיד היה בנוגע לענישה. לפגוע באנשים שפוגעים באנשים."



נירו פונה מיידית אל ג'קס כשנודע לו על מת'יו. התכנית לחלץ את האם מביתה המפוקח ע"י שוטרים למקום מסתור הולכת לעזאזל כשמתגלה שהיא נרקומנית בגמילה. משום מה הוחלט להשאיר אותה בחדר עם רובי ציד והיא מנסה להימלט בסיועו של ארקדיו, כשהיא חושבת שרוצים לחסל אותה. נירו הורג את ארקדיו על בגידתו, וכדי להרגיע את האם היא מקבלת את מנת הסם שלה. ג'וס מקבל את משימת ההזרקה, אבל למעשה ממשיך לשלם על בגידתו במועדון: חניקתה למוות של המסוממת כך שיראה כאילו מתה ממנת יתר. ג'קס משקר לנירו, ומה שחשדתי בעונה הקודמת – נירו יהווה בעיה עבור ג'קס – עשוי לקרות בעונה הנוכחית כשנירו יבין שג'קס הוא רעל.

מי שיודעת זאת יותר מכל היא טארה. חזרתה הביתה מציגה איחוד משפחתי משמח לכאורה, אולם מסתבר שהיא עובדת עם לואן על ראיות שיוכיחו כי ג'קס הוא הורה לא מתאים, במטרה להתגרש ממנו ולהרחיק את הילדים. אחרי שנים של שיתוף פעולה ודיבורים על פרישה, טארה הבינה שג'קס לעולם לא יעזוב את המועדון ואת החיים הללו, שהרסו את עתידה ואת הקריירה שבנתה. הדיבורים על מעבר לעסקים "חוקיים" לא משנים דבר, כי טארה יודעת שזה לא ילך כמו תמיד. בינתיים, טארה צריכה להמשיך במשחק ולסבול, כפי שניסתה להסתיר זאת בעודה שוכבת עם ג'קס בסצנה המסיימת, הקבלה לפרק הקודם.

הוכחה לגורלו האבוד של ג'קס הגיעה עם גאלן, כשכפה על ג'קס עסקה גדולה במידה ויעביר את הובלת הנשק לסניף אחר כפי שביקש לעשות, ויתרה מכך – אספקת משלוח גדול של KG-9, הנשק שאך אתמול היה מעורב ברצח המוני של ילדים.

[1] נדמה לי שציינתי זאת כבר בעונה הקודמת כשטוריק הופיע לראשונה, אבל SOA עשתה גם איחודונצ'יק של יוצאי "חף מפשע" הנפלאה: דונל לוג (טוריק) היה פקד המשטרה בעונה השנייה אחרי שהחליף את דמותה המעצבנת של רובין ווייגרט, פה עורכת הדין של המועדון בערך מאז התחילה הסדרה.
(תומר סויקר מבלוג קפה + טלוויזיה)

8.5. קומיוניטי, עונה 5 פרק 1
הפרק האחרון של העונה הרביעית, שהוא גם האחרון בלי דן הרמון, התרחש בעיקר במוחו של ג'ף ותיאר מה היה קורה לו החברים מקו הזמן האפל היו מגיעים ומשתלטים על קו הזמן הרגיל. רוב אנשי החבורה בקו האפל היו במירעם – שירלי שיכורה, טרוי בקושי יכול לדבר, לג'ף אין יד וכו'. פרק פתיחת העונה החמישית, הראשון אחרי שובו של הרמון, נראה כמו המשך ישיר לקודמו, רק פי אלף פחות מרומם רוח. בראש ובראשונה, פשוטו כמשמעו הפרק לא היה מואר. כאילו לא טרחו להדליק את האור בחדר הספרייה הוותיק, מה שהקנה לכל נופך קודר. שנית, הידיעה שזהו קו הזמן ה"אמיתי" ואלה הם החיים האמיתיים של כעת-שישיית-גרינדייל הייתה מדכאת. לא מדובר כאן בפרי דימיון מופרך ומבדר של עאבד או ג'ף, אלא כל אחד מהם מצוי במצב עגום באמת ובתמים, מי יותר ומי פחות .
להמשך קריאה (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)

