המסך המפוצל

מנת היום 21/10/14

המייג'ור, ללכת עד הסוף עם דיוויד ריס

מאת: שי שגב

פורסם: 20-10-2014
0 תגובות

20:00 ללכת עד הסוף עם דיוויד ריס | Going Deep with David Rees, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרה חדשה, המראה לנו איך לעשות טוב יותר דברים שחשבנו שאנחנו כבר מכירים ויודעים לעשות. בכל פרק, המנחה - דיוויד ריס, יתמודד עם אתגר חדש, שבהתחלה נראה פשוט, אבל נעשה מורכב כשהולכים עד הסוף. הסדרה חוגגת את הפשטות ומסבכת את המובן מאליו, וגורמת לנו הצופים להעריך מחדש את המוזרויות שישנן גם במשימות הקלות ביותר.

 

 

22:00 המייג'ור | The Major, ערוץ Yes3

דרמת פעולה. ביום אחד מושלג במיוחד מתבשר מפקח המשטרה, סרגיי סובולב, שאשתו יולדת בבית החולים. הוא מנסה להגיע לשם כמה שיותר מהר, אך בדרכו לשם, ברגע נמהר אחד, דורס למוות ילד קטן אל מול עיני אמו. מפחד מההשלכות, סרגיי מבקש את עזרת חבריו למשטרה. הם עוזרים לו להתחמק מעונש, אבל התקרית הזו לא תסתיים כל כך מהר, ותכניס את כל המעורבים למערבולת עמוקה של הסתבכות, ממנה לא כולם יצאו בשלום. שחקנים: דניס דבדוב, יורי ביקוב, אירינה ניזינה. במאי: יורי ביקוב. רוסיה, 2013. סרט פילם נואר קודר למדי, בו גם הפוגע, גם הקורבן וגם הצופה, נתונים לחסדיו של הבמאי. ציון: ♥♥♥♥♥


 


***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.