המסך המפוצל

מנת היום 13/10/14

המתים המהלכים 5, רוזטה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 12-10-2014
0 תגובות

06:45 המתים המהלכים 5 | The Walking Dead 5, ערוץ Yes Oh + שידור חוזר ביום שלישי בשעה 22:00

הסדרה הנצפית ביותר מבין סדרות הכבלים והלוויין בארה"ב שבה בעונה חדשה. בסוף העונה ה-4, ריק, דריל ושאר השורדים הגיעו כולם לנקודה הסופית, אך נכלאו יחדיו בידי קבוצה אחרת. ספוילר - בעונה ה-5 יחברו אנשי הקבוצה של ריק לשוביהם במטרה להגיע לוושינגטון ולמצוא פתרון לבעיית ה"מהלכים".

 

 

21:00 כורי הזהב – עונה 2 | Yukon Gold II, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה חוזרת לעונה שנייה. מחיר הזהב צונח, והפשרה אביבית מאוחרת מותירה את הצוות נאבק כדי לצמצם פערים. כשלעונת הכרייה יש רק ארבעה חודשים קצרים, כל שנייה חשובה. הם נאבקים בכשלים מכאניים, בשממה של יוקון ואחד בשני – לכל אחד מהם יש את קדחת הזהב, והם מוכנים להמר על הכול.

 

 

 

21:30 חברים לשתייה | Drinking Buddies, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 09 באוגוסט, 2014, בשעה 14:10 בערוץ Hot דרמה

 

22:00 רוזטה | Rosetta, ערוץ MGM

דרמה. סרט של האחים דארדן, עם אמילי דקן כנערה צעירה ואימפולסיבית שגרה עם אמה האלכוהוליסטית ומנסה בכל כוחה לשמור על מקום עבודתה. צרפת, 1999. סרט מינימליסטי, קטן, קשה, אינטימי ומלא סמליות, שהמוטיב המרכזי בו הוא הישרדות. ציון: ♥♥♥♥♥

 

 

22:50 ציידי ראשים באמריקה | US Bounty Hunters, ערוץ CBS  ריאליטי

סדרת ריאליטי המציגה את הדרמה האמיתית של אנשי החוק הרודפים אחר הנמלטים המסוכנים ביותר בארה"ב. הסוכנים פרד, דניס ובני הם המובילים שבחבורת הציידים, הם חזקים ונחושים לתפוס את הרעים. כל פרק מציג מרדף חדש אחר מבוקשים, חייהם של הציידים מלאי הפתעות ואתגרים אך הם חייבים להצדיק את המוניטין שלהם.

 

 

23:40 הילד | L'Enfant aka The Child, ערוץ MGM

סרטם של האחים דארדן שזכה בפרס דקל הזהב בפסטיבל קאן. הסרט מספר על שני הורים צעירים לתינוק שחיים מהקצבה הממשלתית שלה ומההכנסה מהפשעים הקטנים שלו. מסע של התבגרות וגאולת נפש. צרפת, 2005. האחים דארדן ממשיכים להצטיין ביצירת מבט נטורליסטי ומנותק, בזכות דמויות אמינות מאוד הנאלצות להתמודד עם ערכי מוסר מורכבים. ציון: ♥♥♥♥♥



***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.