המסך המפוצל

מנת היום 6/10/14

הומלנד 4, שאלוהים יעזור לה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 05-10-2014
0 תגובות

06:00 הומלנד 4 | Homeland 4, ערוץ Yes Oh + שידור חוזר ב-22:55

דרמת הריגול חוזרת בעונה חדשה, לאחר שעונתה השלישית הסתיימה במותו של ניקולס ברודי, אחת משתי הדמויות הראשיות בסדרה. שאלות רבות נשאלו באשר ליכולתם של יוצרי הסדרה להמשיך מהנקודה הזו, וליצור עלילה חדשה שתעסוק בצוות של קארי, ללא ברודי. ספוילר - בעונה החדשה, קארי (קלייר דיינס), כעת אם לתינוקת צעירה, ועל המסלול המהיר בקריירה שלה, לאחר שהוצבה כמנהלת תחנה של ה-CIA  באיסלמאבאד, פקיסטן, נאלצת לקבל החלטות קשות לגבי הכיוון אליו היא רוצה לנווט את חייה. מבחינה רגשית קארי מאוזנת ומטופלת, והתינוקת משמשת עבורה סמן רגשי אך היציאה לחו"ל והשארת הילדה מאחור, גובה ממנה מחיר גבוה מאוד. סול (מנדי פטנקין), שעזב את ה-CIA  בסיום העונה הקודמת, עובד בחברת ביטחון פרטית ויוקרתית בניו יורק, ומצליח לבלות מעט זמן עם אשתו, אך היוצרים מבטיחים שכמו בעונות הקודמות, ישוב במהרה למרכז העניינים ויהיה מעורב וחשוב. לאחר שבעונה השלישית, פיטר קווין (רופרט פרינד) הרג בטעות ילד תמים, במהלך משימה באמריקה הלטינית, הוא מתכוון בכל מאודו לעזוב את הסוכנות לתמיד, עד שקארי מושכת אותו חזרה לצוות שלה. אך האם נאמנותו (ואולי גם רגשותיו) כלפיה, יצליחו להוציא אותו מהטראומה שחווה ולהחזיר אותו להיות הסוכן המעולה שהיה, או שיובילו אותו עמוק יותר לייאוש ולהרס העצמי? פארה (נזנין בוניאדי) שהוכיחה את נאמנותה לקארי, כשהייתה באירן, ואף עירבה את משפחתה שם לטובת הצלתו של ברודי, מצטרפת לצוותה של קארי בפקיסטן. דמויות חדשות: מרת'ה בויד (לילה רובינס, "בטיפול") שגרירת ארה"ב בפקיסטן, היא אישה חכמה, קשוחה ומוערכת. היא וקארי מתנגשות מייד, לגבי משימה שמסתבכת, אך נאלצות מהר מאוד ללמוד לעבוד ביחד. אסאר חאן (ראזה ג'פרי, "סמאש", "עד עצם היום הזה") הוא מפקד בשירות המודיעין הפקיסטני. וקורי סטול ("בית הקלפים", "הנגיף") בתפקיד מנהל ה-CIA  במזרח התיכון. שני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף.

 

 

20:45 עונת 2014 AMA מוטוקרוס | AMA Motocross Highlights, ערוץ אקסטרים

אליפות  ה-AMA מוטוקרוס 2014, בת 12 השלבים, נפתחה בשאגת מנועים באצטדיון "גלן הלן" בקליפורניה והסתיימה 3 חודשים לאחר מכן, בערבות יוטה תוך כדי שהיא עוברת במתקנים הטובים ביותר ברחבי ארה"ב. הרוכבים הטובים והמהירים ביותר מתחרים ראש בראש במה שנחשב לפסגה של מרוצי מוטוקרוס מקצועיים. עם ריאן וילופוטו שינסה לשמור על תואר האליפות ואלי טומאק האלוף בקטגוריית 250 סמ"ק המנסה לעשות את הצעד אל קטגוריית 450 סמ"ק זו.

 

 

21:40 משחקי ה-X אוסטין | X Games Austin, ערוץ אקסטרים

כל התחרויות מהפסטיבל הענקי בסקייטבורדינג, BMX, מוטו X, ראלי X, וכמובן האתלטים הטובים ביותר, המראים את היכולות שלהם תוך תקווה להיות באוויר כמה שיותר זמן בלי לנגב את הישבן על הרצפה. בוב בורנקיסט, שיאן המדליות בהיסטוריה של משחקי ה-X, לטיסיה בופוני בעלת מדלית הזהב לנשים על סקייטבורד ועוד הרבה אחרים.

 

 

22:00 שאלוהים יעזור לה | God Help the Girl, ערוץ MGM

בדרמה מוסיקלית, איב (אמלי בראונינג) מתחילה להלחין ולבצע שירים שכתבה כדיי להתגבר על קשיים בחיים ותוך כדיי פוגשת זוג מוסיקאים הנמצאים בסיטואציה דומה. בימוי: סטיוארט מורדוך. בריטניה, 2014. סרט חביב וחמוד, שמצליח בזכות העדינות שבתסריט ואיכות הליהוק המוכשר. ציון: ♥♥♥♥♥


 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.