המסך המפוצל

מנת היום 16/11/14

מחלקת גנים ונוף 6, הצגת הקולנוע האחרונה ועוד

מאת: שי שגב

פורסם: 16-11-2014
1 תגובות

17:25 דוד סבא | Uncle Grandpa , ערוץ הילדים

סדרת אנימציה חדשה מבית Cartoon Network , העוקבת אחר מעלליו של דוד סבא, הנוסע ממקום למקום באמצעות ביתו הקסום. הבית המיוחד מכיל אלפי חדרים משונים, מיוחדים ומסתוריים בהם שוכנות דמויות צבעוניות ומרתקות.

 

 

17:50 רובין הוד | Robin Hood Junior , ערוץ הילדים

אנימציה המבוססת על הקלאסיקה "רובין הוד". הסדרה עוקבת אחר הרפתקאותיהם של רובין הוד ואנשיו המנסים לעזור לתושבי הממלכה העניים. עלילת הסדרה מתרכזת בהרפתקאות החבורה, בהנהגתו של רובין הוד, המסתתרת ביער שרווד ומנסה להגן על עצמה מפני רדיפותיו וניסיונותיו של הנסיך ג'ון המרושע לכלוא אותם.

 

 

20:00 על אופנועים ואופנוענים | Motorcycle Experience , ערוץ אגו

למעלה מ-20 שנה משמשת התכנית, בהנחייתו של הרוכב הוותיק, דייב האטץ', כמקור האולטימטיבי לעולמם של האופנועים ובעליהם. במהלך פרקי הסדרה משתף האטץ' בתשוקתו המוטורית תוך שהוא מראיין חובבנים ומקצוענים כאחד, ידוענים ואנשים מן השורה, לצד סיקור נרחב של הציוד החדיש ביותר ואירועי הרכיבה החשובים, מתן טיפים וטריקים של יודעי דבר ועוד. ארה"ב, 2011,  13 פרקים.

 

 

20:00 מעשה קסמים | Beyond Magic with DMC, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרה ייחודית בת 6 פרקים, עוקבת אחר הקוסם, דראמונד מאני קאוטס (DMC), כשהוא מסתובב ברחבי העולם ובודק את הסודות מאחורי משחקי קלפים, רמאויות וקסמים. כל פרק יתמקד וישחזר טריק או פעלול היסטורי, בכל פעם בעיר אחרת בעולם.

 

 

21:30 לחם – עם פול הוליווד | Bread With Paul Hollywood, ערוץ 8 (הוט)

לחם הוא ללא ספק אחת מההנאות הקולינריות הבסיסיות ביותר שאנחנו יכולים לדמיין. מה מנחם יותר, מאשר חלה פריכה וחמה שזה עתה יצאה מהתנור? בשביל ליהנות מלחם טרי כבר לא חייבים למהר למאפייה השכונתית, מומחה האפייה האהוב ביותר בבריטניה – פול הוליווד מגלה את כל הסודות של הלחם על סוגיו השונים ואיך תוכלו להכין אותו בבית לגמרי לבד. BBC, 2013. סדרה בת 6 פרקים, 30 דקות כל אחד, 3 פרקים בשבוע.

 

 

22:00 הצגת הקולנוע האחרונה | The Last Picture Show, ערוץ Yes3

הסרט שהזניק את הקריירות של ג'ף ברידג'ס, סיביל שפארד והבמאי פיטר בוגדונוביץ'. הסרט היה מועמד לשמונה פרסי אוסקר, וזכה בשניים על שחקני המשנה. מקום 95 ברשימת הסרטים הגדולים ביותר של מכון הסרטים האמריקני. שחקנים: ג`ף ברידג`ס, סיביל שפארד, בן ג`ונסון, טימות'י בוטומס, אלן בורסטין. במאי: פיטר בוגדנוביץ`. ארה"ב, 1979. שימוש מצוין בתפאורה, כשברקע סרט התבגרות עצוב, והופעות מרשימות מאוד של כל צוות השחקנים. ציון: ♥♥♥♥♥


 

22:30 מחלקת גנים ונוף 6 | Parks and Recreation 6, ערוץ Hot קומדי סנטרל

הסדרה בכיכובה של איימי פוהלר ("סאטרדיי נייט לייב") חוזרת לעונה שישית. ספוילר - העונה נפתחת בפרק כפול שצולם כולו בלונדון – בשל הצילומים של כוכב הסדרה כריס פראט לשובר הקופות "שומרי הגלקסיה" בבירה האנגלית – ומספקת למעריצים הריונות (ולידות) של מספר דמויות, פיטורים וקידומים, שינוי מפתיע בעיירה פאוני ובמעמדה של לסלי, פרידה מרגשת מדמויותיהם של רוב לאו ("הבית הלבן") ורשידה ג'ונס ("הרשת החברתית"), ופרק סיום עונה שהותיר את הצופים המומים. אותו פינאלה עונתי גם מביא עמו, אחרי תפקידיהם המדוברים של ג'ו ביידן וג'ון מק'קיין ב"מחלקת גנים ונוף", הופעת אורח מתוקשרת במיוחד של הגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה. מלבד אובמה, מתארחים בעונה השישית זוכת ה"אמי" היידי קלום ("פרויקט מסלול"), זוכה פרס גלובוס הזהב ג'ון האם ("מד מן"), הקומיקאי ניק קרול (בן-זוגה של פוהלר), בן שוורץ ("בית השקרים"), מייגן מולאלי (כוכבת "וויל וגרייס", ואשתו של כוכב הסדרה ניק אופרמן), קריסטן בל ("ורוניקה מארס"), כדורסלן ה"NBA" כריס בוש, סם אליוט ("תלוי באוויר"), הראפר ג'ינאוויין והנרי וינקלר ("נער המים").

 

 

22:55 מוזיקה וסקס | Sexy Music Whole Lotta Love, ערוץ 8 (הוט)

סקס קוּשר למוזיקה הרבה לפני שהדודים והדודות הלבנים בארצות הברית של שנות ה-60 החליטו שרוקנ'רול היא מוזיקת השטן, שיש בה רמזים מיניים ועל-כן אסור להשמיעה. גם הרבה לפני שאת "המלך" היו מצלמים מהמותניים ומעלה, כי תנועות אגן הירכיים שלו סקסיות מדי. הסדרה סוקרת את הדרך בה הסקס והמוזיקה השפיעו אחד על השני ועל הנורמות החברתיות משנות החמישים ועד היום.ARTE , 2014. סדרה בת 4 פרקים, 60 דקות כל אחד, בשידור יומי.

 

קרדיט: ויקיפדיה

 

***

מדור "מנת היום" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, על פי עדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בעדכונים אלה מסיבות שונות, נשמח אם תתקנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת מלאה ומפורטת באתר בו הוא כותב עם הקלקת קישורית המילה ציון.