המסך המפוצל

מנת היום 2/7/14

מעברים, פאשניסטיות מבוגרות ונפלאות ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 01-07-2014
0 תגובות

19:20 מעברים, ערוץ 1

סדרת "דוקו Art" בת 5 פרקים בהנחיית עדי מאירי, כתבת הפלילים של רשת ב', המלווה חמישה אנשים שעברו שינוי בחייהם, המשחזרים יחד את האירועים שעיצבו והכריעו את גורלם.

 

 

22:15 חופשה מהחיים | Escape Club, ערוץ E!

סדרת ריאליטי חדשה הנותנת הזדמנות ל-12 צעירים וצעירות בשנות העשרים לחייהם, להשאיר הכול מאחור ולברוח הרחק הרחק מהבית כדי לחיות בגן עדן. הם יעזבו בהתראה של רגע, עבודה, בני זוג, משפחה וחברים וייסעו לחופשה חלומית בחופים היוקרתיים של פונטה קאנה ברפובליקה הדומיניקנית. המתמודדים יקבלו הזדמנות להגדיר את עצמם מחדש ולשנות את מסלול חייהם, אבל אין להם מושג על ההמחיר שיהיה עליהם לשלם על ההימלטות. הם יגלו שהחיים על האי הם לא רק לגימת שמפניה מול השקיעה. עליהם להילחם על מקומם על האי ולהראות שהם ראויים לפרס הגדול: חופשה יוקרתית של 12 חודשים, כשהמגורים וכל שאר ההוצאות משולמים עבורם. בכל שבוע יהיה עליהם לתכנן ולתחמן על מנת להמשיך במשחק ולהישאר באי. בריתות ירקמו, חברויות יתפוררו ונאמנויות יעמדו במבחן. אף אחד לא באמת מוגן וחלקם יעשו ה-כ-ו-ל כדי להישאר.

 

 

22:55 פאשניסטיות מבוגרות ונפלאות | Fabulous Fashionistas , ערוץ 8 (הוט)

שלטי החוצות עמוסים בדוגמניות צעירות וחטובות, שגילן רק הולך ופוחת משנה לשנה. קשה להעלות על הדעת נשים בנות 70 או 80 מדגמנות אופנה. הרי אופנה היא דבר חולף, ממש כמו הנעורים. הסרט מציג שש נשים שממוצע גילן הוא 80, שישנו את כל מה שחשבתם על אופנת נשים בגיל הזהב. דפני, 85, היא הדוגמנית הכי מבוגרת בבריטניה. היא "התגלתה מחדש" בגיל 70 בסשן צילומי אופנה ומיד הוחתמה על ידי סוכן דוגמניות מוביל. ז'אן, 75, עבדה בבוטיק קטן בעיר באת' ואהבה את עבודתה, עד שבגיל 70 קיבלה עבודה ב"גאפ" שחשפה אותה לעולם האופנה ושינתה את חייה לחלוטין. ליידי טרומפינגטון בת ה-91, אישה מטילת אימה עם חוש הומור מרושע, הפכה לסנסציה באינטרנט, כאשר נתפסה במצלמה ב"בית הלורדים" של הפרלמנט הבריטי, מסמנתV באצבעותיה  כדי להצביע על הזדקנותה. ג'יליאן, בת 87 ועדיין עובדת במשרה מלאה. היא מפורסמת בזכות הכוריאוגרפיה שלה למחזות הזמר "CATS" ו"פנטום האופרה", היא נחושה בדעתה שלא לפרוש ומנהלת משטר אימונים קפדני. סו, בת ה-73 היא אמריקנית, המתגוררת בבריטניה קרוב ל-30 שנה. היא "מלכת הבישול דל השומן" וזכתה להצלחה עצומה בכתיבת ספרי בישול והופעות בטלוויזיה, אך לפני 15 שנים היא ויתרה על הכול כדי להתמסר לסוג אחר לגמרי של אומנות. בריטניה, 2014.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.