המסך המפוצל

מנת היום 10/7/14

הגשר 2, לונגמיר 3 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 09-07-2014
0 תגובות

22:00 הגשר 2 | The Bridge 2, ערוץ Yes Oh

סדרת המתח מבית FX, המבוססת על הסדרה הדנית/שוודית "ברון", שבה בעונה חדשה. ספוילר - בעונה השניה, מרקו אבל על מות בנו וממשיך להתמודד עם שוטרים מושחתים ודרישות הקרטל. סוניה פוגשת אדם מעברה שלא ציפתה לפוגשו, ואשר מאיים להפריד בינה לבין הבוס שלה, האנק וייד. מקרה חדש ומסובך מחזיר את כל הדמויות לחקירה. גם הפעם המקרה עוסק בהלבנת כספים, בשחיתות המשטרתית ובמלחמת הסמים בחוארז, שמציתה את רחובותיה הפרבריים של אל-פאסו. כתבי ה-"אל-פאסו טיימז", דניאל פריי (מת'יו לילרד) ואדריאנה מנדז (אמילי ריוס) ממשיכים לעקוב אחר בית הכסף של מילי קוונטינה, נתיב שבסופו של דבר יחצה את דרכם של סוניה ומרקו. שרלוט מילרייט (אנבת' גיש) צריכה לבחור בחירה בלתי אפשרית בין שני העולמות השולטים בחייה: הממשל האמריקני והקרטל המקסיקני. בינתיים, סטיבן לינדר (תומאס מ. רייט) מנסה להיטיב עם המהגרת המקסיקנית בה התאהב, אך נאלץ לחפש צדק בדרך היחידה שהוא מכיר.

 

 

22:15 לצוד פילים, ערוץ Hot3

קומדיית פשע. אביו של יונתן מת בעת מילוי תפקידו כמאבטח בבנק. יחד עם סבו, אותו לא פגש מעולם, החבר הטוב של הסבא מהמחתרת ושחקן בריטי מתוסכל, הוא יוצא לשדוד את הבנק כנקמה. שחקנים: ששון גבאי, מוני מושונוב, פטריק סטיוארט. בימוי: רשף לוי. ישראל, 2012. סרט חביב, משעשע, מצחיק ועצוב. זהו אינו סרטו הטוב ביותר של לוי, בשל לא מעט חורים בעלילה או חוסר רצף בקצב הסיפור, ולכן קשה ליצור זרימה אחידה וברורה מתחילת הסרט עד סופו. יחד עם זאת, המשחק המצוין של ששון גבאי ובעיקר של מוני מושונוב, שווים כל רגע. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:45 לונגמייר 3 | Longmire 3, ערוץ Yes Oh

הסדרה המבוססת על ספרי המסתורין של מחבר רבי המכר, קרייג ג'ונסון, חוזרת בעונה שנייה ממחוז אבסורוקה הדמיוני בוואיומינג, עם עוד רציחות, סודות מסתוריים ובגידות. ספוילר - בעונה השלישית, השריף וולט לונגמייר (רוברט טיילור) מוצא את עצמו מתמודד עם סדרה של טראומות הרסניות: חברו הטוב הנרי "דוב עומד" (לו דיאמונד פיליפס) עומד להיכנס לכלא באשמת רצח, שוולט בטוח שהוא לא ביצע, הסגן שלו בראנץ' (ביילי צ'ייס) נורה על ידי "לוחם לבן" מסתורי, ו-ויק מורטי (קייט סקהוף) אינה בטוחה שהצליחה להיפטר מהסטוקר שלה. וולט צריך לקחת על כתפיו את העול הכבד של כל התעלומות הללו כדי למצוא דרך להשיב את הסדר על כנו, אך רק אדם אחד יודע שהוא אינו יכול לעשות זאת לבדו – ביתו קאדי (קאסידי פרימן). היא תילחם בבתי המשפט כדי לנסות ולנקות את שמו של הנרי, בזמן שוולט ממשיך לחשוף את הסודות האפלים של מחוז אבסורקה. ככל שוולט חופר עמוק יותר אל תוך התעלומות, הוא קרוב יותר לגלות למי שייכות הידיים המגואלות בדם, שעומדות מאחורי רצח אשתו.

 


***

 

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.