8. סדרת הכתבות של ערוץ 10 על היוצאים בשאלה
בתקשורת הישראלית אוהבים מאד את העיסוק בחוזרים בתשובה. מה יותר מושך קהל מאשר להתמקד בכוכבי עבר שהפכו לדוסים? אורי זוהר, נועה ירון דיין וכוכבי "הפוך" ו"פלורנטין" לשעבר מספקים יפה את הסחורה ואת הסיפור הלעוס על כוכבי צמרת שטעמו מהתהילה ועשו את הכול רק כדי להיבהל ולשוב לחיק המסורת. סיפורים על יוצאים בשאלה, לעומתם, אנחנו כמעט לא רואים. לכן, סדרת הכתבות של ערוץ 10 השבוע של הכתב ישראל רוזנר הייתה כל כך מרעננת. לאורך השבוע הובאו סיפוריהם של היוצאים בשאלה, זוגות ואנשים בודדים שמצאו את האומץ להתנתק מהעולם החרדי. הכתבות דיברו על תופעה הולכת ונרחבת, המספרים שהביאו בפועל הראו שמדובר עדיין בטיפה בים, אבל בין השאר הועלו נושאים מעניינים כמו ההתחלנות ההדרגתית של החברה החרדית או ההשפעה העצומה של האינטרנט והפלאפונים החכמים על העולם הזה. ערוץ 10 שוב מוכיח שהצד החזק שלו הוא לא לשלוח זוגות גרושים למקומות נידחים, אלא דווקא בחברת החדשות ובתוכניות התחקירים שלו. (נורית הוראק)

8. החץ, עונה 2 פרק 19
מאז הסיכום האחרון שלי האנטרס חזרה (בוז!) והובסה (יש!) אחרי שמיצתה את תכליתה לעת עתה; דת'סטרוק העצים את לפיתתו סביב אוליבר וקרוביו; איזבל רושב חשפה את פניה והשתלטה על קווין אחזקות; ת'יאה יודעת את האמת על אביה הביולוגי; ולורל יודעת שאוליבר הוא החץ, ולא בזכות חושיה הבלשיים.

כמו קודמו, גם הפרק האחרון מתנהל בעצלתיים יחסית, מארגן את לוח המשחק לקראת העימות הגדול בין צוות החץ לבין סלייד ו… צבא אנשי המיראקורו שלו? התכנית המקורית של סלייד במהלך הפרק הייתה לנצל את רוי השבור ולנקז את דמו כמקור למגויסיו הטריים, אך מאחר והחץ עצר אותו, סלייד נאלץ לתת עירוי דם מעצמו. על הדרך הוא גם מציל את חייה של איזבל, שנורתה ע"י דיגל, ובשילוב יכולות הלחימה שלה היא תעשה חיים קשים לגיבורינו.

לורל מתמודדת עם המידע החדש בידיה, והחשד שלה מכוון אל שרה כבלונדינית המסתורית שנראית לצד החץ. היא מנסה לשכנע את קוונטין להסגיר את זהותו של החץ כדי להימנע מעונש מאסר על שיתוף פעולה עם פורע החוק, אולם בסופו של דבר הוא מצליח לשכנע אותה שהוא מוכן להקריב שנה וחצי מחייו עבור אדם שמסכן את עצמו למען העיר ותושביה. לורל יורדת מהעניין, לא בלי לנצל את מעמדה החדש במשרד התובעת המחוזית ולדרוש את שחרורו המוקדם של אביה.



© 2012 Warner Bros. Entertainment Inc. 

ת'יאה סובלת גם היא מפעולותיו האחרונות של דת'סטרוק, ולא מתמודדת בהצלחה עם המידע החדש על אביה, הפרידה מרוי והשקרים של אחיה ואמה. גם כשאוליבר מגיע אליה עם מידע חדש דרך איזבל (המאהבת של רוברט קווין, ולפי נקודת המבט שלה – האדם היחיד שראוי לרשת אותו כאהבת חייו) על כך שאביהם אהב את ת'יאה למרות שידע את האמת, זה מאוחר מדי והיא עוזבת את האחוזה וכפי הנראה מונעת את האופציה האחרונה להצלת ההון המשפחתי.

כדי שלא נשכח שסדרת ספין-אוף של הפלאש מגיעה אל המסך בעונה הבאה, הוצגו שתי דמויות חדשות שיהיו חלק מהקאסט של הסדרה החדשה: קייטלין סנואו וסיסקו ראמון, עובדי מעבדות סטאר וחבריו של בארי אלן. אם זה הרגיש מאולץ מדי, אז פליסיטי פונה לעזרתם ביצירת נוסחת נגד שתנטרל את המיראקורו.
להמשך קריאה (תומר סויקר מבלוג קפה + טלוויזיה)

