המסך המפוצל

מנת היום 29/10/14

פולישוק 3, קאסל 7 ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 28-10-2014
0 תגובות

21:05 תעשו לי מוניטור | Monitor Me, ערוץ 8 (הוט)

הוא עוזר לספור קלוריות, לדעת מהו השלב המדויק של ההיריון ואפילו מסייע להפסקת הנחירות ולהרחקת יתושים. הסמארטפון כבר מזמן חדר לעולם הרפואה עם כמות אפליקציות מסחררת המאפשרות לנהל היום אורח חיים בריא יותר, לקבל תזכורות לנטילת תרופות ואפילו לעקוב אחרי גדילת התינוק. מספר האפליקציות לסמארטפון שמסייעות בשמירה על הבריאות גדל מחודש לחודש, והן רק הולכות ומשתכללות. אמנם לא מדובר בתחליף לבדיקות רפואיות או לרופאים, אבל אין ספק שהן עוזרות לנו לנהל אורח חיים חכם ובריא יותר מאי פעם. ד"ר קווין פונג בוחן את המהפכה הרפואית שאפליקציות הבריאות והכושר מביאות איתן ויוצא לפגוש את חלוצי המהפכה בבריטניה. BBC, 2013.

 

 

21:45 קאסל 7 | Castle 7, ערוץ Yes אקשן

בסיום העונה השישית עמדו קייט בקט וריק קאסל להינשא, אך בדרכו לחתונה, מאוהב ומאושר, קאסל נעלם ומכוניתו נשרפה. ספוילר - העונה החדשה תתחיל באותו מקום בדיוק, ללא קפיצת זמן, אומרים יוצר הסדרה אנדרו וו. מרלו, והשואוראנר החדש שלה, דיויד אמאן. בשני פרקי פתיחת העונה, בקט הנחושה תחקור את היעלמותו של אהובה, ובחיפושיה תחשוף  פרטים מסתוריים מהרקע ומהעבר שלו, ולא כולם ימצאו חן בעיניה. המידע החדש יאתגר את מערכת היחסים של קאסל ובקט אך כנראה שלא יביא לפרידתם, ובמהלך העונה הם יינשאו, בדרך שתסמל את אישיותם.

 

 

22:10 פולישוק 3, ערוץ 2

פולישוק, הסדרה הקומית המוערכת של שמואל הספרי, חוזרת בעונה שלישית לאחר שלוש שנות הפסקה.  ספוילר - העונה השלישית נפתחת מיד לאחר שהבחירות מסתיימות. על אף שהצליח להכניס 3 חכי"ם לכנסת פולישוק, בגילומו של ששון גבאי, בדיכאון: פרוד מאשתו, יושב שבעה על אביו ובינתיים קואליציה חדשה מוקמת בלעדיו. מנשה נוי מצטרף  לקאסט השחקנים הראשי העונה בתור בולי בועבס, לימים ראש הממשלה החדש. קוזו אביטל (גיא לואל), מתמנה למזכיר הממשלה והופך להיות יד ימינו של בובעס. תקומה שהרבני (שירי גדני), יועצת התקשורת של פולישוק, מוצאת סוף סוף אהבה ומיד מאבדת אותה, סולי ברזל (חנה אזולאי הספרי), הרל"שית, לא מצליחה למצוא את מקומה, וויקי (דנה סמו), מזכירת הלשכה הופכת לאשת סודו הצמודה של פולישוק.

 

צילום: אלדד רפאלי

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.