7. קומיוניטי, עונה 5 פרק 3
לשם כך הוחזר ג'ון אוליבר? בסך הכל הפרק השלישי מאז שובו של דן הרמון וכבר הוא חוזר לסורו עם התרחשות "מיוחדת" מנדנדת. זה נראה כאילו הוא ממש לא יכול היה להתאפק – מתחיל עם פרק שמשיב את החבורה יחדיו, אחד נוסף שעוקב אחרי ג'ף בגיג החדש שלו, ואז מיד אל ספיישל עם וייב ביזארי של מהתלות העונה השלישית. בעונה ההיא, כזכור, הוקדש פרק שלם כמחווה ל"חוק וסדר" ובמסגרתו החברים ניסו להבין מי רצח להם את הבטטה במסגרת עבודה שעשו בקורס ביולוגיה. הגם שגלש לעולמות לא סבירים במסגרת התרחשות במכללה קהילתית (כפי שקרה רוב הזמן בעונה השלישית), איכשהו רגליו היו נטועות בקרקע והוא היה כיפי ומצחיק.
להמשך קריאה (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)

7. קומיוניטי, עונה 5 פרק 4
כבר משם הפרק ניתן להבין שהפרק הזה הוא שאוט-אאוט לפרק הבקבוק המושלם מהעונה השנייה, "קליגרפיה שיתופית", שגם הוא התרחש רק בחדר הלימוד (אם כי הפעם הייתה סצינה אחרונה שחתמה את הפרק וחרגה משם) וגם הוא שיסה את חברי הקבוצה זה בזה. בשעתו זה היה בגלל העט הנעלם של אנני, הפעם זה היה בגלל שפירס כמו פירס החליט לעשות נזק אחד אחרון אחרי מותו. ובין הקליגרפיה השיתופית לפוליגרפיה השיתופית היו די והותר פרקים דומים שהושיבו את כל החברים יחדיו והקימו אותם האחד נגד השני – בראש ובראשונה עולים בדעתי "פרדיגמות של זיכרון אנושי" מאותה עונה שנייה, הידוע גם כפרק הקליפים (הראשון והגאוני), ו"מבוא לפונדקאות לבד" משלטונם של מחליפי דן הרמון (אם עד עכשיו אני לא זוכר את שמם, בשלב הזה כבר אין לכך חשיבות), הידוע גם כפרק החבובות הסופר-מפוספס.
להמשך קריאה (yaddo מבלוג קפה + טלוויזיה)

7. מחשבות רצחניות, עונה 1 פרק 3
הפרק הנוכחי ממשיך את פרשת הרצח מהפרק הקודם, ואף על פי שנותרו שאלות פתוחות לגבי הפרשה, תומס וקת'רין לא ממש מתקרבים בפרק לענות עליהן. הפוקוס הוא פחות על הגילויים הספציפיים ויותר על אופן החקירה, וזה עובד ברמת הסצנה לפחות, גם אם לא מתחבר לסיפור שלם בינתיים. ספציפית, הסצנה בבית ההורים המאמצים נראית כמו סיפור אימה מנותק למדי מיתר העלילה. סצנה חכמה אחת היא בפגישת הא"א עם הטקסט המוכן-מראש שבמקרה גם משקף את מה שאנחנו יודעים על קת'רין, והאופן שבו הדמויות השונות מקריאות אותו. גם סצנת המפגש עם הווארד היא בגדר טוויסט מעניין על מה שניתן היה להניח עד עתה על יחסיו עם קת'רין. נקודת המבט של הרוצח הייתה אחד הדברים המוצלחים בפיילוט, וגם הסצנות מנקודת המבט של הרוצחת בפרק הנוכחי עשויות היטב (לאחר שבשבוע שעבר בקושי נראתה על המסך).

אהבתי גם את האופן שבו תומס נגרר לתוך המערבולת של קת'רין והמתח שזה יוצר בינו לבין בנדיקט, כשבמקביל בשיחות עם קת'רין הוא מזהיר אותה מההתנהגות ההרסנית שלה. אני עדיין לא בטוח איך אני מרגיש לגבי עניין החיתוך העצמי של קת'רין, ואני אפילו לא בטוח שהיוצרים יודעים מה הם עושים - ברגע בו הפצע של קת'רין מאפשר לה לחקור את הבית יש רומנטיזציה של השלכות הרסניות באמת של הפרעה נפשית. סביני, בכל מקרה, ממשיכה לא להרשים. (שין-גימל)


בשולי הממיר

ג'ין סמארט (Designing Women, 24) הגדילה לעשות וקפצה השבוע לשני ביקורים על המסך, האחד ב"קוד שרוף" בתפקיד לולו, והשני ב"סירנות" כאימא של ג'וני.




רוצים לכתוב לממיר הבא? צרו קשר: editor@tve.co.il